Sisterhood of the world blogger award TAG

by - ponedjeljak, kolovoza 24, 2015






Još jedan TAG kruži blogosferom i taman kad sam pomislila da ću se izvući od pisanja tri djevojke su me nominirale pa sam odlučila ipak odgovoriti na njihova pitanja. Mislim da pravila do sada već svi znate, ja ću malo varati, pa neću nominirati druge blogerice budući da mislim da su sve već tagirane. Ukoliko netko nije, neka se slobodno smatra tagiranim s moje strane. ;)

Nominirale su me Azziela beauty blog, Lipglossanatomy i Je suis Leeah, kojima se ovim putem zahvaljujem, a ovo su njihova pitanja.


Azziela beauty blog

Koji je prvi blog/youtube kanal kojeg si počela pratiti i kada?

Mislim da se radilo o Carli Bybel i to 2012. ili 2013., ne sjećam se točno. Kasno sam otkrila youtuberice :D Carli pratim i danas i definitvno mi je najomiljenija od svih i svaki njen video pogledam. 

Koje su po tebi pozitivne i negativne strane bloganja? 

Pozitivne strane su definitvno druženje s istomišljenicima, upoznavanje novih divnih osoba, a kao negativne bih istaknula više trošenja i to što apsolutno svatko može komentirati, pa tako ima ljudi koji će ostaviti negativan komentar i popljuvati vas. Koliko god netko bio samopouzdan neke stvari nikad nije ugodno čuti. Stvarno sam se zgražala kada sam vidjela kakve komentare su neke blogokolegice dobivale.

Da narednih pet godina smiješ koristiti preparativne proizvode samo jednog brenda koji bi to brend bio?

Ma da, pa radije me onda ubij!

Koji si zadnji film pogledala i što misliš o njemu?

Eto zadnji je baš bio Face of an angel i nije loš. :D

Koji je tvoj posao iz snova (osim bloganja :D)?

Da me plaćaju da čitam knjige :D

Da sutra možeš posjetiti bilo koje mjesto na Zemlji, da ti je sve plaćeno i da imaš savršeno osiguranje, gdje bi otišla?

Bez razmišljanja, New York.
 
Zamisli se u nekom ludom filmu u kojem moraš organizirati večeru za deset poznatih osoba bilo iz povijesti, bilo da su živući, kojih deset ljudi bi pozvala?

E ovo je jako dobro pitanje :D Leonardo da Vinci, Richard Francis Burton, Platon, Audrey Hepburn, E. A. Poe, Ernest Hemnigway, Kleopatra, Francis Bacon, Tin Ujević i Ava Karabatić :D 

Tvoj savršen menu?

Kola i neki junk food :D
 
Što radiš kada se opuštaš?

Čitam ;)

 Tvoje omiljeno godišnje doba je? 

Nemam omiljeno, svako ima svoje čari.


Lipglossanatomy


1. Koje Youtubere gledate van beauty zajednice? 

Nikoje. Gledam samo one povezane s ljepotom i modom, ostalo me ne zanima.




2. Što radite kako bi se održale fit kad imate zgusnut raspored?

Fit? LOL

3. Vaš omiljeni parfem i zašto? 

Nemam neki omiljeni. Jedno vrijeme mi je bio Chanel Chance, sad ga ne mogu smisliti. Većina mi uopće ne miriše dobro, izbirljiva sam.

4. Što je najromantičnije što je netko napravio za vas? (sva sam si romantična i ljigava zadnjih dana :D) 

Moj dečko je sav romantičan, pa zna uvijek nešto smisliti, no da me ubiješ ne mogu se sad sjetiti najromantičnije stvari :D

5. Navedite svoj jedan porok (beauty ili in general).

 Šoping. I kola.

6. Jeste probale novu strobing tehniku i što mislite o njoj?

Draže mi je konturiranje :)
 
7. Srebrni ili zlatni nakit i zašto? 

Ako govorimo o pravom nakitu, tada srebrni, jednostavno mi ljepše izgleda.  Ako je bižuterija, imam i 'zlatnog' i 'srebrnog' i nosim ovisno o kombinaciji.

8. Kako bi opisale svoj makeup stil? 

Jednostavan. Dosadna sam, volim nude rozaste ruževe i smećkaste nijanse sjenila, rozasta rumenila. Ne volim upadljive i jarke boje.

9. U kojem bi povijesnom periodu voljele živjeti i zašto?

Bilo bi zanimljivo živjeti u Parizu ili New Yorku 20- ih godina 20. stoljeća.

10. Što bi napravile da osvojite Euro Jackpot?

 Ah ne pitaj, otišla u veeeliki šoping, pa na putovanje, kupila stanove, kuće, aute. Zamisli koliko bi to kozmetike i odjeće bilo :D



Je suis Leeah



1. Koliko dugo bloggaš?
Godinu i tri mjeseca :)
2. Gdje se vidiš za 10 godina?
Ma gdje god da sam, samo da sam sretna i vodim ispunjen život.  

3. Android/Windows?
Android. Valjda, nisam nikad imala Windows.
4. Što misliš o "trendu" Kylie Jenner usana?
Ništa. Eto, apsolutno ništa :D
5. Štikle/tenisice?
Štikleee
6. Instagram/We heart it/Tumblr?
Instagram. Super su mi i Tumblr i We heart it, no nekako jako rijetko svraćam tamo.
7. Omiljeni parfem?
Nemam ga.
8. Najbolji film/knjiga?
Teško mi je izdvojiti. Pročitala sam puno divnih knjiga i pogledala divnih filmova. Možda recimo Neki to vole vruće za film, a Grof Monte Cristo za knjigu.
9. Farbaš li kosu?
Ne. Ali morat ću početi, pojavljuju se sijede. S 27 :'(
10. Da moraš birati između DM - a, Bipe, Müllera i Kozma, kamo bi otišla?
Muller, veći je izbor. Barem u mom gradu :D


Nadam se da su djevojke zadovoljne odgovorima, meni je bilo zanimljivo odgovarati. :)

You May Also Like

4 komentari

  1. Čitam popis ljudi za večeru i skoro se ugušim kad dođem do zadnje, haha :D I ja sam onda kasno otkrila YT, pred ljeto 2012, a i blogove, ali tješim se da je to zapravo bilo rano :-Đ. Posve se slažem glede pozitivnih i negativnih strana bloganja. I dodala bih kao negativno ono da ne možeš odmah umočit prste u proizvod jer čekaš da se vrijeme proljepša da to uslikaš prije nego ga "upropastiš". Nestade veselja :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha ali zamisli Avu i da Vncija ili Platona, vjerojatno bi im mozak eksplodirao :D To bi bila jedna jakooo zabavna večera, Ava bi bila svojevrsna dvorska luda :D

      Joj da, zaboravila sam i to, ali već sam se navikla, a i u neke stvari odmah umočim prste, baš me briga za slikanje :D Kad ne možeš čekat, ne možeš :D

      Izbriši
  2. Ava Karabatić u navedenom društvu...genijalno :) i pretpostavljam da bi sve oči biti uprte u nju :D hahhahaha

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahah Ava Karabatić i ekipa :D
    I ja bih voljela "navratiti" u 20e godine u NY, Pariz i ostale velike grade, makar svako razdoblje ima neke svoje čari, 20e me uvijek nekako posebno privlače :D

    OdgovoriIzbriši