New in: Essence haul

by - petak, svibnja 15, 2015

 Kako najbolje započeti pisanje nakon mjesec dana pauze nego new in postom? Zadnji new in post sam napisala prije više od 3 mjeseca i za to vrijeme sam po običaju dosta šopingirala, ali danas sam vam odlučila pokazati što sam sve kupila u tom periodu samo od Essencea. 
Ove godine sam odlučila malo više uložiti u preparativu tako da štedim na dekorativi, a Essence mi tu dobro dođe jer se za vrlo malo novca može kupiti odličnih proizvoda, posebno jer se Essence poboljšava u kvaliteti i trajnosti svojih proizvoda. Osim toga ja vam imam jednu bolest koja se zove 'skupi sve'  ili kako ja to zovem, pokemonitis, pa kad se namjerim na neki brend moram pokupovati sve što mi se sviđa i tek tada prelazim na drugi. Napravila sam popis Essence proizvoda koje želim i u ovome postu se nalazi većina, ostalo mi je još samo nekoliko stvarčica za kupiti, a nakon toga prelazim na Catrice, popis već čeka. :D
Većina proizvoda je već poslikana tako da možete očekivati recenzije, ako vas nešto posebno zanima recite pa ću to prvo recenzirati.


I prije nego je love & sound kolekcija stigla u prodaju bacila sam oko na sjenilo u nijansi Glastonberry tako da sam ga uzela odmah kada je došlo u prodaju. Nakon silnih pohvala mojih blogokolegica za rumenilo, odlučila sam uzeti i njega, ali kada sam otišla u naš Muller kolekcija je već prošla. Već sam mislila da sam ga propustila kao i ono rumenilo iz Cinderella kolekcije za kojim još plačem, ali je ispalo da je ta kolekcija još uvijek u mome dm- u tako da sam uzela i rumenilo i ruž i lak. Ruž i lak su također nijanse Glastonberry, a lak mi je tako divan da ni sekunde ne žalim što sam ga uzela. Nijansa ruža mi je meh, ali poslužit će.



 Essence stvarno mami s tim LE kolekcijama, dajte pogledajte ovo divno rumenilo iz brit-tea kolekcije. Pa tko bi mu odolio? Je l' mi vjerujete da ga još nisam isprobala? Tako mi je žao dirati u taj divni reljef ruže pa još čeka na isprobavanje. Usput sam uzela i bazu, svoje dojmove o njoj ću napisati u recenziji. 


Kad su izašla I <3 nudes sjenila, kupila sam nijansu My favorite tauping jer su je blogerice hvalile. Kasnije sam uzela i ostala. Skupila sam ih sve k'o Pokemone i uopće mi nije žao. Stvarno su odlična, a boje baš ono što volim nositi. Inače sam vrlo dosadna kad su sjenila u pitanju i nosim samo smećkaste nijanse. U srednjoj sam nosila i plava i ljubičasta, ali zadnjih 5, 6 godina to nekako nije nešto što bih nosila i s čime se osjećam ugodno.


Kad smo već kod sjenila, uzela sam i tri ova 'obična'. Kažem obična jer nemaju neki naziv. Na njihovoj stranici su mi u oči upala dva, no cream no sugar i triple choc jer su mat, ali u trgovini me osvojila još i nijansa all I need tako da sam i nju uzela. Čitala sam pohvale za njih, ali ih još nisam isprobala jer ih nisam poslikala. To je prokletstvo beauty blogera :D Jedva čekam da ih isprobam, dajte pogledajte kak su divna :)


Totalno sam se navukla na Essence olovke za usne, uvijek me iznenade kako su dobre. Pokupovala sam sve nijanse koje mi se sviđaju, od long lasting liplinera to su plum cake, a girl's dream, yummy berry i sweetheart. A od 'običnih' liplinera satin mauve, in the nude, cute pink, wish me a rose i honey berry. Imate li i vi koju?


Volim slatke stvari, a ovi kistići su preslatki i samo zato sam ih i uzela, pa makar samo stajali za ukras, ali je ispalo i da su baš dobri. Posebno kistić za sjenilo, njega obožavam. No više o njima ću vam pisati u recenziji.


Nisam odoljela ni long lasting olovkama za oči pa sam tako uzela hot scorch, lucky lead, black fever i berry merry. 


Silky Touch rumenilo u nijansi summer dream je prekokrasno, tako divna i nježna nijansa, savršeno mi je. Više o njemu, naravno, u recenziji.


Imam tamne podočnjake i sad isprobavam razne korektore. Iz tog razloga sam kupila i rozi Say NO To Dark Circles jer bi rozi korektori trebali neutralizirati tamne podočnjake. Postoji još i zeleni korektor za prekrivanje crvenila i bež za nesavršenosti. 


I za kraj lakići. Color & go u nijnsi kiss me, freddy sam uzela kada su bili sniženi jer su izlazili iz prodaje,a zamijenili su ih gel lakovi koji su naprosto predivni, uzela sam nijanse indian summer i forgive me. Tu je i jedan efekt lak u koji sam se zaljubila još na njihovoj službenoj stranici.


Budući da sam radila nešto oko bloga gledala sam stare postove i skužila sam da mi je svaki sljedeći new in post bio veći od onog prethodnog. Ako ste čitali zadnji new in, mogli ste vidjeti hrpuuu proizvoda, danas ih i nema puno i mislim da je ovo jedan od manjih new inova na mome blogu. No to je samo zato jer vam nisam pokazala sve kupnje već samo Essence.



I još samo želim apeirati na Essence neka ne izbacuju nove kolekcije tako često, bankrotirat ću :D


Jeste li isprobale neke od ovih proizvoda? Kako vam se sviđaju?










You May Also Like

13 komentari

  1. Sad i kod tebe vidim ovaj rozi korektor i tako me zanima da li djeluje na tamnim podočnjacima :D Preslatki new in ^^

    OdgovoriIzbriši
  2. Pokemonitis haha to je to, hvala ti! :D I ja volim Essence iz istih razloga, ponovila sam se kistićem za blendanje i Hazel me not sjenilom kojeg već obožavam. Slike su ti fantastične! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda i ja još kupim taj kistić za blendanje, ako ga nađem. A Hazel me not sam mislila uzeti, ali sam odustala, mislim da imam dosta mono sjenila za sada :)

      Hvala ti za slike, ali užasne su, iz neobjašnjivog razloga su postale mutnjikave kad sam objavila post...

      Izbriši
  3. imam berry merry olovku, i stvarno ju volim,, baš je neka nedefinira ljubičasto smeđa bojica <3
    sad imaš baš lijepu kolekciju I <3 nudes sjenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Berry Merry je predivna i stvarno je nedefinirana :)
      Da, sad bome imam kolekciju, ne treba mi više niti jedno mono sjenilo

      Izbriši
  4. puno krasnih stvarčicaa :D <3 ali najviše me zanima ovaj korektor, say no to dark circles..ako išta valja-viči da idem po njega :) nada se ta to nije limitirani dio neke kolekcije? izgled bloga je za 5, slike su krasne, baš si si dala truda :) ja lajkam :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Korektor je dio stalne postave, to je sad nešto novo, a uskoro će biti i recenzija.

      Hvala ti :*

      Izbriši
  5. E baš si me nasmijala ovim postom :D Slažem se da će nas Essence uništiti predivnim LE kolekcijama jer su toliko divne da im je teško odoljeti, a onda samo taložim u ladici zalihe rumenila, sjenila, highlightera i slično :D Patim što iz kolekcije love & sound nisam ulovila ni jedan lak za nokte jer su mi divni, a u mom DM su se rasprodali. Planiram posjet Mulleru u potrazi za lakićima, ali mi je van ruke pa nikako, ali nadam se da ću uloviti makar jedan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, strašno je kako mame tim LE i onda to moraš sve pokupovati, ma koma :)
      Šteta što nisi nabavila koji lak, moraš obavezno. Glastonberry je tako divan, baš sam se navukla na njega :)

      Izbriši
  6. Olovke za usne i nude sjenila su pre pre pre lijepa zaljubljena sam u svaku nijansu :( <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam samo jedno sjenilo od ovih koje je odlično, ostala nisam isprobala, ali nadam se da su isto tako dobra, moram provjeriti čim dođem u Muller :D Olovke su super ovako na okupu, lijepe boje :)

    OdgovoriIzbriši