DressLink wish lista

by - subota, lipnja 13, 2015

  


 Za stranicu DressLink.com ste već vjerojatno čuli.  Radi se o stranici koja dostavlja odjeću, obuću, nakit i torbe iz Kine, naravno, po vrlo povoljnoj cijeni. 
Gledala sam puno DressLink haulova i čini mi se da su narudžbe hit or miss, posebno kad je odjeća u pitanju. Zato imam u planu jednu novu rubriku na blogu u kojoj ću pisati o proizvodima naručenima upravo s takvih stranica. Danas vam donosim wish listu.
Stranica ima puno zaniljivih stvari koje su mi zapele za oko, no na popis ću staviti deset najzanimljivijih. Cijene su stvarno smiješno niske, čak i s poštarinom i sigurno svatko može barem nešto pronaći za sebe. 

Klikom na naslov artikla možete pogledati link.





Ova torba mi je odmah zapela za oko i što je najbolje, uopće ne znam za koju boju bih se odlučila, ovu crvenkastu, plavu ili bež. 





Obožavam ovakve torbe, odlične su za dnevne kombinacije, kada ne trebate nositi puno stvari. I opet imam problem s odabirom boje jer su mi odlične i ova rozasta i bež i mint.






Velikih torbi nikad dosta i takve najčešće i nosim, posebno kad teglim petsto knjiga iz knjižnice. 



Ovu torbu sam vidjela kod kolegice Ivane (Makeup and other) i odmah se zaljubila. U ponudi je i crna, ali meni se sviđa baš ova boja, koju je i Ivana naručila. 






4pcs Professional Cosmetic Makeup Brushes Set Foundation Eyeshadow Brush Tools

Nemam niti jedan original RT kist, ali sam čitala dosta pohvala i za kineske kopije. Budu li mi dobri, možda niti ne kupim originalne :)






Acevivi New Fashion Professional 10pcs Soft Cosmetic Tool Makeup Brush Set Kit With Pouch

Ne posjedujem niti jedan skuplji makeup kist, sve su ili drogerijski primjerci ili naručeni preko ebayja. Nekako nemam niti potrebe za skupljim kistovima budući da su jeftiniji sasvim dobri za moje osobne potrebe. Za ove kistove sam također čitala pohvale pa me baš zanima kakvi će se pokazati, posebno me intrigiraju kistovi za lice budući da onih za oči imam sasvim dovoljno i vrlo sam zadovoljna njima. 



New Fashion Lady Women Makeup Brushes Flat Contour Brush Repair Brushes Tools

Već neko vrijeme želim ovakav kist za konturiranje i obavezno ga moram naručiti, mislim da bi mi uvelike olakšao nanošenje Nyx Taupea ili nekog sličnog proizvoda namijenjenog konturiranju. 







Fashion New Fashion Professional Makeup Brush Holder Hanging Dry Cleaning Cosmetic Brush Tool

Ovo mi se odmah učinilo kao fora stvar. Služi za sušenje kistova. Baš zanimljivo. 




 Woman Strip Print Pointed Toe Shoes Flats Flat Shoes 3Colors

Balerinke su mi baš zgodne i opet ne znam za koju boju bih se odlučila. 




Stylish Lady Women's Fashion Sexy Halter Off-shoulder Backless Bodycon Party Cocktail Maxi Long Dress 

Ova haljina je baš zgodna i nešto što bih nosila na plažu. Čini mi se da nije loše izrade i definitivno bih tako nešto nosila ovo ljeto.



Jeste li naručivali što s DresLinka? Što vam se sviđa s moje liste?





*slike preuzete s DressLink.com



You May Also Like

26 komentari

  1. Nisam naručivala sa ovog linka, ali jesam prošlo ljeto sa jednog drugog. Naručila sam 2 haljine, broj veći nego što inače nosim i obje su mi bile male. Budi oprezna sa veličinama ako naručuješ iz Kine.
    Obavezno naruči ovu rozu torbu, preslatka je za ljeto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znam, tnala sam naručivati s ebayja odjeću, nikad ne znaš da li će biti malo ili odgovarati... Definitvno planiram naručiti torbu, preslatka je slažem se :)

      Izbriši
  2. Mislim da ću si zabraniti i čitanje i tipkanje ovakvih postova, jer.. ja bih sve! :D
    Najviše mi se sviđa torba, vidjela sam ju i kod Ivane i da ima u nekoj svjetlijoj boji mislim da bih si ju naručila. Radujem se novoj rubrici, sigurna sam da će biti super i jako korisna ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe potpuno te razumijem :D A što se tiče nove rubrike, baš zato i planiram pisati, možda nekome pomogne :)

      Izbriši
  3. Roza torba i siva haljina su mi definitivno najljepše stvari od prikazanih! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oboje mi se jako sviđa, a u nedoumici sam koju boju torbe bih odabrala :D

      Izbriši
  4. Kupujem često s dresslinka i samo jednom mi je došla neiskoristiva stvar. Meni su odlični. Imaju super izbor i cijene. S tvoje liste imam ovaj kist za konturiranje i od srca ti ga preporučam. Ja nisam mogla vjerovati kako je kvalitetan i super. Izgleda kao profesionalan kist plačen i više od 100 kn

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmee baš mi je drago da si mi rekla to za kist. Oko njega sam bila najviše skeptična, a bi baš mi je drago da je dobar. :)

      Izbriši
  5. Odlična lista :D Ja sam pehist koji se obično razočara kad nešto naruči s interneta, a najviše mi smata kad mi stigne nešto s onim posebnim mirisom koji se ne da izračiti kod torbi :/ Ali teško odolijevam narudžbama s interneta i nadam se da će i meni doći nešto s čime ću biti zadovoljna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao :( I ja mrzim taj smrad, ali onda uvijek sve operem pa ode, čak i torbe. Stvarno ga ne podnosim i radije ću da mi se torba uništi s pranjem nego da smrdi, no to se još nije dogodilo, preme ih ručno, naravno :D Planiram novu rubriku u kojoj ću pisati o proizvodima s takvih stranica pa ti možda pomogne i budeš zadovoljna nekom narudžbom :D

      Izbriši
  6. Meni su isto odlični i šta god je do sad došlo je bilo kvalitetno :D najviše mi se sviđa roza torba od svega što si odabrala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjet ćemo kakve će stvari biti kad stignu :) Ta torba je stvarno zgodna :)

      Izbriši
  7. Još uvijek nisam naručivala od te stranice. A možda i bolje jer ako krenem nema mi kraja :D Odlično mi izgledaju torbe, a želim i ovaj kist za konturiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha poznato mi je to, kad se navučem na nešto, teško je stati :) Kist za konturiranje i mene užasno privlači, moram ga naručiti uskoro.

      Izbriši
  8. Nisam još naručivala s ove stranice, on line mi je najdraže kupovat nakit i torbice, za robu mi je uvijek strah da mi neće odgovarat :P ova pink torbica mi je super i balerinke <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, nikad ne znaš s tim kineskim veličinama hoće li odgovarati ili ne. :)

      Izbriši
  9. vidim ja da si freak za torbe kao i ja :D
    jako mi je lijepa prva na spisku, tj njen model :D
    kistovi mi djeluju fora, a najviše ovo za sušenje kistova <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, volim torbe. I cipele, ali nema mog broja na tim kineskim stranicama :D
      I meni se čini baš zgodno to za sušenje kistova :)

      Izbriši
  10. Sve je po mom ukusu ali prva torba mi je predivna i siva duga haljina,premda ne znam kako bi meni stajala jer sam malena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haljina je baš zgodna, ali ne znam ni ja kako bi meni stajala, s obzirom da te kineske veličine nisu kao naše, možda bi mi bila premala, prekratka...

      Izbriši
  11. Lijepe stvari si pronašla. :) Vjerujem da ti je teško odlučiti što kupiti i u kojoj boji...

    OdgovoriIzbriši
  12. ala ova druga torba po redu, ova roza, mi je :O <3 krasna je, jako mi se sviđa..ako si ju nabaviš obavezno okini fotku da vidim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je nabavim ići će na blog :D Stvarno je baš zgodna, problem je koju boju odabrati :D

      Izbriši
  13. Baš si dobre stvari odabrala, puno toga mi se sviđa. Torbe su odlične, pogotovo ova crvena koju ima i Ivana. Kist za konturiranje mi je na wishlisti, kao i držač za oprane kistove :D Nešto predobro hehe.

    OdgovoriIzbriši