Alpha-H balancing cleanser

by - četvrtak, svibnja 21, 2015




U mlađim danima nisam bila toliko redovita u skidanju šminke i znalo mi se zalomiti da odem spavati našminkana, posebno nakon izlazaka vikendom kada bih se usred noći vratila preumorna za išta osim presvlačenja u piđamu i zavlačenja u krevet. No zadnjih dvije-tri godine takvi propusti se više ne događaju i svaku večer obavezno skidam makeup, operem lice čak i ako ne nosim makeup. U tu svrhu sam koristila dvofazne skidače i oni su mi bili omiljeno sredstvo uklanjanja makeupa. Većina cura je poludjela za micelarnim otopinama, no mene nisu posebno oduševile i dalje sam ostala vjerna dvofaznim skidačima. Prošle sam godine kod blogerica čitala recenzije ovog balansirajučeg čistača i nekako sam ostala ravnodušna, pomislila sam kako je fora proizvod no da meni ne treba jer imam svoje dvofazne skidače. Početkom godine sam ipak pokleknula, posebno zato što me intrigirao brend za koji sam tek prošle godine čula te sam naručila svoj primjerak čistača.
 


 Alpha-H je australski brend preparativne kozmetike čiji proizvodi obećavaju bolji učinak kako bi osigurali brze i stvarne promjene u kvaliteti kože. Ambalaža njihovih proizvoda je prepoznatljiva i tipična za brend, vrlo minimalistička.

Balancing cleanser dolazi u plastičnoj bočici s pumpicom u količini od 200 ml. U tom pakiranju je i naveden na Lookfantasticu, ali moguće je da dobijete i mekanu tubicu bez pumpice, budući da su ga neke blogerice dobile u takvom pakiranju. Meni pakiranje zapravo i nije toliko bitno, ali ipak mi je draža bočica s pumpicom jer imam neki fetiš na pumpice, a i nanošenje je nešto lakše.

Proizvod služi za uklanjanje makeupa i potrebno ga je nanijeti na vodom navlaženo lice te njime oprati lice kao i sa svakim gelom za umivanje. Iznenadila me njegova kremasta i nemasna tekstura, ali neka vas to ne zavara, on je izuzetno moćan. Dovoljne su dvije - tri pumpice da očistite cijelo lice. Bilo mi je nevjerojatno gledati kako uklanja sav makeup s lica i očiju. Da, rekla sam gledati, jer čak i nakon što proizvod nanesete na oči uklanjajući maskaru, tuš, sjenilo, možete otvoriti oči i pogledati kako čišćenje napreduje, a da pritom ne ulazi u oči i nimalo ih ne iritira. S lakoćom uklanja apsolutno sav makeup, a nakon ispiranja koža lica ostaje nevjerojatno meka i nimalo isušena. U isto vrijeme je vrlo učinkovit skidač makeupa i nevjerojatno blag za kožu. Smatram da bi bio pogodan za sve tipove kože, suhu kožu neće isušiti, a masnu dodatno zamastiti. Po potrebi možete još jednom njime oprati lice, u slučaju da ima ostataka makeupa, no osobno nakon njega koristim LRP Effaclar gel za umivanje, jer volim temeljito očistiti lice pa nemam potrebe za još jednim korištenjem.

Koristim ga od početka godine i došla sam do polovice pakiranja, ali uzmite u obzir da ga ne koristim svakodnevno već samo u danima kada nosim jači makeup ili kada želim skratiti čišćenje lica i preskočiti korištenje gela za umivanje, tada lice operem ovim divnim proizvodom te prelazim na njegu. No čak i da ga koristite svakodnevno smatram da bi vam potrajao dugo jer je stvarno potrebna minimalna količina za maksimalan efekt. 




Isprobavala sam razne proizvode tijekom godina, ali ovo je prvi proizvod koji me potpuno oduševio i mogu reći da je moj apsolutni holy grail. Već sam ga spominjala i na blogu i na društvenim mrežama, rekla kako više nikad ne želim živjeti bez njega i to je potpuno točno. Otkako sam počela koristiti Balancing Cleanser uklanjanje makeupa mi više nije tlaka, zapravo me raduje jer znam da ću koristiti ovu divotu. Sad ću biti loš beauty bloger, ali više me nimalo ne zanimaju drugi proizvodi za uklanjanje makeupa niti imam želju isprobavati iste. Pronašla sam svoju ljubav i ne odvajam se od nje. 

Sam proizvod je dosta skuplji, na Lookfantastic-u ćete za bočicu od 200 ml morati izdvojiti čak 25 funti, no kada sam ga ja kupovala bila je aktualna akcija dva za jedan, tako da sam uz kod za popust za nekih 230 kn dobila dvije bočice od 200 ml, što mi je puno prihvatljivije, posebno zato što ovaj proizvod radi ono što obećava i vrijedi svake lipe uloženog novca. Trenutno nije aktivna akcija dva za jedan, ali preporučam da pričekate dok ne bude aktivna ponovno.

Na kraju vam mogu reći samo da je ovo jedan odličan proizvod, vrijedan novca i svi hvalospjevi koje čujete o njemu nisu bezrazložni te da nećete požaliti niti sekunde ako se odlučite na kupnju.







Jeste li isprobali ovaj proizvod? A možda neki drugi Alpha-h proizvod? Kako vam se čini?



You May Also Like

10 komentari

  1. Jako mi se sviđa ambalaža, a vidim da ima i aloe veru što je super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ambalaža je super, minimalistička :) Proizvod još bolji :D

      Izbriši
  2. Gledala sam ga i čitala o njemu puno, ali kad se odlučim na kupnju uvijek mi pofali novaca ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe poznato mi je to :) Svakako probaj, ja ga obožavam

      Izbriši
  3. sad si me zagriala za ovaj proizvod, sve od preparative što moćno uklanja make-up, mene privlači :D
    super što je bez obzira na to nježan za kožu i oči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj, odličan je. Nevjerojatno uklanja makeup, a tako blag, savršen je :)

      Izbriši
  4. TIHA PATNJA MOJA NEPRAVAZIDJENA... KAD-TAD CU GA KUPITI!!! :D



    <3

    OdgovoriIzbriši