Alpstories ulje koštica marelice*

by - ponedjeljak, lipnja 01, 2015




Ulje od koštica marelice je bogato oleinskom i linolnom kiselinom te vitaminima A i E. Pogodno je za njegu svih tipova kože. Svakodnevnim korištenjem spriječava prijevremeno starenje kože te pomaže bržem zacjeljenju oštećene i iritirane kože. Njegova antiupalna svojstva pomažu kod kožnih problema kao što su ekcem, psorijaza, akne i dermatitis. Odlično je za tretiranje suhe, osjetljive, dehidrirane i zrele kože. Masnu kožu ne masti dodatno i nije komedogeno. Kosu hrani, zaglađuje, daje joj sjaj te potiče rast. Pomaže kod svrbeža vlasišta, a kosu čini jakom i zdravom. Dobiva se od meke jezgre koja se nalazi unutar koštice marelice.

Djelovanje ulja:
- izglađuje fine linije i bore
- spriječava i smanjuje iritacije i svrbež
- omekšava grubu kožu
- ujednačava ten
- smanjuje masni sjaj i ožiljke
- vraća koži elastičnost


Ulje od marelice je pravi multipraktik, možete ga koristiti i za kožu i za kosu, neovisno o tome imate li suhu ili masnu kožu, jer odgovara svima. Osobno sam ga koristila na licu i to tako da sam ga nanosila na navlaženu kožu. Relativno se brzo upija, a koža ne ostaje masna. Moja koža je mješovita i sklona aknama, no ulje nije uzrokovalo nove akne, što i ne čudi jer slovi kao nekomedogeno, također mi nije dodatno mastilo kožu lica, a ujutro sam se budila s mekom i hidratiziranom kožom
Obično na licu volim koristiti mješavine ulja namijenjene baš koži lica, a ovakva čista biljna ulja koristim za kosu i nokte. Isprobala sam ga nanoseći jednu pumpicu na opranu, vlažnu kosu i pokazalo se kao odlično, kosa je bila meka, nahranjena, a nimalo masna, no ono što najviše volim raditi je nanositi ga na suhu kosu prije pranja. Pomiješam ga s ricinusovim uljem koje je dosta gusto i nanosim na vlasište i vrhove suhe kose nekih sat vremena prije pranja. Na taj način ulje hrani vrhove kose te oni manje pucaju i ne suše se.
Njime sam mazala i kožicu oko noktiju koja je poprilično sklona sušenju, a u kombinaciji s kremom ulje je vidno oporavilo kutikulu. 
Kombinacije za korištenje ulja su brojne i na koji god način ga koristili nećete pogriješiti. 

AlpStories ulje marelice je 100% organsko ulje, upakirano u staklenu bočicu s pumpicom u količini od 50 ml. Apliciranje ulja pomoću pumpice je vrlo jednostavno i praktično. Jedina zamjerka je za plastični čep koji se može razbiti ukoliko vam nekoliko puta padne, kao što se to dogodilo meni. 
Miris ulja je po jezgri koštice marelice, poprilično se osjeti no isparava kada ga nanesete na lice.  Za količinu od 50 ml izdvojit ćete 49 kn. Iz AlpStories radionice dolaze i ulje jojobe, argana, avokada, boražine, lješnjaka, makadamije i slatkog badema, a sva su 100% organska bez parabena, mineralnih ulja, umjetnih boja, sintetičkih mirisa i silikona.

Volim ulja, a ulje koštica marelice je odličan dodatak mojoj kolekciji i svakako ga planiram kupiti opet.




Volite li ulja? Jeste li isprobali ulje koštica marelice?



*PR uzorak






 





You May Also Like

11 komentari

  1. Uh, obožavam ulje marelice i već sam ga nahvalila i koristim ga na sto načina, ali moram priznati da nisam znala da je dobro za kosu i vlasište! To mi je baš nova informacija, a imam u zadnje vrijeme nekih problema sa svrbežom vlasišta i sad sam presretna što si spomenula tu informaciju jer ću ga odmah sutra iskušati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto baš mi je drago da si saznala nešto novo i nadam se da će pomoći sa svrbežom :)

      Izbriši
  2. Super post, baš lijepo pišeš, pitko i sistematično, volim te čitati :)
    A ulje super zvuči, i cijena me iznenadila, povoljna je stvarno, tako da ću ga sramežljivo pribilježiti na svoju listu pa ćemo vidjeti kad će me slomiti. :D Ipak mi treba, i bitno je.. točka. :D

    Dosad nemam previše iskustva s uljima, ali isto ih volim, ovoliko koliko sam ih probala - Olivalova bademovo i avokadovo, i Nuxe predivno ulje koje sam osvojila kod Mell, i družimo se polako, ali kako mi je koža u skroz čudnoj fazi trenutno, ne znam još što bih mislila o njemu (osim da apsolutno predivno miriši, i da ostavlja lijep osjećaj na koži), vidjet ćemo kakvo će stanje biti kroz neko vrijeme. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah Hana baš lijepo od tebe, al mislim da me muljaš :P
      Ulje je odlično, svakako vrijedi isprobati. Ja takva ulja najviše volim koristiti na kosi. I da, bitno je, treba :D

      Avokadovo i bademovo isto volim, ali ta Olivalova nisu čista ulja već imaju i neke dodatke. A Nuxe planiram kupiti ovo ljeto, već štedim :D Zavidim ti na njemu :P

      Izbriši
    2. Ma da, inače idem okolo po blogovima i muljam ljude da lijepo pišu, to mi je omiljeni hobi! :D :P

      Joj Nuxe ulje mi je tako dragocjeno, da bih ga najradije samo držala na polici kao ukras, ali sva sreća pa se stvarno sporo troši. :)

      Izbriši
    3. Hahaha baš si me nasmijala sad... Pa ne znam ja, možda i ideš :P Ono, dobre smo si pa me hvališ :P

      A za Nuxe ti vjerujem. A treba isprobati i ono Olivalovo, pa usporediti :)

      Izbriši
  3. Odlično ulje, s guštom sam ga koristila! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ulja su super za njegu lica i često znam izostaviti kremu, a kako moja koža veoma dobro reaguje na sve što je prirodno, tako je s uljima u velikoj ljubavi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam ulja u njezi lica. Ovo ulje ću sigurno kupiti

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo čitam pohvale za ovo ulje, morat ću ga i ja isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
  7. voljela bih ga probati jer sam ulja jako zavoljela

    OdgovoriIzbriši