Essence tekući ruž - #05 peach party

by - petak, listopada 02, 2015




Essence je osvježio svoju jesensku ponudu novim proizvodima, a među njima su i tekući ruževi. Iako nisam fan sjajila i sjajnih tekućih ruževa (mat ruževe, s druge strane, obožavam), moram priznati da me na kupnju ovoga privuklo isključivo pakiranje. Naime, radi se o plastičnoj tubici čiji je dio u kojem se proizvod nalazi u obliku ruža, što mi je baš fora i podsjeća me na neke high end ruževe. Proizvod se nanosi plosnatim spužvastim aplikatorom s kojim ćete vrlo lako savršeno nanijeti ruž na usne. Izvlačenjem aplikatora izaći će, po mome ukusu, malo više proizvoda nego što je potrebno, no to se vrlo lako riješi brisanjem spužvice o grlo tubice. Razlog zašto ovo spominjem je taj što volim nanijeti tri tanja sloja ruža umjesto jednog debljeg, na taj način imam veću kontrolu, posebno zato što imam tanje usne. Ne želim da steknete dojam da izlazi previše ruža koji curi okolo, zapravo je sve stvar osobnog ukusa.  Koristim ruž već više od mjesec dana i nisam našla nikakve mane kad je u pitanju pakiranje i nanošenje ruža na usne. Pakiranje je iznimno slatko, a spužvasti aplikator mekan i nježan te odličan za precizno nanošenje.

Vrlo je tanka granica između sjajila i tekućeg ruža, posebno kad je u pitanju ruž koji je sjajnog finiša. Ruževi su pigmentiraniji od sjajila i duže traju, a budući da ovaj ima te karakteristike i dalje ću ga smatrati i nazivati ružem, a ne sjajilom. Budući da se nisam sretala sa sjajnim tekućim ruževima, štoviše, ovo mi je prvi, ne mogu uspoređivati pigmentaciju, no pigmentacija ovoga me oduševila jer je zaista odlična. I nadogradiva. Možete nanijeti jedan tanji sloj pa će vam dati laganu boju i sjaj, kao sjajilo, no ako nanesete još dva tanja sloja, dobit ćete punu pigmentaciju i tu već možemo govoriti o ružu. Smatram da bi četiri tanja sloja bila previše, barem je tako u mom slučaju i tada se počinje prelijevati preko usana. Dakle, sa tri tanja sloja se neće prelijevati preko usana, no opet, uzmite u obzir da se radi o tekućem ružu. Da rezimiram, pigmentacija je odlična i to me oduševilo.



Druga stvar koja me oduševila je trajnost. Ako ste ikad koristili sjajila onda znate da i nisu baš trajna, a neka su k tome i ljepljiva. Ovaj ruž nije nimalo ljepljiv na usnama, štoviše vrlo je ugodan. Prvih pola sata nakon nanošenja intenzitet je najjači, a onda počinje blijediti. Zapravo, prvo što nestaje je sjaj, no primjetila sam da čak i nakon dva sata ostaje lagani stain boje na usnama. Čak i nakon dva sata konstantnog pijenja, a svi znamo da ruževi najprije kapituliraju kad pijemo jer ostaje trag boje na čaši. Kako se drži za vrijeme jela zaista ne znam, jer nemam naviku nositi ruževe kad jedem :D Moram priznati da mi se čak i više sviđa nakon nekih sat vremena kada ostane lagani sjaj i dašak boje. Iako sam godinama koristila samo sjajila, više nisam fan viskog sjaja na usnama. Dakle, činjenica da i nakon dva sata na mojim usnama ostaje trag boje je druga stvar koja me oduševila kod ovih ruževa, a po mome iskustvu, to se nije događalo ni s nekim običnim ruževima. 

Zasad posjedujem samo jedan ruž i to u nijansi peach party, koja je više rozasta nego peach i lagala bih ako bih rekla da je potpuno vjerno ispala na swatchu, jer uz sav moj trud, a sam bog zna da sam po nekoliko puta slikala na različitom svjetlu, nikako nisam uspjela uhvatiti pravu nijansu. No na swatchu možete vidjeti njegovu fenomenalnu pigmentaciju od samo jednog debljeg sloja. Tekuće ruževe možete pronaći u šest nijansi po cijeni od 22 kn. Dostupni su u Muller i dm prodavaonicama.

SASTOJCI: POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, TRIETHYLHEXANOIN, TRIISODECYL TRIMELLITATE, ISOCETYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIISOSTEARYL MALATE, TOCOPHERYL ACETATE, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, GLYCERYL BEHENATE/EICOSADIOATE, DIETHYLHEXYL SYRINGYLIDENEMALONATE, SODIUM SACHHARIN, CAPRYLIC/CAPRYLIC TRIGLYCERIDE, AROMA (FLAVOR), CI 15850 (RED 6), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)



Kao što rekoh, nikad nisam koristila tekuće ruževe,  pa ne mogu uspoređivati pigmentaciju i trajnost, no ovo je proizvod koji mi se jako svidio usprkos tome što ne volim sjajila i za 22 kn ćete dobiti odličan proizvod. Ako volite tekuće ruževe i sjajila, sigurna sam da će vam se i ovaj sviđati. Ako niste sigurni volite li tekuće ruževe, ovaj je definitvno prilika da isprobate i odlučite, jer ako vam se i ne svidi 22 kn nije puno. Dajte ovome malcu priliku, jer je jeftin, a možda vas baš ugodno iznenadi. Mene je svakako oduševio.



Volite li tekuće ruževe? Jeste li isprobale ove Essenceove?


You May Also Like

26 komentari

  1. Meni se čini da su ovi Essence pigmentiraniji i kremastiji od novih Catrice ruževa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice nisam isprobala, danas sam gledala nijanse na testerima i stvarno mi se čini sa su manje pigmentirani. A nekako mi se ne sviđa ni izbor nijansi tako da ću ih preskočiti.

      Izbriši
  2. Odličan post, slikice su ti super :)
    Ja sam veliki zagovornik mat usna, tako da cu ovaj ruž preskočiti :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala :)

      Da znaš da sam i ja u zadnje vrijeme opsjednuta mat ruževima, posebno tekućim, no kod ovog me privuklo pakiranje i niska cijena, a još je ispalo da je odličan :)

      Izbriši
  3. Nikada nisam koristila sjajila i tekuce ruzeve. Ne osjecam se ugodno, ali ovi Essence tekuci ruzevi imaju tako predivne nijanse. Jedna nijansa me podsjeca na one Velvet Bourjoia( ne znam kako se pise :S) tekuce ruzeve

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nijanse su baš divne :) Ja sam godina nosila sjajila, ali mi to više uopće nije zanimljivo, više volim prave ruževe, no ovaj je baš zgodan :)

      Izbriši
  4. Mene je ovaj novitet vrlo ugodno iznenadio. Pigmentacijom pre svega, kad ga uporedim s Catrice tekućim ruževima imam dojam da su oni više poput sjajila, dok je ovaj mališa poprilično konkretan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je baš iznenadio :) Danas sam isprobavala testere Catrice ruževa i zaista se čini da su manje pigmentirani tako da ću ih zaobići. S druge strane, moram si nabaviti još koju nijansu ovog Essence ruža :)

      Izbriši
  5. Imam ga u nijansi make a ststement i obožavam ga :D Pigmentarniji su od Catrice i ugodniji su mi na usnama te planiram otići po još koju nijansu :) A ambalaža mi je predivna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su odlični, morat ću i ja nabaviti još koju nijansu :)

      Izbriši
  6. Ova nijansa je predivna i čini mi se da su puno bolji od Catrice tekućih ruževa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi to kažu :) Ali nisam isprobala Catrice pa ne znam

      Izbriši
  7. Nećeš vjerovati, danas sam se baš ponovila s njim! Nisam mogla odoljeti bojici i drago mi je, jer mi se zasad, koliko sam ga danas nosila, jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel da je baš super? :D Ja ću si morati uzeti još koju nijansu :)

      Izbriši
  8. Imam jednu drugu nijansu, onako više jesensku i moram priznati da mi je mrvicu bolji od Catrice tekućih ruževa. Ova nijansa mi je prekrasna tako da kupujem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi kažu da su bolji od Catrice :) Ovo je jako lijepa nijansa, a ja ću si morati nabaviti još koju :)

      Izbriši
  9. Obožavam tekuće ruževe. Imam druge dvije nijanse i očarana sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se baš oduševila ovima iako nisam fan tekućih ruževa. Ali morat ću nabaviti još koju nijansu :)

      Izbriši
  10. Nisam jos isprobala, ali ova mi se nijansa jaaako sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam probala ovaj tekući ruža, ali sudeći po tvojoj recenziji zaslužio je moju pažnju. Kako ovu boju ne volim nositi na usnama pogledat ću nudi li se koja boja koju ja volim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sigurno ćeš naći neku koja će ti se svidjeti. Mene su baš oduševili, iako nisam bila fan :)

      Izbriši
  12. Pigmentacija je baš super! :)

    Katja iz Slovenije

    OdgovoriIzbriši
  13. E sada sam pročitala u drugim komentarima da je ovaj essence ruž bolji od catrice-ovog :) dobro da znam :D

    OdgovoriIzbriši