Makeup Revolution lipstick - #Love can set you free

by - utorak, ožujka 24, 2015


U posljednje vrijeme sam naprosto opsjednuta ruževima za usne. Ta činjenica čudi i mene samu, budući da sam ih godinama izbjegavala i koristila samo sjajila. No dogodila se ljubav s jednim ružem i tako je počelo. Posebno sam se navukla na nude ruževe jer imam male usne i oni mi najbolje pristaju, izbjegavam kričave i tamne nijanse.
Kod kupnje ruža preko kataloga ili interneta uvijek postoji bojazan hoće li mi nijansa odgovarati, budući da često prikaz nijansi nije realan. Tako je bilo i kod kupnje ovog Makeup Revolution nudača preko Pink Pande. No niska cijena i činjenica da je tada bio na popustu su me 'prisilile' na kupnju. 

Nijansa koju sam uzela nosi vrlo poetski naziv - Love can set you free. To je jedna divna nude, 'my lips but better' nijansa, koja odlično izgleda na mojim manjim usnama. Savršeno kremaste teksture, lako se nanosi, ne uvlači se u borice usana niti prelijeva preko ruba. Također niti ne isušuje usne. Pigmentacija mu je odlična i s dva ili tri premaza dobijete savršeno prekrivanje. Na žalost, trajnost mu nije najbolja kvaliteta. Na usnama stoji sat do dva, a ako pijete ili jedete skida se vrlo brzo, već za pola sata nećete imati ni traga ruža na usnama. Kod mene trajnost ruža i nije uvjet jer mi ne smeta ako ga moram popravljati svakih sat vremena. Opet, to je zbog mojih malih usana pa jednostavno ne očekujem da ću imati savršeno našminkane usne i da će ruž trajati satima, bez razmazivanja ili blijeđenja boje. Naravno, ukusi su različiti pa nekome može smetati činjenica da ne potraje dugo na usnama. 
Ako vam to ne smeta, za 30 kn dobit ćete solidan ruž, odlične pigmentacije, u vrlo elegantnom crnom, čvrstom pakiranju. Moram napomenuti da se natpis s pakiranja s vremenom izbriše. Mene to pomalo iritira, ali opet i nije značajka od posebne važnosti. 

U mojoj kolekciji nude ruževa ovaj mi je jedan od dražih i vrlo često posežem za njime. Nijansa je savršena za svaki dan, ali i za večernje prigode kada na očima nosite jači makeup pa jednostavno ne želite isticati i usne. Uz sve navedeno, rekla bih da je to jedan odličan ruž, a možemo li za 30 kn i očekivati više? 


Jeste li isprobale neki Makeup Revolution ruž?






You May Also Like

12 komentari

  1. I ja imam manja usta i onda kad stavim crveni ruž imam osjećaj kao da se smanje za 3 broja, kao da sam ih oprala u vešmašini :D Imam MR ruž i isto su izblijedjela slova, meni smeta još što se poklopac lako skida, ali za tu cijenu se to preživi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isse točno to :D Tako mi čudno stoje tamne i kričavije nijanse, a kad vidim neku žensku s manjim usnama, onda mi se čini sasvim ok, na meni mi je prečudno :D

      Moj poklopac je čvrst, baš se čuje onaj klik i uopće nemam problema s time. Jedino ako ne olabavi s vremenom

      Izbriši
  2. Ja sam strastvena ljubiteljica i sakupljačica ruževa! Ovaj ruž nikada ne bih po izgledu na tvojoj ruci svrstala u nudače, ali je predobra nijansa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah postala sam i ja :D Na usnama je nude, sad, jedino ako imamo različitu definiciju nudača :D Ja nudačima ne smatram samo bežikaste nijanse :D

      Izbriši
  3. Pala sam na ovu boju odmah... predobra je nijansa! :D

    Nisam još ništa od MR kupila, još sam u fazi istraživanja!! :DDDD

    Karmina nikad dosta!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je stvarno odlična :) I potpuno se slažem s tobom, ruževa nikad dosta :)

      Izbriši
  4. Još nisam probala niti jedan makeup revolution ruž, ali ovaj mi se čini zanimljiv, a i nijansa mi se jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je baš divna, a za 30 kn, definitivno nije loš :)

      Izbriši
  5. Nisam još uvijek isprobala niti jedan MUR ruž i iskreno ne privlače me dok ne vidim swatcheve istih kod kolegica haha. Tada poželim barem 5 :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jos ih nisam probala, isto kao i Mell, nikad mi ne padaju na pamet, ali onda kad ih ovako vidim odmah ih pozelim, tako je i sada s ovom nijansom koja je jedna od najcescih koje nosim opcenito :) super se cini. I lijep je novi dizajn bloga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam uzela za probu, na kraju mi se jako svidjela nijansa, a s obzirom na cijenu, čisto su solidni :)

      Hvala :) [:crveni se:] :D

      Izbriši