Bocassy serum

by - nedjelja, kolovoza 16, 2015


Danas vam pišem o jednom proizvodu o kojem ste već sigurno dosta čitali, a budući da mi se jako svidio želim vam prenijeti svoje dojmove o njemu. Radi se o Bocassy serumu za učvršćivanje i hidrataciju. 
Koža moga lica je mješovita i sklona aknama, a kada kažem mješovita, to mislim doslovno. T-zona masna, obrazi normalni, a područje oko nosa i usta osjetljivo i sklono sušenju. Budući da se u isto vrijeme borim i s aknama, odnosno  komedonima, koristim kreme namijenjene takvom tipu kože i dok odgovaraju normalnim i masnim dijelovima kože, području sklonom sušenju ne odgovaraju nikako. Iz tog razloga sam tražila nešto lagano, što neće čepiti pore i izazivati dodatan nered, no efektivno će hidratizirati suho područje. 
Negdje u to vrijeme Bocassy je došao na hrvatsko tržište i sve blogerice su ga hvalile pa sam mu odlučila dati šansu. Prvih mjesec dana sam ga koristila na cijelom licu, a kako su došli topliji dani uvela sam rutinu sa što manje proizvoda i izbacila ga iz upotrebe. No već nakon tjedan dana krema za masnu kožu koju sam koristila je isušila područje oko nosa i usta tako da se perutalo i bilo zategnuto. Čak niti ulje koje sam koristila u večernjoj njezi nije pomoglo pri sanaciji problema i muku sam mučila sa nanošenjem pudera koji je užasno izgledao na tim područjima. Iz tog razloga sam ponovno uvela Bocassy serum u upotrebu, no ovaj puta samo na isušeno područje, budući da mi na ostatku lica tijekom ljeta nije bila potrebna dodatna hidratacija. Oduševilo me to što se isušeno i perutavo područje već nakon nekoliko dana korištenja seruma oporavilo i dva mjeseca poslije ljubav još uvijek traje, a inače sušenju sklono područje oko nosa i usta je savršeno hidratizirano. 

Iako ćete sa skepsom prihvatiti informaciju da je serum namijenjen svim tipovima kože, osobno to mogu potvrditi jer se mojim licem protežu sva tri tipa kože. Masne dijelove mi nije dodatno mastio, a iako imam kožu sklonu aknama nije mi čepio pore niti uzrokovao nove akne, čak niti u preiodu kada sam ga nanosila na cijelo lice.

Nemam puno iskustva sa serumima za hidrataciju, štoviše, to je prvi koji sam ikad koristila budući da oduvijek imam mješovitu kožu i nije bilo potrebe za takvim proizvodima. No kako mi se u zadnjih godinu, dvije područje oko nosa i usta počelo sušiti morala sam pronaći neki proizvod koji će mi pomoći sanirati taj problem. A Bocassy serum je pravi spas i proizvod koji iznimno odgovara čudljivoj koži moga lica. Trenutno nemam potrebe za jačim hidratantnim serumima tako da će ovaj ostati dio moje preparativne rutine još neko vrijeme.

Osim hidrataciji, serum je namijenjen i učvršćivanju kože, no po tom pitanju vam ne mogu ništa reći budući da još uvijek nemam potrebe za učvršćivanjem kože. 

Tekstura seruma je vrlo lagana i brzo se upija. Miris je nešto na čemu se lome koplja kod ovog seruma, dosta je intenzivan, no nekim djevojkama se sviđa, a nekima je užasan. Meni se sviđa, jako. No nakon nanošenja na lice isparava. 

Što se tiče pakiranja, dolazi u staklenoj bočici od 50 ml s pumpicom. Kod blogerica ste mogli pročitati da su im se izbrisala slova s bočice, a to je slučaj i kod mene. Meni je to iritantno, posebno uzevši u obzir cijenu, no kako se radi o odličnom proizvodu, to je smetnja na koju sam spremna zažmiriti. 

Za serum ćete morati izdvojiti 180 kn, a možete ga pronaći u dm prodavaonicama. Cijena je možda viša za proizvod drogerijskog ranga, no uvijek možete čekati neki popust ili iskoristiti dm-ovu karticu za 25% popusta.


SASTOJCI: Aqua/Water, olea europaea fruit oil, glycerin, butyrospermum parkii butter, panthenol, pimpinella anisum seed extract, symphytum officinale root extract, retinyl palmitate, tocopheryl acetate, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, stearic acid, sodium lauroyl glutamate, phenoxyethanol, caprylyl glycol, chlorphenesin, cetyl alcohol, stearyl alcohol, theobroma cacao seed butter, parfum, carbomer, sodium hydroxide, sodium benzoate, linalool, limonene.





Jeste li isprobale Bocassy serum? Kako je vama odgovarao?


You May Also Like

8 komentari

  1. Nisam probala ništa od Bocassya nekako nikako da stigne na red, a zvuči jako zanimljivo :)
    Dobro da sam vidjela ovo da se slova brzo brišu s bočice to mi je ultra iritantno, desilo mi se više puta da nemam vremena odmah slikat bočica se uništi i više mi se uopće ne da pisat post i slikavat kad nije perfektna bočica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Serum je odličan, probaj ga. A cure hvale i njihove kreme, iako ih ja nisam isprobala.
      Da, baš je iritantno kad se izbrišu slova, neuredno izgleda, a nama je problem i sa slikanjem :D

      Izbriši
  2. nisam isprobala ovaj serum, vjerojatno ni ne budem, koža mi je normalna i na svu sreću nemam nekih problema s njom..ali vrlo rado bih potražila nekakvu dobru kremicu ako imaju, morat ću potražiti koju recenziju..i da, mrzim kad se pakiranje zmaže ili izliže kod proizvoda kojeg platim nešto više novaca..onak?!? wtf..ali ako djeluje, može se zažmiriti na jedno oko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala njihove kremice, ali cure su ih hvalile tako da sam sigurna da ćeš nešto pronaći ;)
      Da, to je baš bzvze, izgleda neuredno, no što je tu je, ipak je bitniji proizvod.

      Izbriši
  3. Jako sam volela ovaj serum, no pri kraju mi je ispao i razbio se u param-parčad u kupatilu :( Došlo mi bilo da se upucam! Ali stvarno radi posao kako spada, hidratacija kože je fenomenalna (i moja je koža mešovita).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj to je baš koma. Sad ću strahovati da i meni ne padne :( Jakoooo sam šeprtljava :D
      Da, da, posao obavlja odlično. Baš me iznenadilo kako je brzo hidratizirao perutavo područje.

      Izbriši
  4. Isprobala i potrošila ;) Bio mi je predobar i jedino što mi je smetalo je miris, ali samo zato što miriše kao neki sirup koji sam pila kada sam bila mala i koji sam naravno mrzila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sirup? :O Meni miriše na neki parfem ili tako nešto, baš zato mi je miris fantastičan :D

      Izbriši