Kolekcija Avonovih lakova

by - utorak, listopada 06, 2015




Nije tajna da volim Avon lakove i upravo njih imam najviše, točnije 18 komada. Imala sam ih još barem toliko, ali sam već nekoliko puta prošla kroz kolekciju lakova i riješila se primjeraka koji mi se više ne sviđaju ili ih ne nosim često. Sve o Avonovim lakovima sam pisala u ovom postu, a danas s vama želim podijeliti primjerke koji su ostali u kolekciji. 
Neke od nijansi više nisu dostupne jer ih imam dosta dugo, a Avon stalno izbacuje nove nijanse i riješava se starih. Za jednu nijansu nisam uspjela naći naziv jer se radi o laku iz limitirane kolekcije koja više nije dostupna.
Kolekcija se neko vrijeme vjerojatno neće širiti jer više nisam Avon Lady pa nemam gdje naručiti, a vidjela sam nekoliko divnih novih nijansi, no što je, tu je, možda jednom :)
Da ne duljim, ostavljam vas sa slikama :)








Volite li Avon lakove? Koje su vam najdraže nijanse?


You May Also Like

30 komentari

  1. Jako lijepa kolekcija i odličan izbor nijansi. :D
    Nemam ni jedan Avonov lak, upravo zbog tog naručivanja, no tko zna možda bude prilike. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ma da, to naručivanje zna biti problem, ako nemaš nikog tko naručuje, ali ako dođeš u priliku, probaj koji :)

      Izbriši
  2. Imaš baš predivne nijanse. Ja nemam nijedan njihov lak jer sam i dalje prelijena da naručim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ako budeš u prilici naruči koji za probu :)

      Izbriši
  3. Ima tu jako lijepih nijansi. Moram priznati da sam zadnji Avonov lak kupila prije desetak godina i nisam bila zadovoljna pa nisam više naručivala. Teško je bilo boju pogoditi preko kataloga, tim više što nisu pisali kakav im je finiš. Već neko vrijeme čitam hvale na račun njihovih lakova tako da ću ih sigurno ponovo isprobati kad se prikrpam nekome za narudžbu XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U katalogu nijanse definitvno nisu realne. A što se tiče finisha, s obzirom na to koliko sam ih već naručila, preko kataloga mogu procijeniti kakav je. Ako trebaš pomoć oko odabira, samo javi :)

      Izbriši
  4. Divne su mi nijanse, posebno mi je za oko zapela mauvelous :) lavander sky mi je njihov omiljen lak,a i hrapavci su im super ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mauvelous je prava jesenska nijansa :) Meni ne stoje te lilaste nijanse pa ću lavander sky preskočiti :)

      Izbriši
  5. divna ti je kolekcija <3 a kutija gdje ih držiš još bolja <3
    Mauvelous imam i obožavam :D mogla bi s njom si nalakirat nokte idući put :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, kutiju mi je poklonila prijateljica :)
      Sjećam se da i ti imaš Mauvelous i baš je prava jesenska nijansa :)

      Izbriši
  6. Lijepa zbirka, kao i kutija u kojoj ih čuvaš :D Imam nekoliko Avon lakića i zadovoljna sam s njima, a vjerujem da bi ih imala i više da mi nije tako problem doći do Avon Lady :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Da, to je problem s tim naručivanjem. Iz tog razloga sam i ja bila AL, tako da si mogu naručivati, ali sam počela pretjerivati, sve sam trošila u Avonu pa sam prestala :)

      Izbriši
  7. Predivne slike! Najviše mi se sviđa ekipa s predzadnje slike, ali svaki je lijep na svoj način :) Ne mogu se pohvaliti s nekim Avon ljepotanima, ali ispravit ću i to jer mi se sviđa njihova četkica i ok trajnost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      I meni su ti među najdražima :) Baš sam se navukla na te lakove, odlični su

      Izbriši
  8. Od ovih koje ti imaš mi se poklopilo jedino da i ja imam Iceberg white :D A ove sve ostale bi ti ukrala :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. :) Skupljano 2, 3 godine. Bilo bi i više, ali sam se riješila onih koje ne koristim.

      Izbriši
  10. Nisam probala niti jedan Avon lak jer zbog nedostupnosti jako rijetko kupujem nešto iz njihovog asortimana :/
    Jako mi se dopadaju nijanse koje si ostavila, pogotovo mauvelous ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je problem ako nemaš nekoga tko prodaje Avon.
      Mauvelous je baš divan, da, prava jesenska nijansa :)

      Izbriši
  11. Divna kolekcija, imam dosta Avonovih lakova jer u svakoj narudžbi ubacim barem jedan. Moram ovaj bijeli naručiti jer sam čitala da je odličan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda i ti imaš kolekciju :)
      Bijeli je odličan, pravi kreč :)

      Izbriši
  12. Divna kolekcija :) baš su lijepe nijanse :) i super ti je ova kutijica gdje ih čuvaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ma zapravo ih ne čuvam u toj kutijici, to je bilo samo za potrebe slikanja :)

      Izbriši
  13. Za mene koja inače ne koristim lakove često, ovo je vau :D ogromno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha ma nije :D Šta bi onda rekla da vidiš sve koje imam? :D

      Izbriši
  14. Imala sam ih valjda milijun. :D najbolji su mi iz klasične nailwear pro kolekcije, a godinama sam koristila intenzivnu crvenu i smeđe zlatnu, više se ne sjećam imena. Nekako su mi s godinama postali lošiji, ili su se moja očekivanja promijenila - ne znam. ALi, kolekcija je u svakom slučaju odlična

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja već jedno dvije godine nisam kupila njihov lak :( A imaju stvarno divnih nijansi i stalno izbacuju nove, ali slažem se s tobom, nekako su iz Nailwear pro kolekcije najbolji, duže traju od quick dry, a brže se suže od gel ;)

      Izbriši