Blogam, dakle jesam

by - srijeda, svibnja 13, 2015


Možda ste primjetili da nisam pisala na blogu gotovo mjesec dana. Razlog tome je mali odmor koji sam uzela od bloga i prilika da razmislim što ću i kako ću s blogom. Smatram da ako nešto radiš to trebaš napraviti najbolje što možeš i razvijati se dalje ili ne raditi uopće. Kad pogledam početak svog bloganja, većina recenzija koje sam napisala prošle godine je bila naprosto smiješna. Od ove godine sam se malo popravila, ali i dalje to nije na zadovoljavajućoj razini. Zadovoljavajućoj za mene. Shvatila sam da se ne trudim dovoljno, posebno uzevši u obzir kako divne blogove neke cure imaju i koliko truda u njih ulažu. Moj razlog pokretanja bloga nije besplatana kozmetika već druženje i razmjena iskustava s istomišljenicima i pisanje o onome što me veseli. I po tom sam pitanju dobila mnogo, upoznala sam super cure, pisala o šopingu i odličnim proizvodima, naišla na nove proizvode, naučila dosta, ali nakon godine dana bloganja shvatila sam da nisam zadovoljna svojim radom i da je vrijeme ili da prestanem s pisanjem bloga ili da poboljšam svoj radi. Budući da prestanak pisanja ne dolazi u obzir jer je ovaj moj blogić izvor velikog zadovoljstva za mene, preostaje mi samo da se više potrudim i poboljšam to što radim. Iako je to samo hobi, nema razloga da se ne potrudim više, na svoje i na zadovoljstvo mojih čitatelja.
Ovim postom vam želim najaviti mali zaokret u kvaliteti objavljenog sadržaja na blogu. Više ću se truditi i oko slika i oko teksta i potrudit ću se da moje recenzije budu što bolje sa svim informacijama koje bi vas mogle zanimati. Neke stare postove sam poboljšala, neke još uvijek moram, ali kako koji stari post sredim, tako ga objavim na facebook stranici pa obratite pozornost ako vas nešto posebno zanima.
Kad sam pokretala blog, ideja nije bila da to bude samo beauty blog, već i lifestyle i fashion i tako će i ostati. Do sada sam većinu vremena objavljivala postove beauty sadržaja i tu se neće ništa mijenjati. I dalje će 80-90 % sadržaja biti vezano za kozmetiku, s malim izletima u fashion i lifestyle vode.
Znam da neki čitatelji zamjeraju blogericama što ne stavljaju svoje slike i swatcheve na licu i to potpuno razumijem. Trenutno se ni ja ne pojavljujem na svome blogu, ali planiram i to već ove godine. Uzmite u obzir i to da postoje čitatelji koji su bezobrazni prema blogericama i pljuju po njihovim obrvama, nosu, ovome, onome i takve stvari pogode i one s više samopouzdanja, a zamislite kako bi tek bilo nama nesigurnima :D Ma nisam ja toliko nesigurna u svoj izgled koliko još nisam spremna za to. Ali svakako palniram objavljivati i swatcheve na licu i lookove, samo ne još.

Kad sam već spomenula slike, u ovo vrijeme što sam bila odsutna, dosta sam slikala i trudila sam se da slike budu što privlačnije i što bolje. Na žalost, još uvijek slikam mobitelom i zbog toga imam određena ograničenja pri slikanju i slike nisu savršeno oštre kao što bi bile s fotićem i kao što bih ja htjela da budu. Posebno jer moja kamera na mobitelu zna biti čudljiva i kad nešto neće, neće :D No, trudim se. I sama volim lijepe slike na blogovima, tako da se trudim izvući najbolje iz ovoga čime raspolažem trenutno. U planu mi je kupiti fotić ove godine, a do tada moram koristiti mobitel. Zadnjih par mjeseci dosta istražujem sve o fotografiji, bilo u knjigama, bilo na internetu i blog mi je savršena prilika da se počnem ozbiljnije baviti fotografijom jer me to privlači već nekoliko godina, a nikako da krenem. 

Još bih se samo osvrnula na izgled bloga. Nisam baš stručnjak za informatiku, web dizajn i tome slično, pa je moje znanje o tome vrlo osnovno. No početkom godine bacila sam se u svijet HTML-a i CSS-a i napravila izgled bloga kojim sam bila relativno zadovoljna. Trebalo je urediti još nekoliko sitnica, a toga sam se dohvatila tijekom ove pauze. Na kraju sam preuredila cijeli blog. I opet sam relativno zadovoljna, ali osim eventualno nekih sitnica, ne planiram mijenjati izgled sve do drugog blogorođendana. :) Izgled je vrlo jednostavan i minimalistički, točno kako volim i nadam se da je i vama ugodan oku i da vas neće odbiti od posjeta mome blogu.
Vezano uz ovo, samo želim reći da sam ponosna na sebe jer sam koristila HTML i CSS i sve sam napravila sama, bez ičije pomoći. Istraživala sam na netu i naučila dosta o tome, a to je uspjeh jer meni takve stvari baš i ne idu. Ili da kažem, nisu išle. :)


I za kraj vam želim reći da krajem ovog mjeseca blog slavi prvi rođendan i da povodom toga planiram darivanje, tako da tijekom lipnja možete očekivati nekoliko darivanja. Ako bude po planu, bit će mini darivanje već i ovaj mjesec. Obavezno me pratite na facebooku, bit će više obavijesti tamo, no i na blogu ću sve pravovremeno objaviti. 


Čitamo se i dalje i svima vam šaljem veeeelike  puse :)








You May Also Like

6 komentari

  1. Ja ti samo želim reći da ne budeš prestroga prema sebi. Naravno da nikad nećeš do kraja biti zadovoljna i uvijek će biti prostora za napredak. I to je dobro, to nas općenito gura u životu. Ali ne vidim razloga zašto bi te netko osuđivao zbog starijih postova s početka bloganja, tj. uvijek ima takvih ljudi, ali realno što će ti njihovo odobrenje? I za slike na licu, lijepo je vidjeti proizvod na licu, ali ovo je tvoje mjesto, tvoj blog i radi što ti je ugodno i kad se osjećaš da je dobro da ide vani. Komentara će biti, jer to je internet, i nikad nije lijepo bez obzira što smo svi svjesni da su ti komentari zapravo nevažni. Može biti klišej, ali bitno je kakav je netko iznutra i to je ono što tvoje čitateljice vraća na ovaj blog - taj duh koji se osjeti kroz tvoja pisanja. Etoooo, razdužila sam malo, ne zamjeri :D Ugl, no sikiriki :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Prema sebi sam uvijek kritična u svemu i nikad 100% zadovoljna, ali kao što kažeš to me tjera da sljedeći put budem bolja i da napredujem. A što se tiče starijih postova, ne brinu mene tuđi komentari, već osobno nisam zadovoljna kako sam to napravila i kakav sam perfekcionist, najradije bih sve to pobrisala i počela ispočetka :D Ali to nekako nema smisla, pa je jednostavnije da ih prepravim. Ako do sada nitko nije nešto ružno rekao o tim postovima, valjda neće ni sada, no ja nisam zadovoljna, a čime nisam zadovoljna - mijenjam.
    I ne sekiram se uopće oko bloga, to je moje happy place koje me čini sretnom :) Neka si odužila, volim kad ljudi oduže :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemoj prepravljati stare postove, stvarno nema smisla! ;) Bit bloganja je da se vidi taj napredak u kvaliteti pisanja i kreiranja fotografija. I mene ponekad bude sram kad vidim stare postove i fotke, no što je tu je. Tada nisam niti mogla niti znala bolje i vjerujem da sam se po pitanju puno stvari popravila jer sam stekla više iskustva i sigurnosti u ono što radim.
    Nema odustajanja, samo hrabro! U redu je preispitati se i raditi na sebi jer prostora za napredak uvijek ima, no ostani vjerna sebi i nemoj dozvoliti da te pritisak drugih tjera da blog vodiš onako kako oni misle da bi trebalo, a ne onako kako ti osjećaš da je najbolje! ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja sam ti osoba, koja kad nečime nije zadovoljna, onda to mijenja. Hrpu puta sam to radila, pa tako i s blogom. Ali imaš pravo kad kažeš da se na taj način vidi napredak, nisam razmišljala na taj način. A što se tiče drugih, do sada nisam imala niti jedan negativan komentar o bilo čemu u vezi mog bloga i bloganja i to nije razlog zašto sve mijenjam. Radi se o meni. O tome da ja nisam zadovoljna i da želim promijeniti. Tako ja funkcioniram, ponekad iz temelja sve mijenjam jer nisam zadovoljna. U ovih god dana bloganja sam naučila neke stvari, promijenila način razmišljanja u vezi bloganja i sad jednostavno nisam zadovoljna onime prije i želim to mijenjati. Kao što kažeš, ni ja tada nisam znala bolje :) No stvarno mi nije palo na pamet da bi to mogao biti pokazatelj napretka, sad si mi dala misliti :) I vjerojatno uštedjela posao jer sad neću prepravljati stare postove. Neka se vidi napredak, za još god dn ću pogledati stare postove i vidjeti koliko sam napredovala.

      Izbriši
  4. Draga Marina, hoće li ti biti lakše ako ti napišem da smo sve prošle kroz ''krizu'' nedostatka inspiracije, nezadovoljstva ovim ili onim itd?
    Mislim da si prestroga prema sebi, a to uglavnom nije dobro.
    Nasmejala sam se na swatcheve na licu :) Takve stvari trebaš napraviti onda kad ti to odlučiš, a ne zato što to rade druge blogerice. Naravno, swatch na licu (puder, korektor, maskara) je daleko bolja solucija nego na koži, ali doći ćeš i do toga. Ako i ne dođeš, nikome ne duguješ objašnjenje. Ja ti samo želim napisati da nikada nećeš biti lepša i mlađa nego što si sada, ako neko ima problem s tvojim ili bilo čijim obrvama, nosom, prištićem... taj ima problem sa sobom pre svega.
    I sama sam slikala mobilnim i sad se smejem kao luda na te slike, ali dobro. Šta je-tu je. I tada su ljudi čitali kao i danas, kad imam mašinčinu od fotića :D
    Bitniji je sadržaj. Mislim, i fotke su bitne, ali sadržaj je bitniji.
    Glavu gore, osmeh na lice, svaki novi dan je pravo vreme da budemo bolja verzija sebe i zato nastavi sa svojom pričom online. I nemoj se upoređivati ni sa kim :***

    OdgovoriIzbriši
  5. Misha <3 Ja sam uvijek prestroga prema sebi, nikad 100% zadovoljna, no to me tjera da sljedeći puta budem bolja.
    Kao što je Mell rekla, između starih i novih postova se može vidjeti napredak, pa neka tako i ostane, smijat ću se i ja nagodinu ovim fotkama i tekstovima :)
    I svakako da je sadržaj bitniji, mislim se potruditi i na tom polju )
    Motivira me da budem bolja kad vidim vas nekoliko cura koje imate divne blogove koje uživam čitati i to me tjera da i ja budem bolja. Pisanje bloga me veseli, nema to veze s besplatnom kozmetikom, brojem pregleda i fanova, jednostavno volim biti ovdje i ne mogu vjerovati da je već prošlo godinu dana :) I neka prođe još godinu i još i još....
    :*

    OdgovoriIzbriši