Essence love & sound kolekcija

by - petak, svibnja 22, 2015




Love & sound kolekciju ste već imali priliku vidjeti kod drugih blogerica, ja sam pauzirala od pisanja kada je bila aktualna, tako da malo kasnim. No ipak sam odlučila pisati o njoj jer sam već imala slike pa da ne propadnu. :) Ova kolekcija se još uvijek može pronaći u mome dm-u pa sam sigurna da je isti slučaj i u drugim gradovima. Ovo neće biti tipična recenzija sa swatchevima jer ste sve već imali prilike vidjeti, ali vas ovim postom želim podsjetiti na nju, a u slučaju da vam se nešto svidi, a niste nabavili, još imate priliku. 



Rumenilo je proizvod iz ove kolekcije koji se blogericama svidio najviše i moram se složiti jer je divno. Sastoji se od pet boja, koje pomiješane daju jednu divnu prirodnu nijansu na obrazima. Srednje je pigmentirano i izgleda vrlo prirodno, a to je ono što volim kod rumenila. Iako na prvi pogled izgleda mat, na licu se čini kao da sadrži lagani shimmer, posebno kad gledate na određenom svjetlu. No to nije ništa pretjerano i nijansa rumenila je u svakom pogledu savršena. Na licu mi izdrži jedan radni dan i stvarno mi ga je zadovoljstvo koristiti. Naziv nijanse je sunset @ center stage, a cijena je 26 kn.


Na sjenilo u nijansi Glastonberry navukla sam se i prije nego je stiglo u prodaju. Osim ove nijanse u ponudi su još dvije. Radi se o pečenom sjenilu koje se vrlo lako nanosi, ne trusi se i odlično je pigmentirano. S bazom bez problema može izdržati cijeli dan. Glastonberry je savršena ljubičasto - smećkasta nijansa i definitivno najljepša od sve tri nijanse sjenila. Cijena je 24 kn.


U kolekciji su četiri nijanse laka, a Glastonberry je definitivno najljepša od svih i ako naiđete na nju, odmah je uzmite. :) Savršena ljubičasto - smećkasta nijansa, na noktima se ne ističe prejako, a opet nećete proći nezapaženo. Lak je srednje gustoće, lako se nanosi, te vrlo brzo suši. Mat je sa sand efektom, ali ta zrnca su vrlo suptilna i ne ističu se jako. Što se tiče četkice, sasvim je obična, niti preuska niti preširoka i s njom ćete vrlo lako aplicirati lak na nokat. Na mojim noktima izdrži 3-4 dana. Cijena je 16 kn.


Ruž je proizvod iz kolekcije koji mi se najmanje svidio. Osim  nijanse Glastonberry postoji još jedna, koraljna. Iako nijansa u nazivu ima berry mislila sam da će biti više ljubičasta, no prevladava smeđa, barem na mojim usnama i ne sviđa mi se baš kako izgleda. Trajnost mu je otprilike sat vremena, ne isušuje usne, ne uvlači se u borice i ne prelijeva preko ruba. Ako vam se sviđaju smećkaste nijanse na usnama, onda sam sigurna da će vam se svidjeti. Meni se ne sviđa kako mi stoji, ali kombiniram ga s olovkama za usne pa neće biti neiskoristiv. Cijena je 20 kn.





 
Jeste li isprobali love & sound kolekciju? Koji vam je proizvod najdraži?














You May Also Like

7 komentari

  1. rumenilo jako voli, baš je, kako kažeš, prirodno... tako ga je lako nanositi i nositi :D <3
    uzdišem za ovim sjenilom,, a i boja laka je prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenilo je predivno <3 A ako naiđeš na lak i sjenilo, obavezno kupi, također predivni :)

      Izbriši
  2. Od navedenih proizvoda sam si nabavila samo ruž, nisam nešto previše oduševljena kao i ti. Sjenilo je predivno, sad mi je žao što ga nisam kupila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ruž i nije nešto, no nije strašnan fail s obzirom na cijenu :) Sjeilo obavezno kupi ako negdje naiđeš :)

      Izbriši
  3. Uh, ova senka... prežalit' je ne mogu :D A rumenilo je predivno, imam i jako ga volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lak i sjenilo su divniiii, ako naiđeš, obavezno kupi :) A za rumenilo se slažem, meni je među dražima :)

      Izbriši
  4. Sjenilo i lak imam i obožavam ih :D Lako otkako sam nabavila stalno nosim na noktima jer mi je toliko divan da ga se ne mogu nagledati :D

    OdgovoriIzbriši