Versatile Blogger Award

by - srijeda, ožujka 18, 2015


Još jedan TAG kruži blogosferom, a ovoga puta se radi o The Versatile Blogger 
  Awardu, za koji me nominirala Mirela s bloga Sura Dancer
  Versatile Blogger Award se daje blogerima s kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja. Nominirani trebaju napisati  7 činjenica o sebi i nominirati 15 blogova.

Potrudila sam se napisati sedam činjenica o sebi koje nikad nisam spominjala na blogu i  nisam navela u rubrici 'o meni', koja je, moram priznati, prilično opširna.

1. Završila sam medicinsku školu, smjer medicinska sestra, a sada studiram pravo. Ljudi se obično čude jer su prilično različita zanimanja, ali meni je to baš kul. Medicina mi je super, ali nemam dovoljno strpljenja da budem medicinska sestra, a ne želim biti jedna od onih koje se iživljavaju na pacijentima, a također mi baš i ne idu prirodne znanosti, tako da sam ja otišla u smjeru društvenih znanosti, na pravo, koje isto jako volim. :)

2. Poštujem i obožavam lik i djelo Sherlocka Holmesa. Čitala sam sve knjige o njemu, a od ekranizacija mi je najbolja BBC-jeva serija s Benedictom Cumberbatchom u glavnoj ulozi. Također mi je ok i prvi film s Robertom Downey Jr.-om, drugi mi je toliko dosadan da ga ni dan danas nisam pogledala do kraja. Njegovo znanje o različitim temama i metode dedukcije me izrazito  fasciniraju, a u BBC-jevoj seriji su odlično spojili Sherlocka s modernim vremenom.



 
3. Jako volim gledati seriju Teorija velikog praska i to uglavnom zbog lika Sheldona Coopera. Ovo se nekako nadovezuje na drugu stavku, ali obožavam genijalne ljude, što one fiktivne, što stvarne.  Jako me fasciniraju i baš mi je žao što se i ja nisam rodila kao genijalka, nemam opako visoki IQ i nisam krenula na faks s 14, kao Sheldon. :) Da imam djecu, najsretnija bih bila kada bi jedno bilo genijalac. :D

4. Radim popise. Ali za apsolutno sve. Jednostavno ne mogu funkcionirati ako nemam neki popis. Ironija je što se najčešće ne držim popisa :) Zato ćete vjerojatno na blogu vidjeti sto i jednu wish listu i slično. Vezano uz ovo, imam blagi opsesivno - kompulzivni poremećaj, zato i radim sve te silne popise i sve mi mora biti po špagi i po nekom redu, kategoriji. 

5. Jako volim povijest. Najdraža mi je povijest 19. i 20. stoljeća. Dickensov London i Poeov Baltimore 19. stoljeća su mi užasno fascinantni, a  20. stoljeće mi je fascinantno u svemu, kulturalno, glazbeno, filmski, modno, politički. 




 
6. Ja sam grammar nazi. Padne mi mrak na oči kada vidim neke pogreške. Mrzim kada ljudi govore/napišu biti ću, ne znaju razliku između slijedeći i sljedeći i slične stvari, a to su samo sitnice. Kad vidim nekoga tko pati od teškog neznanja gramatike pitam se kakav je to obrazovni sustav tu kod nas. 

7.  Grad koji baš obožavam je New York. Još ga nisam posjetila, ali sigurna sam da jednom hoću. Štoviše, želim se preseliti tamo. Super su mi i London i Pariz, ali New York je u <3



Mogla bih napisati i više od sedam činjenica, ali eto da ne pretjerujem za prvi put, nešto treba ostaviti i za kasnije. :)
 
Zahvaljujem Mireli na nominaciji, a blogovi koje ja nominiram su:








Tko želi neka napiše ovakav post, ali me obavezno tagirajte na fejsu jer me baš zanima, pa da ne fulam nečiji post :) Dosta cura je već nominirano pa vjerojatno ima duplih nominacija, teško je sve pratiti. 


*sve slike su preuzete s neta


Volite li ovakve postove? Dijelimo li neke stvari?






 

You May Also Like

12 komentari

  1. Oh Benedict <3 Također nisan pogledala 2. film :D I ja sam popis freak, za sve triban neki popis, i iako ja sve znan šta triban i kako, nemogu a da ne sastavin bar nešto, i eto tako ko i ti, obično uvik idem kontra njega :D Da i New York <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, napišem sto popisa pa ih se ne držim :D Ali glavno da ih napišem :D

      Izbriši
  2. Ja popise pravim samo kada idem na putovanje pa treba da se pobrinem da sve spakujem. No, i pored toga mi se dešava da nešto zaboravim. Što se tiče gramatike, i sam sam pomalo freak. Doduše, dešava mi se da i dan danas pravim neke greške, ali se trudim da se svakodnevno edukujem i otklanjam ih momentalno čim saznam da riječ nije ispravna u onom obliku u kojem sam je koristio.

    P.S. Hvala za tag, evo i mog posta: http://putovanjazasvakoga.blogspot.com/2015/03/the-versatile-blogger-award.html :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah dobro, svakome se dogodi greška, ali najbitnije je ispraviti kad otkrijemo da je pogrešno, a ne i dalje po tome piliti :D

    Super, pogladat ću :D I nema na čemu

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadam se da ćeš posjetiti željeni New York i da se nećeš razočarati kao ja :D Osobno ti mogu potvrditi da je laž nazivati ga gradom koji nikada ne spava jer kad u petak navečer nemaš gdje izaći van, to je katastrofa, a na nisi u nekom predgrađu New Yorka, nego na Manhattanu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha strašno :D Ma sigurna sam da se neću razočarati :D

      Izbriši
  5. Bacam se na pisanje! :D

    Imamo puuuuno toga zajedničkog. :D Meni su mama i tata med. tehničari pa znam kako taj posao zna biti naporan. Ironično je to što mi je sestra u medicinskoj školi također, a ja studiram medicinu. :) Obožavam povijest, TBBT, kod dečka najviše cijenim to ako piše negaciju odvojeno od glagola (pa budem omađijana ako je gramatički točan :D) Također radim popise, imam planer i ne znam gdje bi mi glava bila bez njega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajoj baš super, pa vi ste svi u medicini. Iako više nemam veze s medicinom, ima posebno mjesto u mome srcu. Pročitala sam na tvome blogu da studiraš medicinu pa si mi odmah bila simpatičnija :D Mislim, nije da inače nisi :D

    Hehehe sreću čine male stvari, kao odvajanje negacije i glagola :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej lepotice, hvala na tagu <3
    Sad vidim koliko smo nas dve slične :D Sve nam je zajedničko, osim NYC. Been there, not sure if I wanna go back haha
    Ali zato Pariz... oul, la, la <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :*
      Ajoj pa ti si već druga koja kaže da joj NYC nije baš nešto. Nadam se da se i ja neću razočarati :D Pariz mije isto suuper, ali NYC za mrvicuuu pobjeđuje.

      Nadam se da ćeš i ti napisati post, takoo si tajanstvena, a ja jako znatiželjna i želim sveee znati :D <3

      Izbriši
    2. NYC je divan grad, da se razumemo. Ja sam išla poslom i bila sam baš u centru gde je ludnica 24/7. Više volim onako... malo mirnija mesta. Ali mesec dana je bilo izdržljivo :)
      No nemoj me držati za reč, ja sam stara hahaha :D
      Meni svašta smeta ;)

      Izbriši
    3. Ah stara... Samo sam tri godine mlađa od tebe... Ili četiri :D Zato mi se baš i sviđa, ja volim užurbanost i gužvu. Živim u malome gradu i dođe mi da se ubijem od dosade :D

      Izbriši