Ovogodišnja kozmetička wish lista

by - ponedjeljak, ožujka 30, 2015



Neki dan sam napravila inventuru u svojoj makeup kolekciji, riješila se proizvoda koji mi i nisu bili nešto ili sam ih rijetko koristila i sad je vrijeme da sastavim listu proizvoda koje stvarno želim, ali ih još nisam nabavila jer sam sve novce trošila u Avonu. :) Na popis sam stavila i preparativu i dekorativu i to su proizvodi koje planiram kupiti ove godine. Mislim da bi preambiciozno bilo reći da ću kupovati samo ovo s popisa jer poznajem sebe i znam da će biti neplaniranih kupnji, ali pokušat ću se što više držati popisa. Za neke proizvode ćete se iznenaditi što ih nemam, ali zadnje dvije godine sam baš navalila na Avon pa sam štošta propustila. Ovogodišnja odluka je smanjiti nekontroliranu kupovinu u Avonu, jer sam već dosadna  i sebi i bogu i ljudima, a i svom novčaniku, pa će biti više novca za neke druge, dugo željene stvarčice. 
Lista se možda čini duga, vjerojatno i jest, ali stvarno ću se pokušati držati popisa i nabaviti sve do kraja godine. Inače funkcioniram samo ako radim razne popise i liste, tako da ne čudi što ovu objavljujem. Još će ih biti, u to uopće nemojte sumnjati. :)
Moram se pohvaliti da sam i prije objavljivanja skinula neke proizvode s liste :)

Kako što kupim tako ću križati s popisa, a na kraju godine ću napraviti rekapitulaciju, baš me zanima koliko ću stavki s popisa uspjeti kupiti. Realno bih mogla sve to kupiti, ali samo ako ne bude previše neplaniranih kupnji.

Pripremite se, lista je poduža :)






Catrice rumenila:
  • pink charming
  • love and peach
  • robin wood
  • think pink 
  • mandy - rine 


Catrice Luxury Lacquers:
  •  Champaign Rain
  • Mrs. Boombastic
  • Pink Charming
  • I'm Legend - Berry
  • LilacLike
  • Thunder From Down Under


Catrice Velvet Matte:
  • Vanillaty Fair
  • Jump Up And Brown
  • Al Burgundy
  • Welcome To Greysland



Catrice Liquid Metal:
  • Satina Van Der Woodsen
  • Gold 'n' Roses
  • We Are The Champagnes
  • Under Treasure
  • Mauves Like Jagger
  • Nougat It Right


  
Catrice Absolute Colour
  • Go, Charlie Brown
  • Starlight Expresso
  • I Wear My Plum Glasses At Night
  •  The Beauty And The Beige

 
The Balm Mary Lou Manizer



 Catrice multi colour blush: Strawberry Frappucino




Catrice Illuminating blush:
  •  I Am Nuts About You
  • Coral Me Maybe
  •  Kiss me Ken


Urban Decay Naked 2


 Bourjois Rouge Edition Velvet:
  • happy nude year 
  • nude-ist 

 Sleek paleta sjenila:
  • au naturel
  • vintage romance
  • storm
 Sleek paleta rumenila - pink lemonade


Sleek rumenila:
  • pixie pink
  • rose gold
 Urban Decay Naked Basics




 Beauty UK Eye Shadow Collection: earth child ili naked




Nyx Taupe

 Olivia Garden  četka
  • 3/4''
  • 1''
  • 2 1/8''
 Benefit The Porefessional primer

Ben Nye Banana powder


Maybeline fit me korektor i podloga
L'oreal true match korektor u olovci
Bourjois Healthy Mix 
Bourjois 123 perfect
Revlon Colorstay 
Bourjois Healthy Balance




Loko prirodna kozmetika - Immortelle krema za lice






Bocassy serum


Bourjois Rouge Edition
  • 04
  • 11
  • 17



Trilogy Rosehip oil
Trilogy Mineral Radiance maska
Antipodes Aura Manuka Honey maska
Bio-oil
Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid
Nuxe Reve de Miel lip balm
Caudalie Polyphenol overnight detox oil
Murad Clarifying Cleanser

GG Love letters losion za tijelo

 Loko Afrika sapun


Loko Oko okoloočna krema


Loko Kombo uljna mješavina za njegu mješovite kože

Loko zubna pasta


Loko Hair Serum


Loko Magični prah


GG Gold on finger krema za kutikulu


 GG Sweet orange piling prah




GG Ready, Steady... Kiss balzam za usne




GG Golden eye uljni okoloočni serum




GG Touch my skin maska




GG Almighty mud maska za lice




GG Gone with a wind ili For your eyes only okoloočna krema




GG Simply the best serum






GG As time goes by serum



Loko PK La tonik




Alpha H micro cleanse 



Estee Lauder Advance Night Repair serum



Avene Cleanance K



 Antipodes kiwi seed oil eye cream


Iiii kraj. Lista je podugačka i svaka čast ako ste došli do kraja. Natrpala sam svašta na popis, ali te proizvode stvarno, stvarno želim, a uzevši u obzir da ih planiram kupiti do kraja godine i nije tako puno. 





Jeste li isprobali nešto s moje liste? Dijelimo li želje?


 *sve slike skinute su s interneta 




You May Also Like

12 komentari

  1. isprobala sam Loko proizvode, no ne ove navedene :D i Nyx Taupe :D
    i samoj mi je želja nabaviti što više Sleek paleta sjenila :D i rumenila :D
    a i privlači me jako Green Girl :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam isprobala ništa od Loko kozmetike niti GG, ali planiram to promijeniti :) Jedva čekam :)
      Baš me privlače Sleek palete i rumenila, jedva čekam i njih :)

      Izbriši
  2. Kako neke stvari sa tvoje wish liste već imam onda ću ti malo sugerirati!
    Catrice multi colour blush: Strawberry Frappucino nemoj kupovati osim ako ne želiš neko ultra nevidljivo rumenilo. Ova druga Catrice rumenila su odlična.
    Avene Cleanance K je dobra krema, samo pazi da ti ne isuši lice. Sleek paleta rumenila - pink lemonade i Naked 2 paletu imam i oduševljena sam. Bocassy serum je odličan i često se može naći u DM-u na sniženju.
    Od navedenih proizvoda jako želim Estee Lauder Advance Night Repair serum, Alpha H micro cleanse ,Trilogy Mineral Radiance maska, Caudalie Polyphenol overnight detox oil i Trilogy Rosehip oil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, super, hvala. Jel onda ona druga nijansa Catrice multi colour rumenila bolja? Čini mi se da je tamnija. Trenutno koristim Bioderma AKN i Sebium serum, oni dosta isušuju, ali koristim ulje pa je ok. Tako da sumnjam da će Cleanance K više isušiti. Bocassy serum planiram uskoro uzeti, imam popust kupon u dm-u pa ne moram čekati sniženje :)

      Izbriši
  3. Lijepu si listu složila :D Od onog što sam upamtila imam Sleek Storm, Mary-Lou, Nyx Taupe, Catrice Think Pink, Bocassy serum i sa svime nabrojanim sam zadovoljna :D Nakedicu si i sama želim, ali 3 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh bome jesam :D Meni je dvojka <3 Kad sam je prvi put vidjela, zaljubila sam se :)

      Izbriši
  4. Odlična lista! I sama bih pola stvari stavila na svoj popis ;). Mary-Lou si i sama želim već duže vrijeme, a i voljela bih probati Green Girl i Loko kozmetiku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Mary Lou, nikako da je nabavim :) Ja jedva čekam isprobati Loko i GG kozmetiku, baš imaju super stvari :)

      Izbriši
  5. Moja princess kliko stvari :D Zapeli su mi za oko sve catrice stvarčice, posebno velvet matte sjenila i normalno, nyx taupe za koji krepajen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, puuuno stvari :D
      Catrice stvarčice su baš divne, nisam se mogla kontrolirati pa sam ih puno stavila na listu. Dosta dugo sam ignorirala Catrice, sad to moram popraviti :) Za Nyx taupe sam čula da ga povlače iz prodaje, moram ga što prije nabaviti.

      Izbriši
  6. Izvrsna wish lista. :D Vidim puno stvari koje i sama imam i volim ili sam već koristila.
    Preporučila bih ti samo da preskočiš Catrice multi color rumenilo jer se strašno trusi :/ to je valjda jedino catrice rumenilo koje se meni nije svidjelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da, pola toga sam kod tebe vidjela :D
      Već su mi rekli da i nije nešto to rumenilo, bit će da ću ga stvarno preskočiti :)

      Izbriši