Bourjoise La Laque | Chair et tendre, Lycheers, Beach violet

by - petak, studenoga 20, 2015



Odmah po dolasku ovih lakova u naše drogerije zaljubila sam se u Chair et tendre. Čini mi se da su se i druge djevojke zaljubile u njega jer je polica redovito bila prazna kada sam ga poželjela kupiti. Nedavno je Bipa imala popust i uspjela sam ugrabiti posljednju bočicu na polici. Sljedeći dan sam se vratila po još dvije nijanse pa već možete zamijetiti kuda će voditi ova recenzija.

Trokutasta bočica u kojoj se nalazi 10 ml proizvoda je vrlo zanimljiva i neuobičajena. Upravo zbog tog trokutastog oblika na početku mi je bilo neobično držati četkicu, jer sam navikla na okrugla i pravokutna pakiranja, no sve je stvar navike, a trokutasti čep odlično sjeda u ruku. Četkica je obična, ni pretanka ni preširoka no s drške može curiti višak laka pa savjetujem da ga prije nanošenja obrišete o grlo bočice. Iako bih možda više voljela da je četkica šira i plosnata jer su mi takve najdraže, a i mislim da bi takav oblik puno bolje surađivao sa teksturom laka, već postojećom četkicom može se bez problema savršeno nanijeti lak.
Pigmentacija je odlična i samo jednim slojem potpuno prekriva nokat, a drugim slojem ćete dodatno intenzivirati boju. Po običaju nanosim dva tanja sloja jer taj način za mene puno bolje funkcionira, no ako radije nanosite jedan deblji sloj, kao što i ja znam u onim lijenim danima, nećete puno pogriješiti jer tekstura nije nit prerijetka niti pregusta, jednom rječju, savršena. Vrijeme sušenja je još jedna fantastična stvar kod ovih lakova. Ako nanesete jedan tanji sloj dok nalakirate zadnji nokat, onaj prvi će već biti suh. Debljem sloju će trebati malo duže, ali za manje od 5 minuta nokti će biti potpuno suhi. Za mene je to ogroman plus jer sam nestrpljiva i ne da mi se dugo čekati da se lak osuši.
Kad je u pitanju trajnost lakova, moji nokti su čudni. Niti jedan lak, bilo kojeg cjenovnog ranga na mojim noktima ne traje duže od tri dana. Inače ne koristim baze i nadlake, jer proces lakiranja volim što više skratiti, a takvim proizvodima samo dodatno kompliciram stvari. Ista stvar je i kod ovih lakova, dva, tri dana traju maksimalno, a onda se na nekim noktima jednostavno odlome uz rub, posebno na desnoj ruci, što i nije čudno jer mi je dominantna. Drugim curama znaju trajati i do 5 dana, pa uz baze i nadlakove mogli bi trajati i do 7 dana. Meni ionako nakon par dana jedan lak dosadi pa poželim neki drugi, tako da mi je njihova trajnost sasvim dovoljna.

L-D: 7 lycheers, 2 chair et tendre, 10 beach violet

Lycheers je rozasta nijansa i iako posjedujem najviše rozastih nijansi, nemam niti jednu sličnu. Čak i ako nanesete samo jedan tanji sloj potpuno će prekriti nokat i bez problema možete izaći iz kuće ukoliko vam se ne da nanositi još jedan sloj i uopće neće izgledati loše. Nanošenjem još jednog tanjeg sloja intenzivirat ćete boju te će ona postati mrvicu tamnija. Meni je ova nijansa zaista divna i baš mi odgovara za ovo jesensko vrijeme, iako to ne znači da je neću nositi i ljeti.

Chair et tendre je divna puderasta nijansa, no pri slabijem osvijetljenju vuče na breskvasto. Na slici mi je ispala hladnije, ali u stvarnosi je toplija nijansa. Pri nanošenju prvoga sloja ostaju tragovi četkice, a boja nije ravnomjerna, no već drugi sloj savršeno prekriva nokat, bez tragova četkice. Drugim slojem se također intenzivira boja pa izgleda rozastije. Izgleda vrlo elegantno i sofisticirano, nenapadno, a opet vrlo primjetno.

Beach violet je tamna ljubičasta nijansa i iako će već jedan sloj potpuno prekriti nokat, preporučujem vam da nanesete dva jer tada dolazi do izražaja. S ovom nijansom na noktima definitvno nećete proći nezapaženo. 


Odlična pigmentacija, visoki sjaj, brzo sušenje i sasvim dobra trajnost čine da moje srce brže zakuca na spomen ovih lakova. :) Bočice možete poredati tako da čepovi čine latice cvijeta, a ja ću morati nabaviti barem još jednu nijansu da do kraja formiram cvijet. Ili nekoliko njih. Čini mi se da je na pomolu opsesija. :)

Cijena lakova je 50ak kn, no uz česte popuste u drogerijama možete proći i jeftinije.



Jeste li isprobale Bourjois La Laque? Kako vam se sviđaju ove nijanse?



You May Also Like

21 komentari

  1. Moram priznati da nemam ni jedan Bourjois lak jer su mi malo preskupi.
    Na prvu mi se jako svidio Lycheers, no našla sam mu dupe pa me više ne muči :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji je to duper, pričaaaj :)

      A za cijenu, uvijek postoje popusti pa ispadne manje, recimo prvi sam platila 28 kn :)

      Izbriši
  2. ok, moram nabaviti chair et tendre...savršeeen <3

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam isto mislila da su mi preskupi, ali kad sam uzela na akciji za 35kn i shvatila kako su dobri, skužila sam da totalno vrijede te novce...osobno nisam isprobala ove gore već neke njihove gel lakove...vau

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve nijanse su predivne, no moram da kazem da mi je definitivno favorit ova roza :) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. sve tri nijanse su savršene i voljela bi ih imati u kolekciji <3
    meni odgovara što je četkica normalna, sa širima se sva upackam :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe boje si izabrala :) Nemam ni jedan Bourjois lak, ali od kako su se pojavili ovi trouglasti privlači me Chair et tendre :) Zapisujem i Beach violet, volim takve nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Sve tri jako volim. A Chair et tendre je prava ljepotica :)

      Izbriši
  7. Ova nude boja mi je fenomenalna! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Možeš li vjerovati da nemam ni jedan Bourjois lak. Ni sama na znam zašto je tako jer me nenormalno privlače i mogla bih to promijeniti čim budu na nekom sniženju (nije da im je cijena velika, ali ako su svako malo na popustu onda ću radije sačekati :) .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma zašto kupiti nešto po punoj cijeni kad postoje sniženja :) Stvarno su divni, ja ću morati uzeti još neku nijansu :)

      Izbriši
  9. Divni lakići, i savršene boje. Savršene su mi te njihove ambalaže. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bočice su stvarno zanimljive, a nijanse predivne :)

      Izbriši
  10. Beach violet bi bio moj izbor. Volim njihove lakove, ali kako rijetko gledam njihov štand baš sam ih kao brend zanemarila.. pojma nemam zašto, nisu me nikad razočarali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je čak beach violet nekako najmanje draga, ne znam zašto, ali nisam pretjerano luda za ljubičastim lakovima. Iako je stvarno krasna nijansa, od ove tri lycheers i chair et tendre su mi draže <3

      Izbriši