Balea maska za kosu s vanilijom i bademovim uljem

by - utorak, svibnja 19, 2015


Zbog potreba svoje kose, koja je na vrhovima sklona sušenju i pucanju već par godina uopće ne koristim regeneratore već sam ih zamijenila maskama za kosu. Maske su hranjivije i zbog načina primjene puno bolje odgovaraju mojim vrhovima koji se više ne suše i ne pucaju otkad ih koristim nakon svakog pranja kose. Već sam spominjala da maske koristim na način da opranu kosu umotam u ručnik da upije višak vode s kose, zatim nanesem masku, kosu stavim u kapu za tuširanje te sve omotam ručnikom. Masku na taj načim držim 20-30 minuta i zatim ispirem hladnom vodom. Ovo se nekome možda čini previše i prekomplicirano obavljati nakon svakog pranja kose, a osobno perem kosu tri puta tjedno, no uvjeravam vas da uopće nije komplicirano niti radim dodatan posao. Kapa i ručnik stvaraju toplo okružje te se na taj način sastojci bolje upijaju, a s druge strane ne hodam po kući mokre kose dvadesetak minuta, što je posebno nezgodno zimi. 

U kombinaciji s uljima, koja koristim prije i nakon pranja kose, maske čine moju kosu mekom i sjajnom, a vrhovi su zdravi i više ne pucaju tako lako. Zato uvijek pokleknem pred nekom novom maskom i uz ulja su mi najdraži proizvod za kosu. 

Samo pakiranje maske je sasvim obično, plastično, s poklopcem na odvrtanje, količina koju dobijete je 200 ml.  Miris je vanilast, ali, na moju žalost, ne ostaje na kosi nakon ispiranja maske i sušenja kose. 

Masku sam neko vrijeme koristila na gore opisani način no nakon nekog vremena sam je stavila u tuš i koristim je poput regeneratora u onim danima kada mi se jednostavno ne da ili nemam vremena 20ak minuta držati masku. Nakon upotrebe maske kosa je meka i zaglađena, ali sama maska je dosta slabašna, zapravo, učinak maske nije ništa bolji od većine drogerijskih regeneratora. Taj dojam pojačava i tekstura maske jer je poprilično rijetka, probala sam većinu drogerijskih maski za kosu, ali tako rijetka niti jedna nije bila. Od maske očekujem dubinsko i bolje djelovanje od regeneratora, a to ova ne pruža. Obećava obnavljanje oštećene i iscrpljene kose, a to je nešto što ne možemo očekivati niti od jedne maske, bilo kojeg cjenovnog ranga, jer oštećenu i ispucalu kosu može obnoviti samo šišanje. Od maske nisam očekivala čuda i svakako mogu reći da sam isprobala i boljih drogerijskih maski, ali nije mi žao 15 kn koliko sam je platila jer je solidna i odradi dobar posao što se glatkoće kose tiče. 
Za održavanje normalne kose stvarno nije loša, ali ako tražite masku koja će dubinski hidrirati vašu kosu i koju ćete koristiti jednom tjedno savjetujem da uložite još  barem 15 kn pa kupite neku bolju koja će zadovoljiti vaše potrebe.



Što se tiče sastojaka, ne sadrži silikone, što za neke od vas može biti plus, ukoliko ne volite iste u kozmetici. Osobno nemam ništa protiv silikona, posebno u proizvodima za kosu tako da mi to uopće nije bitno pri kupnji.

Za 15 kn dobit ćete solidnu masku, no ukoliko već koristite regeneratore u njezi kose mislim kako bi vam bila suvišna i da bi bila pogodnija za korištenje umjesto regeneratora, posebno ako vam smeta silikon u istima.




Jeste li isprobale ovu masku? Kako vam se čini?











You May Also Like

7 komentari

  1. Jesam, mojoj kosi je prijala i baš je onako savršeno mekana posle nje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kosa je mekana, ali isprobala sam i puno boljih maski. No da je potpuno loša i nije :)

      Izbriši
  2. Htjela sam je uzet jer je za oštečenu kosu i sviđa mi se miris vanilije al po opisu sigurno mi ne bi odgovarala :/ zato hvala na opisu i tražim dalje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oštećenoj kosi neće baš pomoći, slabašna je. Ali gle, za 15 kn i možeš probati, neće biti veliki toršak :)

      Izbriši
  3. Ja obično nanosim maske tako da ih pomiješam sa malo vode u dlanu pa utrljam na suhu kosu, omotam ručnikom i tako držim pola sata pa normalno operem kosu. Ispada da mi tako puno bolje djeluje :) Nisam isprobala ovu masku jer sam se već par puta opekla na Baleine proizvode za kosu D:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, mogla bih isprobati i na tvoj način :) Meni je ovo među prvim Balea proizvodima za kosu koje koristim pa mi je za sada još ok :)

      Izbriši
  4. Nisam je koristila...ali meni je naprimer STILL maska sa cololadom i medom savrseno odgovarala,i hranila kosu,sad trenutno koristim Al latte serical pakovanje za kosu sa mlekom,fantasticno je!

    OdgovoriIzbriši