Balea swirled kisses balzam za usne

by - nedjelja, kolovoza 30, 2015


Ja sam vam kao dijete, ako je nešto šareno, slatko i mirišljavo, mora biti moje. :) Tako je bilo i s Balea Swirled kisses balzamom. Unatoč tome što sam doma imala dovoljno balzama da opskrbim cijeli tim navijačica, tako glasno je izvikivao moje ime da mi nije preostalo drugo nego kupiti ga.

4, 5 g preslatkog, mirišljavog balzama upakirano je u plastičnu ambalažu, tipičnu za balzame. Plastični poklopac je dovoljno čvrst da se ne otvara sam od sebe, no dojma sam da bi mogao popucati nakon pada, ili dva. 
Miriše na jagode i banane. Doima se kao neobična kombinacija, no taj spoj daje divan slatkasti miris koji mami da ga ponjuškate pri svakom nanošenju. 
Tekstura balzama je nešto rjeđa. Ako ste ikad koristili Maybelline Baby lips ili Dexe balzame, onda znate na kakvu točno teksturu mislim. Nije jedan od onih balzama koji samo sjede, već se upija, no tek nakon nekih 20ak minuta. 
Unatoč odličnim sastojcima kao što su suncokretovo ulje i shea maslac, mislim da ovo nije balzam koji će vam pomoći sa suhim i ispucalim usnama. Moje nisu suhe niti uspucale, ali su sklone ljuštenju i s tim problemom mi nije pomogao. Ako imate normalne usne i želite im pružiti dodatnu njegu, ovo je balzam za vas. A činjenica da je super sladak i mirišljav nije na odmet. :) Ja svoj držim u torbi i koristim ga kada nisam doma, ali mi je potrebna hidratacija usana. Činjenica da nije najbolji balzam koji sam isprobala niti mi je pomogao kod problema s ljuštenjem usana potpuno je nevažna jer je ovaj balzam toliko sladak da mi ga je užitak koristiti.

Balea balzam možete pronaći u svim dm prodavaonicama po cijeni od 12 kuna.


Sastojci: Helianthus Annus Seed Oil, Cera Alba, Butyrospermum Parkii Butter, CI 77891, Tocopheryl Acetate, Parfum, CI 15850, CI 47005, Eugenol, Benzyl Alcohol, Citral, Geraniol




Jeste li isprobali ovaj balzam?


You May Also Like

17 komentari

  1. Ajme, presladak je :D Kao oni šećerni štapići što djeca kupuju na kirbajima :D Mislim da ću ga dodati svojoj kolekciji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tako! Zažmirila sam što ne njeguje posebno samo zato što je tako presladak :)

      Izbriši
  2. Jao što je lijep :D Fotke još bolje!

    OdgovoriIzbriši
  3. baš su odlične fotke :)
    balzam izgleda jako slatko i baš znam na kakvu teksturu misliš :D
    takve stvari su i meni dobre ovako za svaki dan nosit u torbici i koristiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Jako je sladak i iako nije najbolji balzam koji sam isprobala, opraštam mu jer je preeesladak :D

      Izbriši
  4. A daj kako je slatki :D Slaba sam na balzame, evo baš neki dan sam zaboravila balzam kad sam išla na kavu i morala sam uć u Muller i kupit jedan. Na kraju sam izašla sa dva nova xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha razumijem te totalno :D I ja ih imam poprilično, iako mi većina ne pomaže kod ljuštenja usana skupljam ih ko Pokemone :D Ovaj je jakooo sladak, zato se i našao u mojoj kolekciji :)

      Izbriši
  5. Obožavam balzame za usne, ali nažalost, moje usne se ne slažu najbolje sa Baleinim balzamima. Imam dosta suhe usne, a budući da tebi taj nije pomogao, sigurno neće ni meni :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno ti neće pomoći. To nije balzam koji će srediti suhe i ispucale usne, ali zato je jakooo sladak :D

      Izbriši
  6. Marinče, fotke su svaki dan sve bolje i bolje <3 Nisam probala ovaj balzam, no toliko je sladak da bih samo gledala u njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Misha <3 Trudim se.

      Baš je sladak i mirisom i izgledom :)

      Izbriši
  7. Hjoooj, nisi jedina! Zašto mi ovo radiš? :D Srećom opet sam po ne znam koji put negdje posijala balzam pa mislim da idem sutra po njega. Bit će mi ok dok ne krenu niže temperature i zima, a dotad ću ga svejedno vjerojatno već i pojesti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh tako je sladak da stvara ovisnost, pazi da ne pojedeš previše :D

      Izbriši
  8. Ja sam baš u potrazi za slatkim balzamom za usne i evo naletim na tvoj blog. Definitivno mi je iduca postaja DM :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Haaaaahaaa ovaj početak kao da sam ja pisala :D ovog ću ipak morati preskočiti alergična sam na banane :P

    OdgovoriIzbriši