Catrice Ultimate Stay ruževi - #060 Floral Coral i #050 Mauve your lips

by - ponedjeljak, studenoga 16, 2015




Da ste me pitali prije dvije godine, rekla bih vam da u svojoj makeup kolekciji nemam niti jedan Catrice proizvod. Ne postoji poseban razlog za to, jednostavno sam zaobilazila njihovu policu misleći kako proizvodi nisu vrijedni pažnje. Tek otkako pišem blog, pa time i redovito čitam druge blogove, počela sam obraćati pažnju na Catrice kozmetiku. Danas se u mojoj kolekciji može pronaći dosta Catrice proizvoda, a osim njihovih rumenila, jako volim i njihove ruževe, posebno Ultimate Stay. Bez razmišljanja bih mogla reći da mi je to najdraža kolekcija njihovih ruževa. Trenutno posjedujem dva primjerka Ultimate Stay ruževa, nijanse Floral Coral i Mauve Your Lips, a već sam našla i nove nijanse kojima ću proširiti svoju kolekciju.

Krenuvši od pakiranja, moram reći kako je vrlo elegantno i minimalističko, plastično, no ima određenu težinu. Također je jedno od onih na kojima će se lagano vidjeti otisci prstiju. Poklopac se čvrsto zatvara onim famoznim klikom, no nekako sam dojma da bi s vremenom mogao olabaviti. Unutar elegantne ambalaže nalazi se 3 g proizvoda koji biste trebali potrošiti u roku od 24 mjeseca.


Mauve Your Lips, Floral Coral

Po otvaranju osjeća se vanilasti miris, mene podsjeća na prah za puding od vanilije, vrlo je ugodan, a pri nanošenju na usne isparava.
Tekstura je kremasta, a koso rezani rub omogućava precizno nanošenje. Pigmentacija je odlična već pri prvom nanosu, a tekstura je lagana, te nećete imati osjećaj težine čak niti ako nanesete dva ili tri sloja. Uz pigmentaciju, trajnost je ono što me oduševilo, naime ruž će ostati na usnama oko 4 sata, a onda počinje blijediti. No čak i kada izblijedi na usnama ostaje stain boje te lijepo izgleda čak i tada. Tijekom nošenja boja blijedi ravnomjerno te se neće nakupljati po sredini usana, uvlačiti u borice niti prelijevati preko ruba. Također blijedi i kada jedete i pijete, ali i dalje ostaje stain boje na usnama te ga možete jednostavno ponovno nanijeti. 
Zbog kremaste teksture usne neće isušiti niti malo, no ako su vam usne inače sklone tome, možete nanijeti i balzam ispod ruža i oba će odlično surađivati. Finish nije u potpunosti mat, no ne vidim razlog zašto se ne bi svidio i ljubiteljicama mat ruževa. Na kraju dana vrlo ga lako možete ukloniti micelarnom ili bilo kojim drugim sredstvom za skidanje šminke, bez da na usnama ostaje stain boje.

Unatoč imenu, nijansa Floral Coral nije koraljna, već se radi o ružičastoj nijansi koja u sebi ima primjese ljubičaste. Nije prenapadna i netko bi je mogao okarakterizirati kao dosadnjikavu, no meni je omiljena i u zadnje vrijeme je baš često nosim. Na kraju krajeva, takve nijanse mi najbolje stoje, uz moj svijetao ten i crnu kosu.

Mauve Your Lips je prava mauve boja, smećkasta s primjesama ljubičaste, no na mojim usnama izgleda previše smećkasto, a to možete vidjeti i na swatchu. Budući da ne preferiram takve nijanse, proslijedila sam je dalje. 

Ja sam ovim ruževima oduševljena. Trajnost od 4 sata na usnama je meni fenomenalna i potpuno zadovoljava moje potrebe, a uz odličnu pigmentaciju, za 40 kn, koliko ruževi koštaju, dobivate izvrstan primjerak. Moju preporuku svakako imaju, a na vama je da pronađete željenu nijasu i isprobate :)





Jeste li isprobale Ultimate Stay ruževe?




You May Also Like

12 komentari

  1. nemam nijedan ovaj ruž i mislim da je vrijeme da ga nabavim. super izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, definitvno trebaš nabaviti koji, odlični su :)

      Izbriši
  2. mauve nijansa je <3 baš sam iznenađena ovim ruževima :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam još uvijek niti jedan Ultimate ruž, ali ovaj Floral Coral mi je prekrasan, hmm mogla bih ga kupiti kad će biti neka akcija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je prekrasan, obožavam ga :)
      Ma nemoj čekati akciju, nabavi što prije :P

      Izbriši
  4. Nisam ih isprobala, ali si me baš zainteresirala ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikad ne bih rekla da je Floral Coral dosadna nijansa, meni je jako lijepa za svaki dan :) A može i za noć, zašto da ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Složila bih se, ni meni nije nimalo dosadna. Također bih je nosila i za dan i za noć :)

      Izbriši
  6. Zar sam ja jedina koja nema ni jedan Ultimate Stay ruž? U zadnje vrijeme čitam puno pohvala i svakako planiram nabaviti koji :D

    OdgovoriIzbriši