AlpStories ulje za tuširanje - neven*

by - srijeda, travnja 01, 2015


AlpStories je brend čiji se proizvodi rade u kombinaciji s bogatim naslijeđem alpske tradicije i modernog pristupa.  AlpStories prirodna kozmetika uči iz prirode i nastoji stvoriti formule koje su bogate i raznolike kao priroda u Alpama.  AlpStories koristi Baltazara koji je prvi robot u kozmetičkoj industriji. Baltazar pomaže izabrane sastojke izmiješati u točno potrebnoj količini, tako da ne možete pretjerati s niti jednim sastojkom, a stvorit će točno ono što vi želite. Svi proizvodi su stvoreni bez parabena, sintetičkih mirisa, mineralna ulja i silikona, zbog kojih ćete se osjećati prirodno lijepo i iznutra i izvana. Nekome će možda biti bitno i to što se njihovi proizvodi ne testiraju na životinjama.
Kad odete na stranicu AlpStoriesa, teško se kontrolirati i odabrati samo jedan proizvod, jer imaju tako divnih proizvoda da ih jednostavno poželite sve.

Ulje za tuširanje dolazi u plastičnoj, proizirnoj bočici od 250 ml. Zlatno žute je boje i blagog mirisa. Čak i ako ne volite neven, mišljenja sam da vam miris ne bi smetao, jer je stvarno vrlo blag i nenametljiv. Miris ostaje na koži nakon tuširanja, čak lagano zamiriše i kupaonicu. 


 Kombinacija eteričnog ulja nevena začinjena s vitaminom E ostavlja kožu luksuzno svilenkastom i mekom. Sjajna, nemasna formula će temeljito nahraniti i hidratizirati kožu bez masnih tragova. Ulje za tuširanje posebno je pogodno za svakodnevnu njegu suhe i osjetljive kože. Neven i vitamin E daju prirodnu zaštitu Vaše kože.


Na prvu se osjeti uljasta formula, ali u dodiru s vodom ulje se na koži pretvara u laganu pjenu. Pjeni se manje nego ostali gelovi za tuširanje pa vam na prvu može biti neobično ako ste navikli na više pjene.  Učinkovito pere tijelo, a nakon ispiranja koža je meka i nimalo isušena. 

Ako imate suhu i osjetljivu kožu, ovo ulje bi definitivno bilo idealno za vas. Možda vas odbije cijena od 89 kn, ali uzmite u obzir da ne sadrži parabene, sintetičke mirise, mineralna ulja niti silikone. 

Ako vam se ne sviđa neven, uvijek možete kreirati vlastito ulje s mirisom po želji. AlpStories trgovinu možete pronaći u Arena Centru u Zagrebu, ali ako niste iz Zagreba, ne brinite, imaju web stranicu s koje možete naručiti željene proizvode. 





Volite li ulja za tuširanje? Jeste li isprobali nešto od AlpStoriesa? 

*PR uzorak





 

You May Also Like

17 komentari

  1. Kako prekrasno izgleda :D Al ulje za tuširanje, mislim da se to meni nebi svidilo nimalo, i opet ga želim probat ahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma svidjelo bi ti se :D Ne ostavlja mastan ili sluzav trag na koži, baš je odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam ulja za tuširanje! Isprobala sam njihova ulja za tuširanje koja mi je Martina mučkala i oduševljena sam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam davno prije koristila ulja za tuširanje i baš mi je drago da sam se opet vratila na njih. Baš bih voljela i sama smućkati jedno :)

      Izbriši
  4. volim se ponekad nagraditi s uljnim gelovima za tuširanje,, i iako mi koža nije suha na tijelu, vjerujem da i njoj to odgovara :D
    zanimljiv proizvod :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam odlučila povremeno se počastiti uljima za tuširanje, posebno zimi :) Dugo ih nisam koristila pa je vrijeme :D

      Izbriši
  5. Probala sam Nivea i Balea ulje za tuširanje, ali sigurno se ne mogu porediti s ovim :) Odlična stvar za suhu kožu, a meni uopšte ne bi smetalo što nema pjene na sve strane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja još nisam isprobala Bale, ali planiram, svi ga hvale :) Ja volim da ima više pjene, ali mislim da se samo reba naviknuti :)

      Izbriši
  6. Odlično zvuči koliko vidim iz recenzije. :) Nemam ulje za tijelo niti sam ga ikada imao, ali imam njihovo mlijeko za tijelo od nevena. Miris je božanstven, blag i nenametljiv. Uvijek sam izbjegavao sve što ima veze sa nevenom jer mi se ne sviđa pretjerano njihov miris (vjerojatno jer bi prejako mirisao čim bih otvarao tegle s nevenom za mazanje po ranama na tijelu). :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da je isiti miris ovog ulja kao i tvog mlijeka, stvarno je odličan, baš blag i nenametljiv. Probaj i ulja za tuširanje jednom, ako ne ovo neko drugo jer su baš super i daju posebno iskustvo. :)

      Izbriši
  7. Voljela bih probati ovaj proizvod iako nemam suhu kožu tijela, ali mislim da bi se slagali u zimskim mjesecima :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ulje djeluje stvarno odlično! Definitivno je velik plus što odgovara suhoj i osjetljivoj koži, morat ću svratiti do Arene što prije ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno je odlično :) Moja koža nije suha i osjetljiva, ali sigurna sam da bi bilo odlično nekome s takvom kožom

      Izbriši
  9. Moram priznati da nisam nikada čuo za ulje za tuširanje. :D Ali, ovo mi se čini kao dobra stvar za kupanje nakon sunčanja, kada je koža suha i oštećena. Iako nisam ljubitelj mirisa nevena (podsjeća me na one masne kreme za stopala), ovo bih probao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulja za tuširanje su zakon! :) Miris ovoga je jako suptilan i mislim da bi svima bio ok.

      Izbriši