Cheap shopping: Kistovi za makeup s DressLinka*

by - srijeda, srpnja 15, 2015


Danas vam predstavljam prvi post u sklopu rubrike 'Cheap shopping' u kojoj ću pisati o proizvodima kupljenima po vrlo povoljnim cijenama, bilo da se radi o odjeći, nakitu, beauty alatima, torbama. Sigurna sam da vam se svima dogodilo da kupite nešto jeftino na kineskim stranicama što u stvarnosti nije niti približno kao na fotografijama. Svrha ove serije postova je svojevrsni vodič koji bi vam mogao pomoći pri kupnji i procjeni da li je nešto onakvo kao što izgleda na slikama. Nadam se da će vam postovi biti od pomoći, a ja ću se potruditi uključiti što raznovrsnije proizvode.
...................................................................................................................................................................
Kistovi za makeup mi nisu posebno napeti, više su 'nužno zlo', nešto što mi pomaže da se dobro našminkam. U mojoj osrednjoj kolekciji kistova nema skupih primjeraka, većina ih je kupljena na ebayju. Kad su me kontaktirali s DressLinka odlučila sam uzeti dva seta kistova jer mi je nedostajalo dobrih kistova za lice. Ovime sam kompletirala kolekciju te sada imam dovoljno kistova za svakodnevnu upotrebu i za svoje skromne potrebe. Vrlo sam zadovoljna, moram priznati i trenutno nemam potrebe za nekim skupljim primjercima, štoviše, neko vrijeme uopće neću kupovati kistove, već novac trošiti na neke puno zanimljivije kozmetičke stvarčice. 

Image and video hosting by TinyPic


 Moja filozofija je da ne kupujem fake, ako već nemam novca za original. I zaista nikad ne kupujem lažnjake. No čula sam pohvale za lažne RT kistove i ovo mi je bila prilika da isprobam. 
Radi se o Core kolekciji koja sadrži četiri kista. Kada mi je stigao paket pomislila sam da su se zeznuli i poslali mi original jer je bilo spakirano u kutiji i sve je izgledalo baš kao i originalno pakiranje. 
Sami kistovi nisu imali miris, no case je lagano smrdio po kineskom i kistovi su malo poprimili od tog mirisa, no nakon pranja miris je nestao. Što se tiče casea, njega nisam prala, pa ne znam da li bi se miris izgubio, štoviše, bacila sam ga jer mi zapravo ničemu ne koristi.  

Set sadrži buffing, contour, detailer i foundation kistove od umjetnih dlaka. Dlačice su čvrste i meke i poprilično kvalitetne. Najčešće koristim buffing i contour kist i oprala sam ih već nebrojeno puta, no nisu izgubili niti jednu dlaku. Drška je metalna, a donji, crni dio je presvučen nekim glatkim materijalom koji spriječava klizanje kista. Natpis na dršci se počeo brisati i sigurna sam da će s vremenom potpuno nestati. Pretpostavljam da to nije slučaj kod originalnih kistova, no budući da se radi o lažnjacima to mi uopće ne smeta, štoviše, čak je i poželjno jer mi je glupo da netko pomisli da su original RT kistovi kad to nisu. 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Buffing kist je napravljen od gusto zbijenih dlaka. Koristim ga za nanošenje tekućeg pudera i taj posao obavlja odlično. Također ga ponekad znam koristiti i za nanošenje rumenila. 
Contour kist koristim, kao što mu i ime kaže, za konturiranje :D Nije ni prevelik niti premalen i odlično blenda. 
Kist za podlogu rijetko koristim, zapravo samo onda kada koristim podlogu u pjeni pa je njime iz teglice nanosim na lice.
Kist za sjenilo je malen i do sada ga nisam puno koristila jer nosim minimalan makeup na očima i u tu svrhu imam druge kistove.

Budući da nemam originalni set ne mogu napraviti usporedbu, no mogu reći da su ovo odlične kopije i ako vam baš trebaju ovakvi kistovi, a eto trenutno nemate novca za originalni set, ovo će biti odlična zamjena. 
Kako originalni set izgleda možete vidjeti ovdje, ovdje i ovdje. Klikom na naslov možete vidjeti ovaj set.



Image and video hosting by TinyPic


U setu se nalazi 10 kistova, pet za lice i pet za oči. Kada su stigli imali su lagani, lagani miris koji je pranjem potpuno nestao. Također su vrlo kvalitetni, od čvrstih i mekih umjetnih dlačica. Otkako ih imam koristila sam većinu i puno puta ih oprala no nisu izgubili niti dlačice. Pisat ću zasebnu recenziju o njima pa sada neću puno otkriti, no odmah ću vam reći da se radi o vrlo povoljnom setu s odličnim kistovima. Klikom na naslov možete vidjeti link.


Image and video hosting by TinyPic




Koristite li jeftine kistove? Jeste li probale koji od ovih?




* PR proizvodi



You May Also Like

14 komentari

  1. Super koristan post! Kad si promijenila dizajn? Ja ili nisam dugo bila na tvome blogu ili si ga nedavno promijenila ili sam tek sada primjetila kako je predivan, haha? I fotke su sjajneeee! Koji fotić si kupila? Ja tražim isto neki novi... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa tako je već nekoliko mjeseci :D Nz, ali mislim da si bila u tom periodu, ne sjećam se više :D I hvala ti, ali nekako razmišljam da promijenim neke sitnice.
      Fotić sam posudila od frendice, stariji model Canona. Svakako planiram kupiti i svoj, ali još štedim. :D

      Izbriši
  2. Supet mi je ovaj Acevivi set kistova, jedva cekam recenziju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su super, a recenzija će biti čim se vratim s mora :)

      Izbriši
  3. Jedva čekam recenzije, i meni su se neki od naručenih kistova s ebaya pokazali super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma stvarno se može naći odličnih jeftinih kistova, ovi su baš odlični, svi :) Hvala za slike :)

      Izbriši
  4. Jao super su slike. Koji je ovo fotić? :D I da divan ulov, čekam recenzije ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotke su preodlične <3 Uživala sam u postu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dakle, imam RT Core Collection set i ovi su APSOLUTNO IDENTIČNI, koliko vidim po slikama. Od natpisa do svega ostalog! I na mom originalu se izbrisao natpis, na ovom kistu kojeg najčešće koristim. U kakvoj kutiji su bili? Ne bi me čudilo da su možda stvarno original. Ne znam gdje se proizvode RT kistovi, ali ako ih u Kini proizvode, možda ih ovi stvarno preprodaju?! XD Evo moj post s originalnim kistovima: http://faithfry.com.hr/?p=2952

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Došli su u kutiji i imali su futrolu kao i originali. Zato sam i mislila da su se zeznuli i poslali mi originale :D Ne bih se uopće čudila da se proizvode u Kini :D

      Izbriši
    2. Vidim na linku koji si stavila za kistove da je futrolica u kojoj dolaze drugačija. Ova guma je drugačija, makar je sam dizajn isti. Ali kistovi su isti, isti. :D

      Izbriši
  7. Ovi RT kistovi definitivno idu na wish list :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu ih usporediti s originalima, ali toliko su mi dobri da mi originali ni ne trebaju ;)

      Izbriši