Trilogy Mineral Radiance maska za lice

by - četvrtak, listopada 01, 2015



Maske su dio moje rutine već godinama i nekako mi je nezamislivo da nedjeljni tretmani prođu bez nanošenja iste. Tijekom godina isprobala sam različite maske za čišćenje, no niti jedna me nije posebno oduševila. Odmah na početku ću vam reći da nisam požalila niti lipe uloženog novca i da je ovo najbolja maska s glinom koju sam isprobala, a zašto sam tako oduševljena možete pročitati u nastavku.

Trilogy je brend prirodne kozmetike s Novog Zelanda. Jednostavno, čisto i vitalno tri su riječi kojima se može opisati njihova filozofija. Vjeruju da njega kože ne mora biti komplicirana. Njihovi proizvodi kreirani su od jednostavne i jedinstvene mješavine čistih biljnih ulja i ekstrakata koji održavaju prirodnu ljepotu kože. Proizvodi nisu testirani na životinjama, ne sadrže umjetne boje i mirise, genetski modificirane sastojke niti silikone.



Maska je upakirana u teglicu od tamnog stakla što izgleda vrlo minimalistički i elegantno. Znam da neki od vas ne vole ovakva pakiranja zbog higijene, no dobit ćete i malu špatulicu kojom možete pokupiti masku iz teglice. Osobno špatulu ne koristim već kistom pokupim masku i nanosim na lice, tako mi je puno jednostavnije, a ne moram gurati prste u teglicu što može biti i nezgodno, neovisno o higijenskim razlozima.
Kada skinete crni plastični poklopac na odvrtanje ispod se nalazi još jedan bijeli poklopac koji dodatno štiti proizvod i ujedno spriječava prelijevanje proizvoda na crni poklopac budući da je maska nešto rjeđa od ostalih glinenih maski koje sam isprobala. Zbog toga je tekstura nevjerojatno kremasta i maziva, klizi kao san po licu i bit će dovoljan sasvim tanak sloj maske da bi odradila svoj posao. Debljim slojem samo nepotrebno trošite proizvod, a krajnji učinak neće biti ništa bolji. Također smatram da bi se zbog same teksture maska bolje nanosila plosnatim kistom nego prstima. No opet, nanošenje kistom je i praktičnije i više higijenski.

Nakon desetak minuta vidljivo je da se maska osušila, no ono što je fenomenalno i što je razlikuje od ostalih glinenih maski je to da se ne stvrdne i ne steže lice. Mimika lica je potpuno omogućena i nema osjećaja zatezanja. Znalo mi se dogoditi da masku držim i duže od desetak minuta i pritom uopće nisam osjećala neugodu na licu niti je nakon ispiranja bilo negativnih posljedica u vidu crvenila i iritacija. Ispiranjem maske otkriva se meka, čista i blistava koža. Pore su lagano sužene i čiste, a koža doslovno blista. No ono što je još fenomenalnije, tu blistavost kože vidjet ćete i cijeli sljedeći dan, za razliku od drugih maski čiji efekt je trenutan. Često se znam uhvatiti kako se divim blistavosti tena, a onda se sjetim 'aha, sinoć sam koristila Trilogy masku'. Čestom upotrebom sam također primjetila da je taj efekt blistavosti postao nekako trajan. Najvidljiviji je dan nakon nanošenja maske, no svakako je tu tijekom cijelog tjedna.
Moja koža je mješovita, sklona komedonima, a područje oko nosa i usta sklono sušenju, no u ovih nekoliko mjeseci koliko masku koristim nisam primjetila dodatno mašćenje niti isušivanje kože. Što potvrđuje tvrdnju da je pogodna za sve tipove kože.

Ako se osvrnemo na sastav, možete vidjeti da maska sadrži kaolin glinu (bijela ili kineska glina) koja čisti kožu, a pogodna je za sve tipove, pa čak i suhu i osjetljivu kožu. Također sadrži i divna njegujuća ulja kao što su bademovo, jojojbino i ulje šipka te aloe veru i vitamin E. Pohutukawa je endemsko drvo s Novog Zelanda, naziva se još i New Zaeland Christmas Tree. Tonira i hidratizira kožu, a također sadrži i adstrigentna svojstva. 

60 ml maske, koliko teglica sadrži, morat ćete potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja. S obzirom da je potreban tanak sloj maske i da ćete ju koristiti jednom do dva puta tjedno, maska će vam toliko i potrajati.

Činjenica da nakon uklanjanja maske koža ostaje čista i blistava te da taj efekt možete vidjeti i sljedeći dan razlog je što ovu masku mogu proglasiti holy grail proizvodom te sigurno ponavljam kupnju, iznova i iznova.  

Na Lookfantasticu masku možete pronaći po cijeni od 19, 50 funta, što je puno, no uzevši u obzir da maska doista radi ono što obećaje i potrajat će dugo vremena zapravo štedite, ili se barem tako možete tješiti :D Tu su uvijek neki kodovi za popust i sniženja pa vam preporučujem da pričekate i uštedite barem nešto. Iako bih je kupila i po punoj cijeni, a ako ne bude popusta kada je potrošim, to ću i učiniti. 

Za kraj samo mogu reći da vam svim srcem preporučujem ovu masku i sigurna sam da će vam se svidjeti, ili se barem nadam, budući da svi znamo staru beauty blogersku izreku: 'Ono što odgovara meni, ne znači da će i vama' :D




  Jeste li isprobali ovu masku? Koja je vaša najdraža maska od gline?

You May Also Like

8 komentari

  1. djeluje kao božanstvena maska.. svakako imam želju isprobati nešto od ovog brenda, možda krenem s maskom,, kada potrošim koje imam na zalihi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska je savršena i odličan početak za upoznavanje s Trilogy proizvodima :) Ja već slažem popis što slejdeće želim isprobati, mislim da je iduće na redu Rosehip ulje :)

      Izbriši
  2. Mell :D sve nas baca u trosak. Zainteresirala si me, voljela bih probati masku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe baš, ali sve su to odlični proizvodi pa bude lakše :)
      Maska je odlična i svakako probaj.

      Izbriši
  3. Nisam probala ništa od Trilogy, ali imam nekoliko stvari na popisu pa se nadam da ću uhvatiti neko dobro sniženje :D Maska mi također izgleda vrijedna pažnje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja polako sastavljam popis, sljedeće na redu će biti ulje :) Svakako probaj i masku

      Izbriši
  4. Prvo: pohvala za fotke ;) Predivne su :)
    Budući da i ti i Mell hvalite ovu masku onda uopće ne sumnjam da je dobra. Trenutno sam na kiselinama, ali čim proljetno sunce izađe dajem šansu ovoj divoti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ana, nekako nisam zadovoljna osvjetljenjem, ali bit će bolje s vremenom :)
      Da, maska je odlična. Ja sam počela kombinirati ovu sa onom Pai s kiselinama, jakooo ih volim.

      Izbriši