Balea šampon za kosu s vanilijom i bademovim uljem

by - ponedjeljak, lipnja 08, 2015




Zadnje dvije godine sam često mijenjala šampone za kosu ne bih li pronašla the šampon, onaj savršeni šampon koji će me potpuno osvojiti. Isprobala sam šampone raznih cjenovnih rangova, no nekako sam uvijek izbjegavala Balea šampone misleći kako mi neće odgovarati. Nakon što ni Kerastase šampon za masnu kosu nije imao poseban efekt pukla sam i rekla kako ću ili početi koristiti one litarske šampone ili početi s Baleom. Odabir je ipak pao na Balea šampon i to ovaj od vanilije i bademovog ulja jer jako volim vaniliju, a namijenjen je suhoj i oštećenoj kosi. 

Moja kosa zapravo nije suha i oštećena, već masna, a vrhovi su skloni sušenju, ali to dobrom njegom držim pod kontrolom. Usprkos tome volim koristiti šampone za suhu i oštećenu kosu jer sam se uvjerila da mi niti jedan šampon neće riješiti problem masne kose, pa radije pazim da je ona njegovana i da su vrhovi zdravi i hidratizirani. 



Već sam rekla kako sam cijelo ovo vrijeme izbjegavala Balea šampone, podcjenjujući ih i misleći kako šampon od 9 kn ne može imati dobar učinak na mojoj kosi. Upravo zbog tog razloga me oduševila činjenica da ovaj šampon nije ništa lošiji od njegovih kolega s duplo višom cijenom. 
Kosu bi savršeno oprao, nije ju dodatno mastio, niti isušivao. Za moje normalne do sušenju sklone vrhove je odlično odgovarao, no nekako sam mišljenja da vam ne bi puno pomogao ako vam je kosa stvarno jako suha, iako je namijenjen za upravo takvu kosu. Nekako je slabašan, odlično opere kosu te je neisušuje no neku dodatnu njegu ne pruža. Kosa ostaje meka i glatka, čak i ako ne koristim maske i ostale preparate za njegu, no moja kosa je uvijek takva pa to treba uzeti u obzir. Vrhove održavam glatkima i zdravima uz pomoć maski i ulja, koja stavljam prije pranja, no želim šampon koji će još dodatno njegovati kosu i od kojeg će biti još mekša i glađa i još sjajnija, no nekako takav primjerak nikako da ulovim.
Svakako bih preporučila ovaj šampon ukoliko želite nešto jeftino, a opet sasvim solidno i definitvno može stajati uz bok i duplo skupljim drogerijskim šamponima, no nakon dvije potrošene bočice ovog šampona prelazim dalje i moja potraga za savršenim šamponom se i dalje nastavlja. Nekad imam dojam da tražim vjerojatno previše no sigurna sam da je moj savršeni šampon tamo negdje, samo ga moram pronaći. 
Svakako preporučujem da ga isprobate, pa čak i ako vam ne bude odgovarao, za 9 kn neće biti velika šteta, a možda vam se ipak svidi.

Što se tiče pakiranja, radi se običnoj plastičnoj bočici, tipičnoj za šampon, količine 250 ml. Sam šampon je prozirno bjelkaste boje i vanilastog mirisa, koji se na moju žalost ne zadržava u kosi.




Koji je vaš savršeni šampon za kosu? Jeste li isprobali Balea šampone?











You May Also Like

10 komentari

  1. I sama konstantno mjenjam šampone nije da tražim neki savršeni više navika. ;)
    Baleine često kupim kad se nađem u Dm-u, slažem se sa svime što si rekla ne pruža neku instant njegu ali realno to nerijetko ne rade ni 3 puta skuplji proizvodi, svakako se isplati isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno se isplati isprobati jer je za 9 kn odličan. No kao što kažeš, ni neki triput skuplji ne rade čuda :)
      Meni je mijenjanje šampona toliko prešlo u naviku da imam dojam da čak i pronađem savršeni, ne bih dugo ostala samo na njemu nego bi me nešto tjeralo da isprobavam i druge :)

      Izbriši
  2. Čini se kao dobar šampon za moju kosu. Samo mi je žao te činjenice da se ne zadržava na kosi :-( . Možda uz regenerator iste linije, miris ostane malo duže. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Regeneratos nisam isprobala, ali sam isprobala masku iz iste linije i niti kod nje se ne zadržava miris u kosu, tako da sumnjam da bi regenerator nešto posebno napravio po tom pitanju.
      Šampon je dobar i probaj ga, možda ti se i svidi, jer stvarno nije loš :)

      Izbriši
  3. Bočica je predivna :) ... i sad naravno moram probati šampon jer eto ima vaniliju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D I ja padam na vaniliju, zato sam ga i kupila :)

      Izbriši
  4. uuu, u sebi ima bademovo ulje <3
    svakako ću isprobati, jer imamo sličan tip kose :D i tražim šampone koji će ju solidnu oprati i ne dodatno zamastiti ili isušiti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Potpuno te razumije oko potrage the šampona jer sam i ja odustala od toga, kao i to što sam se razočarala u puno skupih šampona. Balea šampone sam probala jednom prilikom, točnije jedan, onaj u tubici za plavu kosu i jako sam se razočarala jer je trebalo jedno desetak minuta da ga isperem sa kose i nikad ga ne bi potpuno isprala. Pa sam tako odustala i od Balea šampona, ali masku smokva za kosu obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S ovim nisam imala problema s ispiranjem, tako da je možda bio problem samo u tom koji si ti isprobala. A što se tiče savršenog šampona, nekad mislim da previše tražim, nz, možda neki savršeni ni ne postoji :D

      Izbriši