My fitness resolutions

by - ponedjeljak, lipnja 01, 2015



Ovakva vrsta posta bi možda bila pogodnija za 1.1., ali ako ste kao ja pa vježbanje odgađate za ponedjeljak ili početak mjeseca, ponedjeljak 1.6. je idealan dan za početak. Budući da je ljeto opasno pred vratima, a i krajnje je vrijeme da počnem s vježbanjem ako ove godine želim skinuti koju kilu i učvrstiti tijelo, danas sam se bacila na ozbiljno vježbanje i sva sam u stilu 'healthy workout life' pa sam odlučila podijeliti s vama nekoliko odluka koje se tiču vježbanja. Čisto da imam napismeno, da kasnije ne bi bilo 'vježbanje? tko? ja? ma neee' fore. :D


1. Piti više vode - ovo se ne odnosi na samo vježbanje, ali je povezano jer kad vježbamo trebamo piti više vode. Osobno je ne pijem dovoljno, sram me reći, ali to se svede na jednu ili dvije čaše dnevno. Pijem preeeviše kole tako da voda ostaje zanemarena. No od danas prestajem piti kolu (koliko sam samo to puta već rekla :P), a povećavam unos vode i biljnih čajeva, nezaslađenih, ofkors.

2. 30 days challenge - mislim da nisam spominjala na blogu, ali jako volim Pinterest i znam provesti sate tamo. Jedna od stvari koje volim tražiti tamo su i 30 days challengei. Odlučila sam se na jedan 30 day beach body challenge, možete ga pogledati [ovdje]. Super mi je na početku krenuti s nečim takvim jer nije prezahtjevno i prenaporno te kratko traje pa neću odmah u startu pokleknuti. Uopće nemam kondicije tako da sam za početak odabrala nešto lakše, da se priviknem na vježbanje. Odradila sam današnji zadatak i uspuhala se, u toliko sam lošoj kondiciji.

3. Više se kretati - pod ovime mislim na kretanje općenito, ne na vježbanje kao takvo. Premalo se krećem, previše sjedim i ležim i to se mora promijeniti. Planiram uvesti večernje šetnje, vožnje biciklom vikendom i sl. I više ići u šoping :D i to je kretanje. Tako se malo krećem da me od sat vremena šopinga užasno bole noge, ergo, moram više šopingirati. :)

4. Insanity - vjerojatno ste već čuli za smrt zvanu Insanity, ja sam nekoliko puta kretala s programom, ali bih svaki put odustala već nakon dan ili dva jer bi me tempo ubio odmah na početku. Inače sam osoba koja uplati teretanu ili neki trening pa onda ne odlazi i novac mi propadne, tako da trenutno te opcije ne dolaze u obzir već planiram vježbati doma, a Insanity je odličan za stjecanje kondicije i topljenje kilograma. Budući da je prilično naporan otpočetka, krećem s vježbanjem dva tjedna od sada, dok ne steknem neku kondiciju i naviku svakodnevnog vježbanja 30 days challengeom.

5. Zdravije jesti - za gubljenje kilograma je svakako bitna i zdravija prehrana i na tom polju moram promijeniti navike i dotjerati stvari u red. Tri obroka, ne prežderavati se kasno navečer, izbaciti slatko, samo su neke u nizu stvari koje planiram promijeniti. Neću se držati neke posebne dijete, već samo prehrambene navike dovesti u red.


S vremenom ću pojačavati trening, praviti novi plan, no za početak je ovo dovoljno. O svemu ću vas obavještavati na blogu, a vas pozivam da mi se pridružite, donesete svoje odluke i napravite plan vježbanja pa ćemo usporediti rezultate. :)



You May Also Like

10 komentari

  1. i ja planiram nešto slično, hvala ti na postu :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. i meni je cilj početi sa insenitijem..željela bih samo učvrstiti tijelo..ali nikako :/ good luck, i kad postigneš rezultate nadam se da će biti i posta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će posta, ne brini :D A što se tiče Insanityja, počni i ti pa podijeli rezultate, uskoro će ljeto, more, plaža... :)

      Izbriši
  3. Bravo! Ja sam isto krenula u teretanu prošli mjesec, ali, moram priznati, nisam bila redovita. Što se vode tiče, nje popijem stvarno puno. Moram izbaciti slatkiše, oni su moja najveća noćna mora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh slatkiši... I moja mora također, kad me uhvati u stanju sam hrpu toga pojesti. A što se tiče teretane, ne volim je baš jer mi bude dosadno hehe :D

      Izbriši
  4. Kao da sam ja pisala, hahaha. Super i koristan post, sve isto planiram i ja. Ova 30 day challenge ću sigurno probati, samo se nadam da će nakon toga biti koja kilica dolje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj svakako 30 days challenge, zanimljivo je, ali mislim da je više za učvršćivanje tijelo, no možda ode i koja kila, uz zdraviju prehranu. Samo naprijed :D

      Izbriši
  5. I ja stalno planiram neko vježbanje ubaciti u svoj život, ali uvijek nešto iskrsne kad trebam početi (da baš :D ). Dobra ti je ova ideja sa stavljanjem odluka na ''papir'' i mislim da bih si negdje i ja mogla napraviti popis ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehehe poznato mi je to, uvijek neke isprike :D No treba početi, kad tad :) Ja uvijek volim sve staviti na 'papir' :) I ti napiši nešto slično na svom blogu, rado bih pročitala :)

    OdgovoriIzbriši