AlpStories melem za usne - aloe vera*

by - četvrtak, kolovoza 27, 2015




Balzame za usne, kao i većina, koristim svakodnevno. U svojoj kolekciji imam desetak balzama i sve mahom drogerijskog ranga. Čak se usudim reći da sam isprobala gotovo sve balzame koje možete pronaći u drogeriji. Za isprobavanjem nekih skupljih proizvoda nikad nisam imala potrebe, jer su ovi drogerijski bili sasvim dovoljni u njezi mojih normalnih usana.
No prije nekih godinu dana usne su mi se jednostavno počele ljuštiti. Koliko god ja mazala raznim drogerijskim balzamima stanje se nije popravljalo. Nisu bile ispucane niti suhe već su se samo ljuštile pri čemu mi nije pomogao niti redoviti piling. Nanošenje ruža mi je bilo tlaka jer nije dobro sjedao niti lijepo izgledao na takvim usnama i već sam pomislila da nema nade i da se nikada neću riješiti tog problema.

 AlpStories melem sam dobila početkom godine no par mjeseci je samo stajao jer sam željela potrošiti zalihe drogerijskih balzama. Kada je napokon došao na red nemalo sam se oduševila njegovim učinkom i odmah na početku ću vam reći da je ovo najbolji balzam koji sam ikad koristila.

 Nakon par dana korištenja ljuštenje usana je potpuno prestalo, a one su bile meke i glatke kao nikada do tada. Sjećam se kako sam tih prvih dana bila zadivljena glatkoćom usana. I prije su one bile glatke i meke no to je sada bilo još više izraženo. S radošću sam ponovno nanosila omiljene ruževe i uživala u lijepim i glatkim usnama.

Vjerujem da je prirodni sastav ovog melema pomogao da se moje usne oporave i postanu vidno glađe i mekše. Melem sadrži suncokretovo ulje koje prodire duboko u kožu te ju hrani i čini glatkom, shea maslac koji usne štiti od vjetra i hladnoće, zadržava vlagu te ih čini mekima, te aloe veru koja njeguje i hidratizira kožu, da spomenem samo neke od sastojaka. 



Melem dolazi u metalnoj posudici s poklopcem na navoj. Količina melema koju ćete dobiti je 10 ml po cijeni od 39 kn. Znam da mnoge djevojke ne vole balzame u posudicama već više preferiraju stick, no meni je potpuno svejedno. Balzame u posudicama držim u ladici noćnog ormarića i koristim ih kada sam doma, čistim rukama, tako da se ne zamaram bakterijama. Također znam da neke djevojke vole nanijeti balzam iz ovakvih posudica odmah izravno na usne, no s ovim će to biti nemoguće jer balzam ne ispunjava posudicu do vrha. Moram vas još upozoriti da se naljepnica na poklopcu može izgrebati. Već u ladici noćnog ormarića se malo izgrebala, kao što možete vidjeti na slikama, no na more sam ga nosila u kozmetičkoj torbici i izgrebala se još više pa izgleda malo neuredno.

Moram priznati da sam na prvu bila razočarana jer melem sadrži ulje mente, a mentol i mentu ne volim u balzamima za usne, recimo, iz istog razloga ne volim Carmex balzam jer me doslovno peče i ne mogu zamisliti kakav bi bio osjećaj to staviti na ispucale ili iziritirane usne. Mislila sam da će isti slučaj biti i s ovim melemom, no prevarila sam se. Miris balzama je blago mentolast, a na usnama se gotovo niti ne osjeti. Kažem gotovo jer mi se događalo da ga nanesem i uopće ne osjetim, no već kod sljedećeg nanošenja bih osjetila lagano hlađenje. Osjećaj hlađenja je zaista lagan i nekome tko mrzi i izbjegava mentol u proizvodima za usne, kao ja, neće biti nikakav problem.

Tekstura melema je gusta i tvrda, u hladnijim danima ga je bilo teže nanositi, morala sam jednostavno nekoliko puta kružno preći po melemu tako da se od topline prsta lagano otopi, a proizvod koji bi pritom ostao na prstu bih nanijela na usne. Kada su temperature postale veće melem je omekšao te bih noktom povukla prema naprijed po površini melema, a proizvod koji bi ostao na noktu razmazala na usne. Shvatila sam da je tako najbolje i najlakše pokupiti proizvod iz posudice te da je njegova tekstura glatka, jer ako bih previše raskopala proizvod u posudici tada bi njegova tekstura postajala grudasta.

Kada ga nanesete na usne upija se u roku pola sata, a usne ostaju meke i nahranjene. Naravno, to ovisi i o tome koliko proizvoda stavite, ali dovoljna je sasvim mala količina. Na usnama je lagan i nije jedan od onih balzama koji samo sjede na usnama već ih zaista i njeguje. Također nema potrebe da ga nanosite svakih pet minuta, dva ili tri puta dnevno je sasvim dovoljno da vam adekvatno zaštiti i njeguje usne.

Kao što sam rekla, već nakon četiri dana moje usne su se prestale ljuštiti i bile su mekše i glađe no ikada do tada i sad mi je žao što ga nisam počela koristiti odmah kad sam ga dobila već sam se mjesecima neuspješno patila s drogerijskim balzamima. Dva tjedna je prošlo kako sam potrošila melem i ljuštenje usana je ponovno počelo tako da moram što prije nabaviti novi primjerak, ovaj puta od vanilije. :)


Možete birati između tri različita melema, od slatke naranče, vanilije i aloe vere. Pronaći ćete ih u AlpStories trgovini u Arena centru u Zagrebu ili na njihovoj web stranici. 


Sastojci: Helianthus Annus seed oil, Cera Alba, Olus oil, Hydrogenated Vegetable oil, Candelilla cera, Glycerin, Lanolin, Butyrospermum Parkii Butter, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Mentha Piperita oil, Citrus Grandis Fruit Extract, Aqua, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Limonene 




Jeste li isprobali nešto od AlpStories proizvoda? A ovaj balzam? Koji vam je najdraži? Preporučite mi neki ;)



*PR proizvod

You May Also Like

13 komentari

  1. Definitivno je jedan od najboljih balzama za usne! Žao mi je što sam ga već skoro pola potrošila. Ja imam od naranče i prefino miriši. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, da, definitvno najbolji. Ja sam svoj potpuno potrošila i sad moram nabaviti novi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imala sam ovaj balzam, ali ga nisam stigla pošteno isprobati jer sam ga izgubila :( Onih par dana što sam ga koristila mi je bio dobar ;)
    Moj favorit kada su balzami u pitanju je Apivita balzam s propolisom ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgubila? :O Ja ih ne gubim :dapokucamodrvo: :D

      Apivita nisam probala, ali stavit ću negdje na popis da je dobar :)

      Izbriši
  4. volim sve što ima shea maslac u sebi <3
    sviđa m ise kako ti je oporavio usne :D vjerujem da je idealan za koristiti doma, budući da se ne upije odmah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se to sviđa, baš je odličan. Nije jako mastan ili nešto, može ga se nanijeti i kad izlaziš, ali zbog pakiranja mi je praktičnije koristiti ga doma :)

      Izbriši
  5. Obožavam balzame za usne i kao i ti isprobala sam sve drogerijske i zaključila sam da mi se više isplati kupiti skuplji hranjiviji balzam koji će mi stvarno njegovati usne. S AlpStories proizvodima sam zadovoljna (onim što sam probala), a ovaj balzam me jako privlači :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, imam ih desetak koji i ne rade neki poseban posao i sve skupa kad se zbroji na njih sam potrošila dvijestotinjak kuna, onda radije uzmem jedan skuplji koji će napraviti sve što treba :) Iako mi ovaj i nije jako skup, 40 kn je sasvim ok cijena, posebno jer je odličan.

      Izbriši
  6. Ajme, stvarno zvuči presavršeno! želim vaniliju :D

    Meni je zasad ultimativni balzam za usne još uvijek Melem, uvijek mi pomogne, koliko god situacija bila kritična.. uz njega, jako mi se sviđa Burt's bees, a Carmex mi, kao i tebi, nije baš nešto posebno.. ovi ostali standardni drogerijski balzami koje sam probala su mi li la, ok su za neko održavanje usana, ali za baš pravu njegu i pomoć u kritičnim situacijama, Melem se jedini pokazao.

    P.S. - Znači moram prestat čitat tvoj blog, moja wish lista polako gubi dodir s realnošću.. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni ni Melem ni Burt Bees nisu pomogli :( Iako mi se jako sviđaju. Ovo je prvi balzam da mi je riješio to ljuštenje i da su od njega usne bile savršeno zdrave.

    Ah, Hana, ako te tješi i moja wish lista gubi dodir sa stvarnošću :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovaj balzam mi se čini kao hranjiv a to je baš ono što trenutno tražim,hvala na ovoj recenziji :) Vanilija ide na wish listu :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je njihova ponuda predobra. Trenutno trošim biofarm, a kasnije se možda, sudeći po recenziji, odlučim na ovaj. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju odličnu ponudu, pola toga bih pokupovala :) mene je Biofarm pekao za usne pa sam ga proslijedila. Ovaj je odličan, uz Nuxe i Carmex najbolji koji sam do sada isprobala.

      Izbriši