Empties #3

by - utorak, studenoga 17, 2015




Prošlo je dosta vremena od mog zadnjeg posta s potrošenim proizvodima, a razlog je vrlo jednostavan. Nije mi se dalo pisati o hrpi potrošenih proizvoda, jer sam o nekima već pisala recenzije, a o nekim nisam imala ništa pametno za reći jer niti su bili loši, niti su me oduševili. Već sam mislila potpuno ukinuti Empties rubriku, ali sam se dosjetila da vam na taj način s vremena na vrijeme predstavim nekoliko potrošenih proizvoda o kojima želim i imam nešto za reći, ali nemam motivacije pisati cijelu recenziju. 

Danas pišem o četiri potrošena proizvoda.


La Roche-Posay Effeclar duo [+]

Isprobala sam nekoliko proizvoda s kiselinama namijenjenih borbi proti akni i većina ih nije ništa napravila po tom pitanju, osim Avene Diacneala, kako se tada zvao. Njegov nasljednik Triacneal nije bio istog uspjeha. Sve do Effaclara, koji me baš oduševio. Moja koža je mješovita i sklona komedonima, bijelim potkožnim aknama. Imam ih posvuda po licu i iako nisu jako vidljivi, očito je da površina kože nije ravna i rado bih se riješila tih napasti. Također mi se pojavljuju i prištići tijekom PMS-a, najčešće linijom čeljusti, a koliko će ih se pojaviti ovisi od mjeseca do mjeseca. Nakon Diacneala s Effaclarom sam imala najbolji uspjeh. Broj komedona se smanjio, a lice izgleda čišće. Iako nisam primjetila da pomaže u spriječavanju akni za vrijeme PMS-a, to je očito stvar s hormonima, uklonio je dosta komedona, a to je zapravo najbitnija stvar koju očekujem od takvih proizvoda. Površina kože je glađa i ravnija i puder odmah bolje izgleda. Jedina negativna stvar je što užasno isušuje područje oko nosa i usta, koje je i inače jako sklono dehidraciji. No budući da daje dobre rezultate s aknama spremna sam na to zažmiriti i jednostavno dodatno hidratizirati isušeno područje.  Trenutno testiram Bioderma Sebium Global, ali Effaclar duo[+] svakako opet kupujem.
Cijena: oko 100 kn u ljekarnama


Loko Kombo ulje

Od prvog isprobanog  proizvoda navukla sam se na Loko kozmetiku. Prirodni sastojci, povoljne cijene, brza dostava, a uz sve to, kvalitetni proizvodi. Zvučim kao reklama, ali nema proizvoda Loko kozmetike koji ne bih voljela isprobati. Pri jednoj narudžbi sam uzela i Kombo ulje, namijenjeno masnoj i mješovitoj koži sklonoj prištićima. Radi se o mješavini ulja jojobe, marelice, lješnjaka, macerata nevena, vitamina E i eteričnih ulja lavande, sjemena mrkve i geranija. Nanosila sam ga navečer na tonikom pošpricano lice. Odlično njeguje, ali ne masti dodatno, nanošenjem na vlažno lice se vrlo brzo upija i smatram da je ovo odlično ulje za masnu i mješovitu kožu. Prištiće mi nije uklonio, no to nisam ni očekivala, ali se njegovom upotrebom nisu stvarali novi, što je najbitnije ako se mene pita. 


Bioderma Sebium serum

Ohrabrena pozitivnim recenzijama nabavila sam Sebium Serum i baš sam bila uzbuđena prije korištenja, misleći da će i kod mene imati rezultate kao i kod drugih blogerica koje su ga hvalile. Očekivanja su bila usmjerena na uklanjanje komedona, kao što je to napravio LRP Effaclar duo[+], no nije ih ispunio. Po tom pitanju nije napravio apsolutno ništa, niti uklonio komedone i nepravilnosti, niti pomagao zacijeliti već upaljene prištiće, a zaista sam imala velika očekivanja jer sadrži čak 15% glikolne kiseline. Jedino što sam primjetila je da koža izgleda nekako blistavije. Koristila sam ga svaki dan, iako na pakiranju piše da se koristi svaka dva dana i zaista nije bilo nikakvih negativnih posljedica u vidu iritacija, crvenila i isušenosti kože. Ako ga i kupim ponovno, to će biti kada budem željela koži dati tu blistavost, jer je po tom pitanju zaista napravio dobar posao. 
Isprobavajući Avene, Bioderma i LRP proizvode namijenjene uklanjanju akni, te čitajući njihove recenzije kod drugih blogerica, došla sam do zaključka da je sve individualno. Kod mene recimo Sebium serum nije pokazao rezultate kod uklanjanja akni, kod drugih je takav slučaj s Effaclar duom, nekome je bolja prva verzija proizvoda, nekome druga, zaista nema pravila. Sve su to vrlo slični proizvodi i čini mi se da čak niti čitanje svih mogućih recenzija neće biti garancija da će proizvod i kod vas djelovati. Sve se svodi na isprobavanje na vlastitoj koži.
Cijena: oko 100 kn u ljekarnama


Garnier dvofazni skidač makeupa

Godinama su mi dvofazni skidači bili omiljeno sredstvo uklanjanja makeupa, kad su došle micelarne svi su poludjeli za njima, ali meni su bile i ostale meh, ništa posebno i dalje sam ostala vjerna dvofaznim skidačima. Sve do početka ove godine kada sam  nabavila Alpha h balancing cleanser kojim sada uklanjam makeup. Ova bočica je kupljena baš prije nabavke Alpha h čistača tako da je dugo stajala gotovo puna, ali sam je nedavno odlučila potrošiti do kraja jer mi je bilo žao da propadne. Odlično uklanja sav makeup, a ne iritira kožu. Lagano ostaje masnjikav osjećaj zbog uljne faze, ali nakon uklanjanja makeupa kožu ionako još operem gelom za lice tako da s time nisam imala problema. Ne planiram ga kupiti ponovno, zbog već spomenutog Alpha h proizvoda, no ovaj mališa i ja smo bili vjerni prijatelji dugo vremena. Goodbye my little friend.
Cijena: oko 30 kn u drogerijama


Jeste li isprobale neki od ovih proizvoda? Jesu li vam odgovarali?



You May Also Like

13 komentari

  1. Baš mi je žao da ti Bioderma Sebium serum nije pomogao, meni je to jedan od dražih proizvoda s AHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni isto :( Baš sam polagala puno nade u njega i ti i Mell ste ga hvalile, ali eto, ništa.

      Izbriši
  2. Loko Kombo ide na WL :) Sad sam sva u serumu i mackanju njime :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Fruit serum na WL, baš se spremam na neku narudžbu :)

      Izbriši
  3. Volim čitati empties postove, ali ih ni ja ne volim pisati :D Moram napokon nabaviti nešto od Loko kozmetike jer stalno čitam same pohvale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, muka je pisati o hrpi proizvoda :) Brzo nabavi nešto od Loko kozmetike, meni su baš odlični, isprobala sam dosta proizvoda.

      Izbriši
  4. Od navedenih proizvoda probala sam jedino Garnier dvofazni s kojim sam bila zadovoljna, no nekako mi je Mixa dvifazni najbolje legao. Sama nemam problema s aknama, no moja sestra ima pa sam preko nje upoznata u djelotvornost Effeclar duo [+] :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam probala Mixu, zapravo, od njih sam probala samo kremu za ruke, nekako me ne privlače.
      A LRP Effaclar je <3

      Izbriši
  5. Ovo Loko ulje super zvuči za večernju njegu, ide na listu želja :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Loko ♥
    I ja mogu potvrditi da se radi o divnim proizvodima i još divnijim ljudima koji stoje iza njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Loko je ljubav <3 Ja sam se baš navukla na njihove proizvode, već sad imam popis za sljedeću narudžbu :)

      Izbriši