Moja dnevna rutina njege kože

by - nedjelja, svibnja 17, 2015


Ljubav prema kozmetici rodila se krajem osnovne škole i već tada sam počela pridavati pažnju njezi lica, posebno zato što je to bilo doba kada su mi se počele pojavljivati akne. Osim pokoje upaljene akne tijekom PMS-a nikad nisam imala velikih problema s aknama, ono što mene muči sve ove godine su zapravo komedoni, bijele potkožne akne koje se zapravo i ne vide toliko, ali se pod prstima osjete i vidljivo je da površina kože nije savršeno glatka. Imam ih i po obrazima i nešto manje po čelu. Iako to nije bog zna kakav problem, posebno uzevši u obzir s čime se neki ljudi bore, zakoračila sam u 27. godinu i ti komedoni po licu me sve više i više živciraju. 

Tijekom srednje škole isprobala sam gotovo sve drogerijske proizvode namijenjene koži s aknama, svakih par mjeseci sam posjećivala dermatologa radi bolnih mehaničkih čišćenja kože, čak sam pila i antibiotike koji su mi samo izazivali mučninu, ali ništa dugoročno nije pomoglo da mi se lice potpuno očisti. Kad sam imala 20 godina, tijekom jednog od brojnih posjeta dermatologu, doktorica mi je preporučila Avene, tada je bila Diacneal, preteča današnje Triacneal. Tijekom zadnjih 5, 6 godina nekoliko puta sam koristila Triacneal u kombinaciji s Vichy Normaderm kremama i ponekad mi je relativno očistila lice, ponekad nije djelovalo uopće. Tijekom godina sam stvarno bila redovita kad je u pitanju čišćenje i njega lica, osim jednog perioda prije dvije godine kada sam potpuno zanemarila čišćenje i njegu i išla spavati s puderom. Očekivano, lice mi je buknulo i baš je loše izgledalo, no sanirala sam posljedice. Sad kad pogledam na taj period, uopće mi nije jasno što mi je bilo u glavi da sam se tako loše ponašala prema koži lica, jer prije nikada to nije bio slučaj. No to je bilo jedno vrlo teško razdoblje za mene pa se lijenost ispoljila i na tom području. 

Otkad čitam blogove naišla sam na recenzije puno dobrih proizvoda za lice, posebno namijenjenih borbi protiv akni, a kako drogerijski proizvodi nisu davali rezultata, odlučila sam isprobati malo skuplje proizvode u nadi da će mi pomoći. Moram vam priznati da mi je preparativa nekako malo draža od dekorative, ali samo malo :) Za to je malo zaslužna i Mell jer stalno recenzira divne preparativne proizvode i sve ih želim :) Mell, moj te novčanik uopće ne voli :P

Ove proizvode u svojoj dnevnoj rutini njege lica koristim već dva i pol mjeseca i u tom razdoblju sam stvarno vidjela napredak. Tijekom svakog PMS-a izbiju mi upaljeni prištići koje dodatno raskopam, a također mi se znaju pojaviti i oni potkožni prištići s kojima ne možete ništa osim čekati da prođu, a užasno bole. Otkako koristim ove proizvode prošla su dva PMS-a i nije bilo upaljenih akni, bolni pokožni su se pojavili, ali već nakon dva dana nestali, a smećkasti flekovi, odnosno ožiljci od prethodnih upaljenih akni su se smanjili. Napredak je vidljiv i u slučaju komedona jer se smanjio njihov broj. U zadnje vrijeme su me opet napale upaljene akne, ali to pripisujem Afrodita kremi za sunčanje koju sam koristila gotovo svakodnevno zbog prisutstva kiselina u proizvodima koje trenutno koristim. Desetak dana pauziram i vidi se poboljšanje. Sad sam u potrazi za dobrom kremom s SPF-om, koja ne čepi pore i ne uzrokuje akne pa ako imate koju preporuku, bila bih zahvalna :)

S masnom kožom nemam nekih većih problema, jedino je čelo malo sklono mašćenju, ali otkad koristim ove proizvode, normaliziralo se i uopće nemam problema s viškom sebuma na licu.



Jutarnja njega


Ujutro  volim oprati lice nekim gelom koji će ukloniti eventualne ostatke proizvoda za njegu iz večernje rutine i za to su mi sasvim dobri neki jeftiniji drogerijski, uglavnom se držim Balee, a trenutno koristim Alverde kremu za pranje lica s glinom. Umivalica je odlična, ne isušuje kožu, lijepo opere i definitvno je planiram uzeti opet. 

Nakon pranja lica koristim tonik. Dugo sam izbjegavala tonike jer mi se nije sviđao alkohol koji sadrže, no nedavno sam shvatila da ima i onih bez alkohola pa sam ih uvela u rutinu. Posebno mi se sviđaju tonici u sprej bočicama i samo takve mislim kupovati jer su nevjerojatno praktični. Trenutno koristim Loko La tonik i oduševljena sam. Nimalo ne isušuje kožu, već je ona glatka i meka. Više o njemu ću otkriti u recenzji koju planiram. 

Nakon tonika nanosim serum i to Bocassy serum za hidrataciju i učvršćivanje. Ne znam kako funkcionira na području učvršćivanja jer mi to nije potrebno, ali hidratizira odlično. Moja koža je mješovita, čelo sklono mašćenju, obrazi normalni, a područje oko nosa, usta i na bradi sklono sušenju. Budući da koristim proizvode koji isušuju kožu trebala mi je dodatna hidratacija jer čak ni ulje nije moglo samo obaviti taj posao. Imala sam jedan dio kod nosa koji se sušio i perutao, ali otkad koristim Bocassy serum nestao je i koža mi je super hidratizirana. 

Nekih pola sata nakon seruma nanosim La Roche-Posay Effaclar Duo. Mislim da je on u kombinaciji sa Sebium AKN zaslužan za bolje stanje moje kože. Savršen je za nanošenje ujutro i nakon njega odmah možete nanijeti puder. 

I kao zadnji korak koristim okoloočnu kremu, trenutno je to Holyplant AntiOx [recenzija]. Krema je stvarno dobra i super hidratizira, ali mislim da je pogodnija za nekoga u ranim dvadesetima, ja sam sad već stara pa mi treba nešto jače :)



Večernja njega

Prvi korak je čišćenje lica i za to koristim dva proizvoda. Micelarnu ili mlijeko za čišćenje lica (na slici je Bourjois micelarna, sad kad vam ovo pišem nju sam već potrošila, a koristim Oriflame mlijeko) koristim kad imam minimalni makeup, dakle samo puder i eventualno maskaru ili kad uopće nemam makeup na licu. Ako imam jači makeup ili u one dane kad sam lijena pa želim skratiti čišćenje lica koristim moj obožavani Alpha-H Balancing Cleanser. Taj proizvod toliko volim da mi nije jasno kako sam živjela bez njega i znam samo da više nikada ne želim biti bez njega. Nevjerojatno uklanja makeup i taj proces mi više nije tlaka. Više o njemu reći ću vam u recenziji.

Nakon uklanjanja makeupa koristim i gel za pranje lica. Nekome je ovaj korak možda suvišan, posebno nakon korištenja Balancing Cleansera, ali budući da mi je lice sklono aknama, volim ga temeljito očistiti. U tu svrhu koristim La Roche-Posay Effaclar gel i to u kombinaciji s Oriflame četkicom za lice o kojoj uskoro planiram recenziju. 

Nakon čišćenja opet koristim Loko La tonik, a nakon njega slijedi Bioderma Sebium serum. Serum sam počela koristiti mjesec dana nakon ostalih proizvoda i moram biti iskrena i reći da na mojoj koži nije imao apsolutno nikakav učinak, barem ga ja ne vidim. Jako mi je žao zbog toga jer sam se njemu posebno veselila i nakon dosta pozitivnih recenzija nadala se da će i meni djelovati. 

Nakon seruma slijedi Bioderma Sebium AKN i kao što sam već rekla, mislim da je on u kombinaciji s Effaclar duom zaslužan za bolje stanje moje kože. 

Budući da ovi proizvodi dosta isušuju moje lice na kraju još koristim i ulje, trenutno je to L'oreal Nutri Gold [recenzija]. 

I kao i ujutro, zadnji korak je okoloočna krema. 


Za kraj želim reći kako smatram da je za lijepu kožu lica, osim dobre dnevne rutine, jako bitna i prehrana. Osobno sam na tom polju potpuno zakazala i to je vjerojatno razlog što moje lice i sa 27 izgleda tako kako izgleda i da bi ovi proizvodi vjerojatno imali većeg uspjeha da je i ono što unosim u organizam puno kvalitetnije i zdravije. 

Također smatram da proizvodi za lice ne moraju biti nužno skupi, već je bitno da nađete nešto što vam odgovara i da budete dosljedni. Zapravo je najbitniji korak čišćenje, a ostalo ovisi o potrebama vaše kože. Ja trenutno imam dosta proizvoda i ne smatram da je to previše jer sam, koristeći ih, vidjela napredak. Većina ovih proizvoda mi je pri kraju i uskoro se spremam na jednu kozmetičku dijetu u kojoj ću drastično smanjiti količinu proizvoda, a o kojoj ću pisati na blogu.




Kakva je vaša dnevna rutina? Jeste li isprobali nešto od ovih proizvoda? Imate li neku preporuku?










You May Also Like

18 komentari

  1. uh, jako dobar post :) vidi se da si dosta razmišljala na pauzi od tipkanja.. :) sve je jako lijepo i detaljno opisano..možda i ja napravim sličan post, razmišljala sam o morning rutini i tak nešto, ali se nikada dohvatiti toga.. od proizvoda koje koristiš najviše me zanima ta četkica, vidjela sam je u oriflame katalogu i nisam sigurna što misliti o tome, i totalno si želim uzet ovaj tonik u spreju, budući da često "zaboravim" na njega (čitaj: ne da mi se i njega otvarat).. još jednom-super post :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe to mi na lijepi način želiš reći da je post predug? :P Ma mjesec dana nisam pisala pa sad imam inspiraciju :) I ja sam mislila odvojiti, ali na kraju sam sve stavila u jedan post. Uskoro će recenzija te četkice pa pročitaj, možda ti pomogne u odluci :) A tonik je odličan!

      Izbriši
  2. Slažem se sa tobom da za lijep izgled kože nisu potrebni skupi nego pažljivo odabrani proizvodi. Imam isti problem kao i ti-komedoni! samo što se meni pojavljuju na bradi, kao i potkožni, bolni čirevi. Meni je to povezano sa poremećajem rada štitnjače.
    Skoro sve navedene proizvode sam koristila. Mene je isto razočarao Bioderma Sebium serum, puno sam od njega očekivala.
    Kao prijedlog za kremu za SPF , ove godine sam otkrila jednu odličnu kremu od Paula`s Choise Clear Ultra-light daily mattifying fluid.
    Nadam se da će ti odgovarati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mda, imam i ja problema sa štitnjačom :/ A što se tiče Sebium seruma, baš mi je žao, jer sam čitala puno dobrih recenzija, no meni nije napravio ništa. Hvala za preporuku za SPF kremu :)

      Izbriši
  3. Bocassy serum i alverde kremu sa glinom sam zapisala i definitvno ću ih potražiti. Sad, mene zanima je li ti išta pomoglo da se riješiš flekica od bubuljica po lici, recimo ja ih imam, nije nešto kritično ali bih voljela da ih bar malo posvijetlim pa ako imaš nešto za preporučiti da je drogerijskog ranga bila bih ti zahvalna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imam te flekice i kako koristim ove proizvode smanjile su se. Od drogerijskog ranga ti ništa ne bih mogla preporučiti jer mi ništa nije pomoglo, ali od ovoga što sam koristila, mislim da mi je Bioderma AKN pomogla, a ona ti je oko stotinjak kn. Ugl, za te flekice su dobri proizvodi s kiselinama, samo treba koristiti i kremu s SPF jer su sa topliji dani i sunce jače.

      Izbriši
    2. Cure, za flekice probajte onaj pužev gel iz dm-a. Naturel, košta oko 35 kn, stoji tamo kod kremica za ruke većinom. Meni je prilično pomogao otkad ga koristim, a nije skup :)

      Izbriši
    3. Hvala na preporuci, baš ću pogledati :)

      Izbriši
  4. Jako detaljno sa mnogo dobrih proizvoda! Alverde kremu za umivanje sam probala, potrošila i moram priznati da mi nedostaje. Baš me iznenadilo kako je dobra i sigurno ću ponovo kupiti kad potrošim trenutnu umivalicu. Iako nemam problematičnu kožu, ova krema je baš ono što treba suhoj i osjetljivoj koži :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme krema je odlična, uopće ne isušuje, stvarno sam se iznenadila. Nekako sam si i mislila da bi odgovarala i suhoj koži, ali ti sad samo potvrdila :)

      Izbriši
  5. Volim da čitam kako drugi neguju svoje lice. Ja sam promenila kompletnu negu lica, više obraćam pažnju šta piše, bitno mi je da ne sadrži alkohol. I mogu ti reći da mi se lice drastično promenilo(pu pu). Počela sam da koristim serum, okoloočnu kremu( mada se svi čude šta će mi to kad imam 20 godina). Jedino još uvek nisam našla neko dovoljno dobro i jako sredstvo protiv fleka, mitisera i proširenih pora.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nikad nije rano za okoloočnu kremu, posebno ako dosta koristiš korektore :) Okoloočne i serume sam počela koristiti tek prošle godine i baš sam se navukla :) Što se tiče fleka, ova rutina mi je smanjila vidljivost fleka, posebno mislim da je zaslužna Sebuim AKN, a i pore su mi se nekako smanjile. Ali i ja sam u potrazi za nečim dobrim za smanjivanje proširenih pora. Fleke me za sada ne brinu, prvo se želim riješiti komedona, onda se bacam na fleke :)

      Izbriši
  6. lijep, detaljan post :D
    kako sam stalno u potrazi za novim umivalicama, sada si me zainteresirala za Alverde kremu za pranje lica s glinom :)
    a i voljela bih nabaviti Loko La tonik, jer sve što sam koristila od njih me oduševilo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Alverde krema je odlična, svakako probaj, a i Loko tonik je odličan. Meni je to prvi proizvod od njih, ali definitivno ne i zadnji :)

      Izbriši
  7. Otkada sam vidjela ovu kremu za umivanje, kod Sjajolike, slinim za njom :D Ali prvo se rješavam ostalih gelova da ne gomilam proizvode :D I ja koristim La tonik i odličan mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe imam i ja na lageru gelova za lice, ali kad sam vidjela ovaj odmah sam uzela, baš me privlačio. A od Loko kozmetike želim sveee, tonik je odličan :D

      Izbriši
  8. Ja isto više volim preparativu nego dekorativu. Prije sam je voljela puno više od dekorative, ali sada se razlika malo smanjila :D
    Super ti je osmišljen plan njege, a od navedenih stvari probala sam i još koristim Alverde umivalicu i Bocassy serum i baš sam zadovoljna, pogotovo sa serumom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zeru više volim preparativu, ipak nikakav puder ne može pomoći ako koža nije njegovana :) Što se tiče Bocassy seruma, ja oduševljena. Uopće mi se nije činio djelotvoran, ali prevarih se, baš oslično hidratizira :)

      Izbriši