Essence matt touch rumenilo - peach me up!

by - subota, kolovoza 22, 2015



Činjenica da nisam previše luda za rumenilima ne spriječava me da ih gomilam. Kada vidim neko zgodno rumenilo moram ga imati, unatoč tome što već posjedujem slične nijanse. Nedavno je Essence izbacio nova mat rumenila kao dio njihove jesenske postave, a budući da u tom trenu nisam posjedovala niti jedno mat rumenilo u svojoj kolekciji bez razmišljanja sam ga ubacila u košaricu.

Mat rumenila možete pronaći u dvije nijanse - peach me up! i berry me up!. Kako mi baš ne pristaju rumenila ljubičastog tona odlučila sam se na breskvastu nijansu. 
Rumenila su upakirana u, za Essence, tipičnu plastičnu ambalažu, dovoljno čvrstu da preživi prenošenje u torbici bez da se otvori ili ošteti. Ako ste ikad kupili neko Essence rumenilo onda znate što možete očekivati i mislim da je suvišno posebno opisivati samo pakiranje. Moram vas upozoriti na to da je moj primjerak popucao i dio proizvoda se jednostavno odlomio, pa pripazite da ga ne pritišćete previše ili da vam ne padne, jer mislim da to ne bi preživjelo. To bih mu ujedno navela i kao jedinu manu.  Po cijeni od 22 kune, koliko ćete izdvojiti za rumenilo, dobit ćete 5 g proizvoda, što je i više nego dovoljno, barem prema mojim mjerilima. 

Ako volite pigmentirana rumenila onda nemojte baš odmah odbaciti ovo, pigmentacija je slabija do srednja s mogučnošću nadogradnje, no ako mislite da ne možete pretjerati, prevarili biste se, jer se vrlo lako može postići odlična pigmentacija. 
Kako nisam fan pretjerano pigmentiranih rumenila i izgleda klauna volim ga nanijeti tek toliko da obrazima da laganu boju i svježinu. Nijansa je breskvasto-koraljna, najbolje dolazi do izražaja na drugom swatchu (na slici cijelog rumenila mi je ispala malo pretamna). Iako nemam ništa protiv šljokica na obrazima, štoviše, volim ih, moram priznati kako mi je pravo osvježenje ovo mat rumenilo, divne nijanse koja će osvježiti svaki dnevni look (pa i večernji ako tako poželite), a neće izgledati prenapadno.



Svilenkaste je teksture, ne trusi se, lako se nanosi i blenda. Kao što i sam naziv rumenila kaže, finish je mat. Nanosila sam ga i na praškastu i na tekuću podlogu i na obje je funkcioniralo odlično. Ukoliko želite veću pigmentaciju morat ćete ga nanijeti više puta, no pritom na licu neće izgledati brašnasto.

Ovih dana ne nosim dugo makeup pa je najviše što sam ga imala bilo 6 sati tijekom kojih se održalo na licu, ali uz blijeđenje boje. Mišljenja sam da bi izguralo i 8 sati na licu, no sve više od toga bi bilo pretjerano za očekivati. Neka 4 sata su najviše što bi se održalo uz puni intenzitet boje, kao kad ste ga tek nanijeli. Uzmite u obzir da su moji obrazi normalni, pa bi taj vremenski preiod vjerojatno bio veći ili manji, ovisno o tipu vaše kože, no to je neki prosjek trajanja kada su Essence rumenila u pitanju, barem iz mog iskustva. 

Osim činjenice da je popucalo jako volim ovo rumenilo i u zadnje vrijeme najčešće posežem upravo za njim, a sigurna sam da će tako i ostati u nadolazećim jesenskim danima. 
Svoj primjerak sam kupila u Mulleru, mislim da u dm još nije stigla nova kolekcija, no sigurna sam da će i tamo stići ubrzo. Također moram naglasiti da se ne radi o limited edition kolekciji već je Essence osvježio svoju ponudu novim proizvodima za ovu jesen.

Za kraj vam samo mogu reći da ćete za 22 kn dobiti odlično rumenilo i ukoliko ste fan Essence rumenila sigurna sam da ćete voljeti i ovo.





Koristite li Essence rumenila? Jeste li isprobali ovo?



You May Also Like

3 komentari

  1. nisam još primjetila ova essence matt rumenila, ali mi se sviđa napisano i boja na swatchevima :D
    iako na usnama i na noktima volim berry / ljubičaste nijanse, mislim da bi se što se lica tiče, kao i ti, odlučila za ovu boju :D divna je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nijansa je baš divna, daje licu svježinu i jako lijepo izgleda.
      Pogledaj swatch u trgovini, možda ti se svidi i druga nijansa ;)

      Izbriši
  2. Zvuči zanimljivo.. baš ću škicnuti ovu drugu nijansu :)

    OdgovoriIzbriši