Svibanjski favoriti

by - utorak, lipnja 02, 2015


U zadnje vrijeme sam baš lijena kad je u pitanju nanošenje makeupa te nanosim samo puder, maskaru i neko decentno rumenilo pa iako imam dosta novih dekorativnih proizvoda nekako još uvijek čekaju pošteno isprobavanje. Ni što se tiče preparative svibanj nije bio posebno uzbudljiv tako da se na popisu favorita našlo svega nekoliko proizvoda. 
Inače, rubriku mjesečnih favorita sam poprilično zanemarila te je ovo prvi ovogodišnji post te tematike, no obećajem da ću ubuduće više pisati o favoritima jer ih uvijek ima.

Alpha-H balancing cleanser - koristim ga od početka godine, a tek sam nedavno pisala recenziju i općenito mislim da sam ga malo spominjala na blogu, a svakako zaslužuje da ga se više spominje. Skuplji proizvod koji vrijedi svake lipe i koji bih uvrstila u kategoriju 'worth the splurge', koristim ga za skidanje šminke, a on to čini vrlo efektno, a opet je blag za kožu. Ako sam ikad imala holy grail proizvod to bi bio ovaj, ako vas zanima nešto više, pročitajte [recenziju]. Svako ću ga još spominjati na blogu jer je vrijedan svake hvale.

AlpStories melem za usne - kada sam dobila ovaj balzam bila sam razočarana jer sadrži mentol, budući da mi isti užasno smeta u Carmex balzamu, no neopravdano, lagano miriše mentolasto no na usnama ga uopće ne osjetim u vidu peckanja. Odlično se maže na usne i čini ih mekima i nahranjenima. Ne sadrži sintetičke mirise, parabene, mineralna ulja, silikone niti umjetne boje, kao uostalom i svi AlpStories proizvodi. Ovo je jedan od boljih balzama za usne koje sam isprobala i kada potrošim ovaj planiram kupiti onaj od vanilije. :)

Essence love & sound lak i rumenilo - o ovoj kolekciji ste već mogli čitati kod većine blogerica, rumenilo je posebno oduševilo i potpuno se slažem, daje divnu, suptilnu boju obrazima i teško je ne zavoljeti ga nakon isprobavanja. Osim rumenila zaljubila sam se i u lak za nokte u nijansi Glastonberry. Savršena mat ljubičasto - smećkasta nijansa, ne ističe se pretjerano, ali izgleda divno. Njegovoj ljepoti pridonosi i lagani sand efekt i ovaj lak sam najčešće nosila ovaj mjesec. [Ovdje] možete vidjeti swatcheve.

Le Petit Marseillais gel za tuširanje - o LPM tuširalicama ste već vjerojatno sve čuli, tuširalica kao tuširalica, obavi posao, ne isušuje, barem u mom slučaju, no razlog zašto je danas spominjem je božanstveni miris ove tuširalice od badema. Imala sam onu od vanilije i miris je bio odličan, ali ova od badema me toliko oduševila da ću se još neko vrijeme zadržati samo na njoj. Inače mi preparativni proizvodi od badema mirišu na ljepilo, no kod ove tuširalice to nije slučaj. Tako divno, ma božanstveno miriše da mi je gušt tuširati se svaki dan. Zamiriše i kupaonicu tako da pola sata nakon tuširanja lagano osjetim njen miris. Svim srcem vam preporučujem ovu tuširalicu i sigurna sam da nećete zažaliti.



Koji su vaši favotiri svibnja? Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda?










You May Also Like

19 komentari

  1. Ja nikako da kupim to rumenilo,a gledam ga po blogovima non-stop. I još uvijek mi je divno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako je lijepo i požuriii dok ne izađe iz prodaje :)

      Izbriši
  2. stvarno lijepo probrani favoriti,,
    rumenilo essence obožavam, baš zbog te, suptilne boje, kako si i ti lijepo rekla :D a i lak je nešto u što bih se vjerujem zaljubila :D
    kako volim sve od badema, i ovaj gel a tuširanje moraam isprobati :D
    za Alpha čistač si me zainteresirala još u recenziji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj LPM tuširalicu od badema jer miriše predivno, sigurno će ti se svidjeti, posebno ako voliš badem :)
      A lak brzo nabavi, dok ne izađe iz prodaje :D

      Izbriši
  3. Alpha H balancing cleanser sam već zavoljela čitajući tvoju recenziju o njemu. Kao što si rekla, malo je skuplji, ali mi je na wish listi

    OdgovoriIzbriši
  4. žao mi je sto mi je promakla love&sound kolekcija kao i tea time. LPM gelovi su prekrasni, probala sam badem i narancu a planiram i ostale

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš šteta, no možda još uspiješ negdje uloviti nešto. Imam rumenilo brit-tea i baš je jako lijepo, i izgledom i na licu :) A od LPM tuširalica sam isprobala samo vaniliju i badem, a budući da sam se zaljubila u badem ostat ću neko vrijeme samo na njemu.

      Izbriši
  5. Rumenilo obozavam, predivno je stvarno :) a i balzam za usne djeluje super, isto sam ga dobila na recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, baš predivno rumenilo. Ti još nisi isprobala svoj balzam? Onda moraš uskoro, meni je odličan :)

      Izbriši
  6. Stvarno bih voljela probati nešto od Alpha H proizvoda, pogotovo njihov piling, onaj Micro Cleanse :) Imam Alpstories balzam od vanilije i jako ga volim. Evo baš ga idem namazati na usnice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja želim isprobati Micro Cleanse, on je sljedeći na popisu za kupovinu :D A balzam od vanilije ću kupiti kad potrošim ovaj, volim vaniliju :)

      Izbriši
  7. Lijepo društvance se tu našlo :D Alpstories je odličan brend i zadovoljna sam sa svime što sam probala i vjerujem da su im balzami za usne odlični :D Essence love & sound lak je nešto predivno i ne odvajam se od njega kako sam ga nabavila :) LPM tuširalice obožavam, a najdraža mi je od lavande, njoj se uvijek vraćam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja sam se oduševila AlpStories proizvodima, a ima i hrpa toga što bih još voljela isprobati, samo da se dočepam Zg i njihove trgovine :D Da, znam da si ti neko vrijeme tražila taj lak, baš mi je drago da si ga našla, predobar je :) A lavandu sam ponjuškala u trgovini i nije mi baš nešto, badem me potpuno dobio :D

      Izbriši
  8. Nedavno sam otkrila Le Petit gelove za tusiranje i super su mi, predivni mirisi, koza glatka... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ih nedavno otkrila, ali ovaj od badema me apsolutno osvojio, nekako nemam želju isprobavati druge. Miris mu je stvarno divan :)

      Izbriši
  9. Jako lijepa grupica favorita ;)
    Svi hvalite Alpha-H umivalicu tako da ide na list ;)
    Uff, baš mi je žao što nisam uspjela uhvatiti ovo rumenilo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaljena s razlogom :) A za rumenilo, da, šteta, jako je lijepo :)

      Izbriši
  10. morat ću probati ovu lpm tuširalicu..pakiranje mi je preslatko :)

    OdgovoriIzbriši