Essence Sun Club 2 u 1 bronzer & highlighter

by - četvrtak, travnja 16, 2015

Bronzeri i highlighteri su novi proizvodi u mojoj makeup kolekciji jer nisam smatrala da su mi nužni pri svakodnevnom šminkanju, a i nisu me posebno privlačili takvi proizvodi. No to se promijenilo i ušla sam u svijet konturiranja i posvjetljivanja te polako skupljam highlightere i bronzere. Kod kupnje bronzera sam oprezna jer sam poprilično svijetlog tena, iako crne kose i ne volim proizvode koji su suviše narančasti ili od kojih ću izgledati kao da sam prljava. S druge strane, highlighteri su me oduševili i koristim ih pri gotovo svakom šminkanju.
Ugledavši novi Essence Sun Club 2 u 1 bronzer i highlighter zaintrigiralo me baš to što se radi o 2 u 1 proizvodu i pomislila sam kako za 30 kn, koliko proizvod košta, teško mogu fulati, a bit će dobar za upoznavanje s highlighterima i bronzerima i nanošenjem istih.



Pakiranje je minimalističko, tipično za Essence, od prozirne plastike i to poprilično čvrste, moram primjetiti, a dobijete 10 g proizvoda koji biste trebali potrošiti 12 mjeseci nakon otvaranja. Izgled bronzera i highlightera je vrlo zanimljiv budući da ih ne dijeli ravna crta već krivudavo ulaze jedan u drugi.  U ponudi su dvije vrste, 10 sunshine koji je kombinacija highlightera i bronzera te 20 sunset, koji je kombinacija svijetlijeg bronzera i rumenila. 

Highlighter je nešto manje pigmentiran i zato smatram da je idealan za svaki dan, kada ne želite preintenzivan sjaj. Možete ga nadograditi, ali i dalje neće biti preintenzivan i teško da možete pretjerati s nanošenjem.
Bronzer je mat i pigmentiraniji je od highlightera te ga je moguće nadograditi do željenog intenziteta, ali kao i kod highlightera smatram da je teško pretjerati s nanošenjem. Na koži nije narančast i savršeno odgovara mom svijetlom tenu. Uglavnom sam ga koristila kao rumenilo i odlično tako izgleda, dobijete suptilnu zemljanu nijansu. 
Možete nanositi i tako da pomiješate bronzer i highlighter, tada ćete dobiti svijetliju zemljanu nijansu s laganim shimmerom, kako to izgleda možete vidjeti na trećem swatchu.

Proizvod se lagano trusi, a na licu mi je izdržao nekih 6 sati s laganim blijeđenjem boje. 

Konturiranje i highlight (posvjetljivanje) je zapravo igra sjene i svjetla na vašem licu. Konturiranje se zapravo vrši puderom koji je tamniji od vaše puti, a ne bronzerom, ali i bronzer može poslužiti u tu svrhu. Igrom sjene i svjetla možete stvoriti dojam viših jagodica, užeg nosa i čela, odnosno izvući najbolje od crta svoga lica. Ako ste tek početnik koji kreće u svijet konturiranja i posvjetljivanja ovaj 2 u 1 proizvod je idealan za vas, budući da nije previše pigmentiran te ćete tako izbjeći izgled kao da ste prljavi u licu ili izgled disko kugle. 
Dakle, smatram da je ovo savršen proizvod za početnike i one koji nisu pri budžetu jer ćete za nisku cijenu dobiti solidan proizvod koji ćete moći koristiti na više načina. Dapače, ako i niste početnik, ne vidim razloga zašto vam ne bi odgovarao ovaj proizvod, jedino biste možda smatrali manom slabiju pigmentaciju. Ali osobno ga uglavnom koristim kao rumenilo, a highlighter mi je baš idealan za svaki dan tako da mi uopće ne smeta manja pigmentacija. Također smatram da je idealan i za osobe svijetlog tena, jer neće izgledati tamno i savršeno će se stopiti s tenom.



Koristite li bronzere i highlightere? Jeste li isprobale ovaj proizvod?



 
 


You May Also Like

29 komentari

  1. Ja sam isto tek nedavno počela s korištenjem bronzera i još sam u strahu da ne izgleda kao da sam se namazala nutellom :D Ovaj mi izgleda skroz obećavajuće, pogotovo za početnike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S ovim nema šanse da izgledaš kao da si se namazala s nutelom :D

      Izbriši
  2. Ja se još učim njime baratati, pa ga ne koristim izvan kuće ;) no svakako zanimljiv proizvod. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Highlightere obožavam, ali bronzera se bojim :D
    Nisam probala ovaj proizvod, ali dobro je znati da postoji jeftin i dobar proizvod ako se ikada odlučim za upoznavanje s bronzerom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savršen je za početnike, tako da svakako probaj s njim ako se odlučiš, teško da se može pretjerati :)

      Izbriši
  4. ovo je jako zanimljiv proizvod, highlighter i bronzer - ne posjedujem tako nešto :)
    essence ima još jedan povoljan proizvod, koji je kvalitetan i lagan za apliciranje.. dugo sam koristila njihove bronzere i uvijek ih iznova kupujem, jer pružaju sve što mi treba, nema potrebe da bacam novce na nešto skuplje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je to prvi takav proizvod. Nisam prije koristila njihove bronzere, tek sam ušla u cijeli taj svijet, ali ovo mi se baš sviđa. Kad nešto valja, a posebno ako je povoljno, zašto mijenjati :)

      Izbriši
  5. Ne sviđa mi se što nije baš točno odvojena granica highlightera i bronzera, a ne želim da mi bronzer ima čestice shimmera. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam imala problema s time, nekako mi se čini da bronzer ima veću površinu tako da ga se bez problema može nanijeti, a da se ne pokupi i highlighter.

      Izbriši
  6. Gotovo svakodnevno koristim bronzer, ali ovaj nisam još probala.. Highlighter mi izgleda genijalno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Highlighter je super, meni taman za svaki dan. A i bronzer je odličan. U svakom slučaju poprilično dobar, jeftin proizvod, posebno odličan za početnike :)

      Izbriši
  7. Ja odnedavno koristim highlighter, i to ono, samo blagi dodir mi je i više nego dovoljan :D Za bronzer još nisan hrabra, ja mislin da bi ja skroz promašila nijansu, ono zeznila bi se teško, tako da još uvik to istražujem :D Iako san čula da je NYX Taupe dušu da za blidolike za konturiranje, želim gaaaaa, nemogu opisat ahah :D Ovaj mi izgleda super, posebno highlighter, dušu da za inner corner. Možda se i odlučim za kupnju, ako ništa super ko sjenilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nyx Taupe sam naručila i sad jedva čekam da stigne :D
      Ovaj ti je super za početnike s bronzerom i nas bljedolike. Ona druga verzija, 20 sunset ima još svijetliji bronzer. Probaj svakako, sigurna sam da ti neće biti pretamno. :)

      Izbriši
  8. Ja sam prije imala standardu postavu: puder, rumenilo i korektor i to je to... Onda sam otkrila bronzere i od tad sve staje xD Ne mogu bez bronzera jer daje jednu dimenziju licu i ono nije plosnato i svaki put kad ga ne stavim se osjećam bezveze :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bronzeri su baš super. Ja ih polako otkrivam. Samo treba oprezno s njima, ovaj je savršen za početnike

      Izbriši
  9. Interesantno izgleda, a čini se dosta dobrim i po opisu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako sam oprezna s bronzerima jer se lako ispadne narancasto, ali Essence mi je imao uvijek dobre do sada iz te sun club linije :) ovog sam dobila na recenziju isto tako, nisam jos isprobala :) Lijepe su ti slike i dizajn bloga, ne znam jesam pohvalila vec :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi, jesi, pohvalila si, hvala :) Meni je ovo prvi njihov bronzer koji sam isprobala i ovaj je stvarno dobar. I ja se plašim da će mi ispasti prenarančast, to je baš koma

      Izbriši
  11. Lijepo izgleda :)
    Rijetko kad koristim bronzere, ali ih uredno skupljam (hrčak), no zato highlightere koristim skoro pa svakodnevno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poznat mi je sindrom hrčka :D Ja polako uvodim i bronzere i highlightere u rutinu

      Izbriši
  12. Baš lijepo izgleda, ali kod mene bi vjerovatno ostao nesikorišten :) bronzere koristim samo ljeti, a hajlajtere kada se sjetim, a to je jako rijetko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah ni ja ne koristim baš često bronzere, ali sad ću ih malo češće jer dolazi ljeto :)

      Izbriši
  13. Bas sam sinoc gledala na yt neka djevojka hvali ovaj bronzer-highlighter i zainteresovala me bas, a sad i ti :D moram ga i ja pogledati,svidja mi se sto nije narandzast i za 10 nijansa bi i meni sigurno bila dobra jer sam i ja svijetla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe sudbina, obavezno ga moraš uzeti sad :D

      Izbriši
  14. inače, onaj njihov bronzing highlighter mi je onak najomiljeniji proizvod ikad!!! koristim ga kao sjenilo, highlighter, bronzer, rumenilo...svakako :) doduše, čula sam da ga povlače iz prodaje...pa kad potrošim budem si ovo uzela...it's pretty :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala taj, a ovaj je baš dobar. Stvarno mi je super :)

      Izbriši