Essence XXXL dugotrajno sjajilo za usne matt effect - #05 velvet rose

by - srijeda, studenoga 04, 2015



U posljednje vrijeme postala sam opsjednuta mat ruževima, posebno tekućima, tako da sam doslovno odmah nakon što sam na Essence web stranici vidjela da su jesensku ponudu obogatili i mat lipcream (lipgloss??) proizvodima pojurila po svoj primjerak. Mislila sam da će biti nešto slično Bourjois Rouge Edition Velvet, samo puuuno jeftinije.
Od pet dostupnih nijansi odabrala sam nijansu Velvet rose, radi se o nudastoj rozastoj nijansi, a cijena je 20 kn za 4, 5 ml. Zamislite kako bi bilo super da su imalo slični REV, a cijena im je samo 20 kn, no koliko god da sam bila uzbuđena pri kupnji, toliko sam se razočarala nakon isprobavanja.

Prvo bih se osvrnula na naziv. Iz Essencea ga nazivaju mat sjajilom. Na prednjoj strani čak piše lipgloss, dok ga na stražnjoj, u opisu, nazivaju lipcream. Zar 'mat sjajilo' samo meni nema smisla? U postu ću ga nazivati lipcream, jer on to i jest. Po mojoj logici, ako je mat nije sjajilo.





Samo pakiranje nije ništa specijalno, identično je njihovim XXXL longlasting sjajilima, pravim sjajilima. Zapravo imam osjećaj kao da su uzeli pakiranja od tih sjajila i samo još stavili naljepnicu s oznakom mat. Plosnati spužvasti aplikator je mekan, ali smatram da je nespretan za nanošenje ovakve vrste proizvoda. Aplikacija bi bila puno jednostavnija  i preciznija da je oblika kao kod Rouge Edition Velvet. 
Tekstura je lagana, pomalo mousseasta, rjeđa od REV, vrlo lako se nanosi i klizi po usnama. Čini mi se da je na swatchu ispala malo grudasta, no zaista nije. Upravo zbog takve teksture plosnati aplikator nije toliki problem jer uvijek možete prepraviti ako prijeđete preko ruba ili nešto zabrljate. 
Pigmentacija je odlična, nadogradiva, no preporučujem da ne slažete puno slojeva jer će se prelijevati preko ruba usana.
REV će se nakon nekog vremena osušiti na usnama i postati potpuno mat, ali to nije slučaj i s ovim proizvodom. Neće se osušiti na usnama, cijelo vrijeme ostaje kremast i upravo zbog toga ima tendenciju prelijevanja preko usana nakon nekog vremena. Osim toga, zna se skupljati na sredini usana. I zbog toga su me poprilično razočarali. Također nije stopostotno mat. Pretpostavljam da otuda naziv mat sjajilo, jer je mat, ali opet i nije, barem ne potpuno, u usporedbi s REV. Spomenula bih i jednu pozitivnu činjenicu, a to je da ne isušuje usne.

Druga stvar koja mu ne ide u prilog je trajnost. Iako naziva longlasting, nije trajan. Potrajat će jedva sat vremena, ako jedete i pijete i manje. Pretpostavljam da mu je trajnost otprilike kao kod jednog tipičnog sjajila. 
Za kraj bih spomenula miris, koji me nekako asocira na kapućino, no osjeti se samo kada proizvod ponjušite izravno iz pakiranja, nanošenjem na usne nestaje. Meni je miris sasvim ugodan, no možda će nekome smetati. 

Imaju divne nijanse, jedna strana blogerica je nijansu 06 Soft nude proglasila dupeom za Mac Velvet Teddy i zaista su gotovo identični. No mislim kako se Essence nije proslavio ovim proizvodima. Zbunjena sam koncepcijom mat sjajila, kao što sam na početku rekla, to su antonimi. Aplikator nije baš pogodan za ovu teksturu i trajnost je vrlo loša.

Mene su ovi proizvodi prilično razočarali što ne mora značiti da će i vas. Ako vam je previše izdvojiti za Bourjois REV ili NYX SMLC, možda će vam ovaj proizvod biti dobar, jer je cijena zaista mala, no ne bih ih nazvala jeftinijom alternativom Bourjois i NYX, jer to nisu. Ovo je lošija verzija tih proizvoda.



Jeste li isprobali ove proizvode? Volite li mat ruževe?

You May Also Like

10 komentari

  1. Imala sam ovaj prouzvod i jednako kao i ti ostala razocarana. Stvarno lose :-/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam je li zato što sam imala veća očekivanja, ali baš me razočarao. Na kraju ću ga proslijediti... :/

      Izbriši
  2. Pa je, pakiranje je identično, samo s novom naljepnicom ;) Nisam isprobala jer ne volim mat ruževe/sjajila ili što već, ali mislila sam možda uzeti jedan Essenceov radi niske cijene pa eto za probu. Hvala što si mi uštedila novčiće ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I dalje možeš uzeti jedan, čisto da vidiš kako ti stoji i sve to, posebno zato što cijena nije visoka. Ali da valja, ne valja :/

      Izbriši
  3. Ma da, ne može se mjeriti niti malo sa REV..jesi li slučajno isprobala Catrice? Imam u planu, nisam čitala recenzije, ali vjerojatno će biti nešto slično kao i sa Essence-om. Meni su komentirali da je Bourjois skup, i to je točno, skupo je za jedan tekući ruž..ali se ispalit svake lipe..uvjerila sam se, budem si uzela koju nijansu..a što se tiče Essenca, stvarno su se poboljšali i imaju nekih ekstra proizvoda, ali eto, ovo je očito bio puki promašaj..unatoč tome, možda onako jednom uzmem koji tek toliko da isprobam, iako znam da nije nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su REV fenomenalni i moram si proširiti kolekciju, uvijek postoje sniženja i to :D
      Nisam vidjela da i Catrice ima sličan proizvod, tko zna, možda bude bolji :)

      Essence se stvarno poboljšao, imaju zaista fenomenalnih proizvoda, no imaju i failova, a ovo je jedan od njih. A s obzirom na cijenu, možeš uzeti koji, čisto da se i sama uvjeriš :D

      Izbriši
  4. Meni je nijansa stvarno lijepa šteta što je teksturom loš :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve nijanse su baš lijepe, ali eto, ispalo je da je loš proizvod :/

      Izbriši
  5. Zbog mojih usana koje su sklone isušivanju vjerojatno nikada ne bih ni došla u kušnju da kupim ovaj proizvoda, ali dobro je za svaki slučaj znati kakav je :D REV sam imala, ali mi nisu odgovarali i planiram ih proslijediti, a sebi kupiti nešto više hidratantno.
    Fotke su ti divne :*

    OdgovoriIzbriši
  6. E baš mi je drago što si pisala o njemu jer si mi uštedila dvadeset kunića :D I sama sam se navukla na mat tekuće ruževe te ih sam skupljam. Na WL su mi sada Sleek tekući mat ruževi te planiram ubaciti koji kad budem nešto naručivala :D

    OdgovoriIzbriši