Essence I love trends lakovi

by - petak, travnja 03, 2015


Razlog zašto češće ne pišem o lakovima za nokte je taj što mi nokti baš i nisu prezentabilni pa mi je jednostavno muka stavljati slike, ali jučer mi je stigao onaj color wheel ili kako se to već zove tako da će od sada biti puno više recenzija lakova.  Za početak sam se odlučila pisati o Essence I <3 trends lakovima, budući da već mjesec dana želim pisati o njima, ali moji nokti ne žele surađivati. 
Uglavnom izbjegavam Essence lakove jer im je, usprkos divnom izboru boja i širokoj četkici, trajnost užasna. Na mojim noktima potraju jedva cijeli dan, a iako nisam zahtjevna kad je u pitanju trajnost lakova, to mi je ipak iritantno i frustrirajuće.  Kod jedne kolegice sam pročitala da su joj ovi lakovi trajali čak pet dana, tako da sam odmah uzela sedam komada. 

I <3 trends lakovi objedinjuju The nudes i The pastels lakove. Pakiranje je tipično za lakove, a dobit ćete 8 ml. Četkica kod svih lakova je normalne širine, nit preširoka nit pretanka i vrlo lako je njome nanijeti lak. 
Lakovi su mi trajali od dva do četiri dana, bez baze i ostalih čudesa. Neke cure su rekle da im traju i do četiri ili pet dana bez baze. Meni čak niti Essie lakovi ne traju dulje od tri dana, tako da to uzmite u obzir. Ako stavite podlak moguće je da bi mogli trajati i dulje.

The pastels

Možete birati između 8 nijansi, ja sam uzela pet. Pastels lakovi su mat lakovi, što nisam znala kada sam ih kupila. Inače nisam ljubitelj mat lakova, ali brzo sam se navikla. Lakovi se vrlo brzo suše, dok nalakirate zadnji nokat, onaj prvi je već suh. Već s jednim slojem možete prekriti nokat, ali najbolji efekt će pružiti dva sloja. Ja nanosim tri tanka sloja jer mi tako najbolje izgleda. 
Sedam The pastels lakova su nježne, mat pastelne boje i jedne šljokice, sparkles in a bottle, koje su gusta kombinacija sitnih sivih i malo većih rozastih šljokica. Već sa dva sloja možete potpuno prekriti nokat, a osobno nisam primjetila da se skidaju nešto teže od ostalih lakova. Inače, uvijek skidam lakove tako da namočenu vaticu u aceton ostavim prislonjenu na nokat desetak sekundi, a zatim počnem sa skidanjem. Na taj način nikad nemam problema sa skidanjem šljokica, već se skidaju lako kao i svaki lak. 
Bubble bath, so lucky i sweet at first sight sadrže lagani shimmer, ali se on ne ističe previše i nije otežano skidanje laka zbog njega. Sweet at first sight gotovo uopće ne nosim samog, već u kombinaciji s jednim drugim lakom, dolje ću opisati detaljnije. :)
I'm so fluffy je peachy nijansa, ne sadrži nikakav shimmer. Malo je gušći od ostalih lakova, ali i dalje ga je vrlo lako nanijeti.





The nudes

U ponudi je čak 12 nijansi, ja imam samo dvije. Suše se nešto duže od Pastels lakova, ali i dalje poprilično brzo, za par minuta bit će potpuno suhi. 
Nijanse koje imam su baby doll i hope for love. Hope for love je vrlo pigmentirana nijansa, ne sadrži nikakav shimmer. S jednim debljim slojem možete prekriti cijeli nokat, ali po običaju ja stavljam dva tanja jer mi je tako lakše. Ova nijansa izgleda tamnije ili svijetlije, ovisno o svjetlu. Na umjetnom svjetlu i pri oblačnom vremenu izgleda malo tamnije, a tako mi je i ispao na slikama.Nešto je gušći od druge nijanse koju imam, ali i dalje se nanosi bez problema.
Baby doll je nježno ružičasta nijansa, sadrži lagani zlatasti  shimmer. Nijansa nije pretjerano pigmentirana, čak niti s dva-tri sloja nećete prekriti cijeli nokat. Ja volim nanijeti dva sloja jer tako najbolje izgleda. Iako nije jako pigmentiran, lijepo izgleda čak i ako nanesete samo jedan sloj. Zlatasti shimmer se lijepo ističe, ali opet, nije pretjeran. To je lak koji ćete nositi u onim situacijama kada želite nešto na noktima, ali da se ne ističe previše. 


S lijeva na desno: The pastels (06 sparkles in a bottle, 07 bubble bath, 04 sweet at first sight, 03 i'm so fluffy, 01 so lucky), The nudes (06 baby doll, 07 hope for love).


Najdraža kombinacija su mi dva sloja sweet at first sight i zatim jedan sloj sparkles in a bottle. Tako manikura izgleda puno zanimljivije. Inače nanosim šljokice na sve nokte, ali možete i samo na jedan ili dva nokta. Šljokice su stvarno divne i odlično izgledaju u kombinaciji s rozim lakom jer i same sadrže rozaste šljokice. Uglavnom, meni je kombinacija baš divna i totalno sam se navukla. Što vi mislite?


Mogu samo zaključiti da su ovo odlični lakovi po vrlo povoljnoj cijeni od 16 kn. U svakom slučaju, Essence se trudi poboljšati svoje formule i u zadnje vrijeme možete pronaći odlične kozmetike po vrlo povoljnim cijenama. Ako tražite dobre, povoljne lakove, svakako bacite pogleda na ove. Sigurna sam da ćete pronaći nijansu za sebe. 


Jeste li isprobali I <3 trends lakove? Što mislite o njima? Koje su vam omiljene nijanse? 







You May Also Like

25 komentari

  1. Upravo imam ovaj zeleni na noktima :D Ni ja nisam znala da su mat, tj rekla bih više satin :D Baš su krasni i planiram ubosti još neku nijansu, npr ovu nježno narančastu/breskvastu, što već je :D I da, već mi je 4 dana na noktima s nikakvim oštećenjima, oduševljena sam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Et vidiš, svima traju duže nego meni :/ Ali stvarno su dobri, Essence me stvarno iznenadio :)

      Izbriši
  2. Ne koristim lakove za nokte jer imam gelirane nokte. Essence lakove iz ove kolekcije sam imala priliku probati. Nisam oduševljena, da bi lijepo prekrili nokat potrebna su dva sloja, tj. malo su mi prerijetki

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pastels su malo rjeđi, ali meni je to super, ja nanesem tri sloja i savršeni su. Hope for love iz nudes kolekcije je pigmentiran i gušći i dovoljan je čak i jedan sloj. Čak je i pastels i'm so fluffy malo gušći. Sve ovisi o nijansi

      Izbriši
  3. ja imam the nudes 05 pure soul i zna mi trajat po tjedan dana :D ja sam se skroz iznenadila koliko su im dobri ovi novi lakovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nevjerojatno, svima to traje duže, samo meni ne :( Ali da su dobri, dobri su, stvarno dosta traju :)

      Izbriši
  4. Svi mi se baš baš sviđaju i vjerujem da im neću moću odoljeti kad ih uživo vidim :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Super sto si ih sve prikazala :) imam od Nudesa nijansu 07 i izvrsna je boja, podsjeca na Wet n Wild Undercover :D sviđaju mi se i ostali, cijela ova trends kolekcija im je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je kolekcija baš super, sad si razmišljam dal da nabavim još koji :) Wet n Wild nisam isprobala jer se kod nas u gradu ne može kupiti :(

      Izbriši
  6. Joj pa prelijepi su ^_^ Moram i ja nabaviti bar jedan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, jako su lijepi, teško im je odoljeti :) Svakako nabavi koji :)

      Izbriši
  7. Ne radim postove o lakovima iz istog razloga..ahahha, ne da mi se iskreno, lakirati, slikati..za to mi treba duže vremena nego spremiti recenzijiski post..znam da sam grozna, ali što bih sada, možda u budućnosti budem..a i razmišljam da si kupim wheel pa njega nalakiram :) ugl, jako mi se sviđaju te šljokičaste nijanse i mislim da ću ih kupiti obadvije, volim te light pink šljokičaste nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kužim totalno, nokti mi uopće nisu prezentabilni pa iz kojeg god da ugla uslikam, ne valja. A bed mi stavljat takve slike. Zato sam nabavila wheel pa više neće biti problema. A imam toliko lakova za pokazati...
      Meni su svi odlični, koji god da nabaviš nećeš požaliti. Traju puno duže od ostalih Essence lakova, nekima duže nego mene, ali što se može :D

      Izbriši
  8. Da iman so lucky bila bi točno so lucky, nigdi ga za uzet u IM nema, fml :D O essence neću govorit više ništa, sve se zna <3 Moja mala, moja malaaa <3 Evo, ovo je moj najdraži post koji si objavila dosad, službeno da službenije nemore bit :D <3 :* btw slike su ti work of art *_*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A čovječe, crvenim se :)
      A šteta što ga ne možeš naći, baš je divan :D Hehe naravno, radio se o Essence lakovima, nisam ni sumnjala da ti se neće svidjeti :*

      Izbriši
  9. slično i ja skidam lak :D
    prekrasne su mi ove pastelne... moderne boje koje bi voljela imati u kolekciji ovo proljeće <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako su lijepi lakovi, pogotovo tako na okupu :D Meni su nokti u zadnje vrijeme koma pa sa malo stala s pokazivanjem lakova :D Ni sama nisam ljubitelj mat lakova, ali nije loše imati koji u kolekciji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma zato sam uzela taj wheel, da mi ne ovisi sve o noktima, ovako je lakše :)
      Da, baš su divni lakovi, čak razmišljam da uzmem još koji. A što se tiče mat lakova, imam mat nadlak koji svaki lak pretvara u mat, ali neka, ako ne želim da budu mat, samo stavim nadlak gore i voila :D

      Izbriši
  11. Koliko su ovi lakovi lepi! Malopre sam kupila jedan essence lak, iz obicne kolekcije..sad mi zao sto se ipak nisam odlucila za neki od ovih. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, baš su lijepi. Još uvijek stigneš kupiti i koji ovaj :)

      Izbriši
  12. Preslatke su te njihove male bočice, ali i malo nezgodne za držati. Imam ih par iz one obične postave jer mi se sviđa četkica, ali slažemo se da im je trajnost nikakva. Ne znam kako nekome mogu trajati po nekoliko dana, jedino s bazom i nadlakom. Mislim da ipak neću moći odoljeti nekom od ovih nudića :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Četkica je fenomenalna, meni najdraža od svih, ali trajnost je baš loša i ni meni nije jasno kako to nekome traje duže od dana. Sad su izašli i neki gel lakovi koji bi valjda trebali biti isti kao i Color & go, ali traju dulje, jedva čekam isprobati :)

      Izbriši