Makeup Revolution Euphoria palette - Bare Euphoria

by - četvrtak, ožujka 19, 2015


U zadnje vrijeme češće sam kupovala preparativu što ste mogli i vidjeti po recenzijama, a razlog tome je što sam se u zadnje vrijeme bacila u ozbiljnu borbu protiv akni pa mi se jednostavno niti kupuje niti nanosi makeup dok to ne sredim. Usprkos tome ponekad kupim nešto od dekorative pa sam tako naišla i na ovu paletu na Pink Pandi. Moja prva narudžba s Pink Pande i prvi Makeup Revolution proizvod u isto vrijeme činili su uzbuđenje još većim.


  Pakiranje me vrlo ugodno iznenadilo. Paleta dolazi u kartonskoj kutijici koju sam  potrgala odmah pri otvaranju tako da je nisam slikala za ovaj post. A samo pakiranje palete je od vrlo čvrste, sjajne, crne plastike. Moram napomenuti da na paleti užasno ostaju otisci od prstiju. No to je lako ukloniti brisanjem.
Veličina palete je idealna, nije ni prevelika, niti premala, odlično stane u svaku kozmetičku torbicu. 
Što se tiče čvrstoće palete, svoju sam čuvala pa mi nije pala (još!), ali mislim da bi preživjela neke lakše padove. 
Unutar palete nalazi se šest sjenila za oči i tri proizvoda za lice, odnosno za konturiranje. Uz sjenila dolazi i dvostrani spužvasti aplikator, koji sam odmah bacila jer mi ne služi ničemu. Osobno mislim da bi bolje bilo da ga uopće nisu ni stavili već na njegovo mjesto samo produžili sjenila, no tako je kako je i aplikator je tu. 
S unutrašnje strane poklopca nalazi se veliko ogledalo, a sam poklopac se vrlo čvrsto zatvara pa nema bojazni da će se sam otvoriti.  



Prvo ću početi s proizvodima za lice jer su apsolutne zvijezde ove palete. Divno pigmentirani, lako se blendaju i traju na licu dok ih ne skinete.

Bronzer je mat, uopće nije narančast i lako ga možete nadograditi po želji. Ja sam prilično svijetla u licu, ali mi nijansa nije nimalo pretamna. Mislim da bi odgovarao i nekome tamnije puti, samo biste ga trebali nanijeti malo više. Osim za konturiranje možete ga koristiti i kao rumenilo. Dobit ćete jednu neutralnu, zemljanu nijansu koja izgleda idealno kada ne želite previše makeupa na licu. 
 
Highlighter mi se čini samo mrvicu manje pigmentiran od bronzera i rumenila, ali i dalje je odlično pigmentiran i potrebno je samo malo proizvoda na četkici da biste dobili divan sjaj. Također ga možete nadograditi do jačeg intenziteta, kako već preferirate. Highlighteri su poprilično novi proizvodi u mojoj makeup kolekciji, tako da se uvijek divim kako izgleda na licu. Ovako ja zamišljam Mary Lou Manizer, što se pigmentacije tiče. Kažem, zamišljam, jer Mary Lou nemam pa ne mogu sa sigurnošću tvrditi.

Rumenilo je divno, divno, rozasto sa zlatnim shimmerom. Odlično je pigmentirano, kao i ostala dva proizvoda i vrlo lako se blenda. Dovoljno je vrlo malo proizvoda za maksimalan efekt. S jedne strane je bezveze što je rumenilo shimmerasto, s obzirom da sadrži i highlighter, bilo bi bolje da je mat. Posebno zato što se tuče s highlighterom, koji ima srebrnkast odsjaj, a rumenilo zlatan pa čudno izgleda kada su skupa na licu.  Ali s druge strane, rumenilo je tako divno, baš zbog tog shimmera da mi uopće nije žao što nije mat. 





Sjenila su kombinacija mat i shimmerastih, lako se blendaju, a na mojim masnim kapcima su izdržala šest sati bez blijeđenja boje i  sjajnih kapaka, s bazom naravno. Možda bi izdržala i duže od šest sati, ali to je maksimalno koliko sam ih nosila. 

Prvo sjenilo je vrlo svijetlo i mat, neka blijeda rozasta nijansa. Ja ga koristim kao bazu ispod ostalih sjenila. To je neki moj 'trik', jer mi pomaže da sjenila malo duže traju i da spriječi da se kapci prijevremeno zamaste.  Lako se blenda i ne trusi se.

Drugo i peto sjenilo su vrlo slične nijanse koje služe za highlight ispod obrva i u kutu kapka. Peto je malo tamnije, ali kada ih nanesete izgledaju identično tako da mi je zapravo bezveze što postoje dvije vrlo slične nijanse koje služe u istu svrhu. Solidno su pigmentirana oba, lako se blendaju i ne truse se. 

Treće rumenilo je malo slabije pigmentirano i sadrži shimmer. Ja ga koristim preko cijelog kapka. Lako se blenda i ne trusi se. 

Četvrto rumenilo je mat, slabije pigmentacije. Najidealnije mi je za korištenje u pregibu kapka, iako izgleda odlično i ako ga nanesete na cijeli kapak, za neki neutralni, nude look. Lako se bledna i ne trusi se. 

Problem sa šestim sjenilom je što je vrlo lako previdjeti njegovu pigmentiranost. Kada sam prvi put isprobavala paletu i nanosila šesto sjenilo ostala sam razočarana jer je na kapku ispalo jako slabo pigmentirano, a po svoj logici očekivala sam najbolju pigmentaciju. Ali već sljedeći put kada sam se igrala s paletom i uzela si više vremena shvatila sam da je zapravo najpigmentiranije sjenilo u paleti, samo si morate dati vremena i dosta ga nadograditi.  Blendanjem se gubi dio pigmentacije, ali stvarno ga možete odlično nadograditi pa je idealno za neki dnevni smokey eyes. Na kaju krajeva i za večernji ne izgleda loše, samo stavite tuš ili olovku. Najbolje mi se pokazalo kada sam ga stavila na cijeli kapak bez ostalih sjenila,  s bazom ispod. Tada je pigmentacija bila najbolja i sva ljepota te shimmeraste nijanse je došla do izražaja. Samo, naglašavam, morate si dati vremena i nadograditi ga do željene pigmentacije.  Lako se blenda, ali se gubi dio pigmentacije i malo se trusi.

Paleta je idealna za kreiranje suptilnih dnevnih lookova, ako smočite četkicu prije nanošenja sjenila boje će biti malo intenzivnije. Također smatram da je idealna za putovanja, dovoljno je mala da stane u svaku kozmetičku torbicu, a sadrži proizvode za oči i lice pa nećete morati nositi posebne proizvode koji zauzimaju mjesto. Osim dnevnih, možete kreirati i večernje lookove, samo morate biti strpljivi s nanošenjem najtamnije nijanse. 

Boje se nisam trudila opisivati jer u recenziji koju sam čitala opisi boja nisu imali veze s onime što ja vidim, tako da ću svakome ostaviti da sam imenuje nijanse. Na kaju krajeva, zato i imam slike, da ne moram opisivati. :)

Ja sam u poslijednje vrijeme baš navalila na ovu paletu i koristim je svakodnevno. Meni je stvarno divna i s obzirom na cijenu od 60ak kn, stvarno se isplati.

Ja sam je kupila na Pink Pandi na nekom sniženju za 50ak kn. Puna cijena je 60, 90 kn.[klik

Euphoria palete dolaze u dvije verzije - Bare, kao moja i Bronzed.

Paleta sadrži 18 g, od toga 7, 2 g čine sjenila, i po 3, 6 g za svako, rumenilo, highlighter i bronzer.

SASTOJCI: SJENILA: MICA, TALC, MAGNESIUM STEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYBUTENE, DIMETHICONE, PROPYLPARABEN, METHYLPARABEN, CI 77492, CI 77891, CI 77491, CI 77499, CI 16035, CI 15850, CI 77742.
BRONZER: MICA, TALC, DIMETHICONE, SILICA, KAOLIN, MAGNESIUM STEARATE, PROPYLPARABEN, METHYLPARABEN, CI 77491, CI 77499, CI 77492.
HIGHLIGHTER: MICA, TALC, DIMETHICONE, NYLON 12, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, CI 16035, CI 77891, CI 77491.
RUMENILO: TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, NYLON 12, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYBUTENE, DIMETHICONE, PROPYLPARABEN, METHYLPARABEN, CI 77891, CI 77491, CI 15850.



Jeste li isprobale ovu paletu? Kako vam se čini?








You May Also Like

6 komentari

  1. MUR ima tako dobre palete i sve više me privlače. Planiranje narudžbe u toku :)) Teško je odlučiti se koja da bude prva, toliko je lijepih. Tvoja dobro dođe za putovanja, praktična je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, jako je praktična, dovoljno mala, a sadrži i proizvode za lice i za oči. Meni je to prva njihova paleta, ali ima ih još koje me baš privlače i svakako ih mislim uzeti :D

      Izbriši
  2. Nisam probala još ništa od MUR kozmetilke, ali stalno silnim nad paletama i najveći je problem koju naručiti :D Ova tvoja mi je baš divna i sam imam još jednu koju bi htjela, o ne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitam samo pohvale za njihove palete. Ja želim još nekoliko :D Ova je stvarno divna, ne skidam prste s nje

      Izbriši
  3. Jebemti MUR i palete i recenzije i moje želje haahha Obećala sam sama sebi da ću naručit bar 1 kad dotaknen dno bar neke palete, sjenila, ma bilo čega. Prvo i zadnje sjenilo - ljubav. :) Ja iman na oku matte palete *_*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja bih pola njihovih paleta, baš su super :)

      Izbriši