Sweater weather TAG

by - ponedjeljak, studenoga 09, 2015




Volim sva godišnja doba, svako ima neku svoju čar. Iako volim i ljeto, ove godine sam baš teško podnosila vrućine i jedva sam dočekala jesen i zahlađenje. Još prošle godine me Ivana Makeup and other navukla na jesensko raspoloženje i zato joj baš hvala na ovome tagu :)
Osim zahlađenja, jeseni sam se radovala i zbog tamnijih nijansi makeupa na koje sam se navukla ove sezone. Lakovi, rumenila, sjenila, sve je u znaku jeseni, a o tome ću uskoro pisati i na blogu, sada se bacimo na pitanja.

Favorite candle scent.

Ove jeseni mi je najdraži miris Glade svijeća od naranče. Divno miriše, slatkasto, a opet nije prenapadan ili zagušljiv, štoviše, uopće me ne asocira na naranču. Rado bih isprobala i prave jesenske mirise, tipa pumpkin spice i slično, no kod nas u gradu nema toga za kupiti. :( Inače su mi najdraže Glade svijeće i ova je već pri kraju tako da ću morati u nabavku jer su mi ostale još dvije od jabuke i cimeta, a taj miris nekako vežem za zimu.



Coffee, tea or hot chocolate?

I'm a tea drinker :) Obožavam čaj i pijem ga svaki dan, tijekom cijele godine. Najviše pijem biljne čajeve, jer su zdravi, često ih koristim za liječenje nekog problema. Recimo, baš sam opet počela piti čaj od korijena čička koji je dobar za čišćenje kože. Voćne čajeve izbjegavam jer moram staviti pet žličica šećera, a to mi onda nekako nema smisla, samo se prekrcavam šećerom. :D U biljne ne stavljam šećer, pijem ih čiste, jedino u zeleni čaj stavim malo limunovog soka.




What's the best fall memory you have?

Nemam neku posebnu jesensku uspomenu, barem se sada ne mogu sjetiti. Recimo da ću ovu jesen pamtiti po tome što je nestao jedan od mojih miceka, moj Ljubica </3 :'(

Wich makeup trend do you prefer: dark lips or winged eyeliner?

Tamni ruž na usnama nikako ne nosim. Ne zato što ne volim, štoviše, divno mi izgleda, već zato što imam manje usne pa mi ne stoji. Tuš na očima mi je puno bolja opcija i nosim ga usprkos tome što imam spuštene kapke, a sad mi je baš palo na pamet kako ga nisam nosila 100 godina. Ove jeseni sam počela malo više eksperimentirati sa ljubičastim sjenilima što prije nije bio slučaj.


Best fragrance for fall.

Imam najviše Avonovih parfema i baš sam čekala hladnije vrijeme da počnem koristiti nešto jače mirise. Ovo su primjerci koje najčešće koristim u zadnje vrijeme, a najdraži mi je Christian Lacroix Ambre.



Favorite fall meals. 

Nemam najdražu jesensku hranu. Nisam posebno luda za kestenima, iako ih mogu pojesti, ili za bundevama. Kad je hrana u pitanju, jesen mi nije zanimljiva. Zapravo, ljeto mi je najdraže što se toga tiče.

What is autumn weather like where you live?

Volim sva godišnja doba i baš mi je drago da živim u mjestu gdje se izmjenjuju sva četiri. Živim u kontinentalnoj Hrvatskoj i jesen je zaista divna, puna boja. Ugođaj možete vidjeti na prvoj slici :)

Most worn sweater.

Zadnjih godina uopće ne nosim pulovere i veste. Ma zapravo, najbolje da me ne pitate ništa u vezi odjeće. Let's talk about makeup.

Must-have nail polish this fall.

Prije nisam mijenjala nijanse lakova tijekom sezona. Zadnjih par godina najčešće sam nosila rozaste, pastelne nijanse, no ove jeseni sam nešto poludjela za jesenskim nijansama. Izvukla sam takve nijanse iz svoje kolekcije, nadodala neke nove i sad ih stalno nosim i baš uživam u tim nijansama. Na slici možete vidjeti hrpicu lakova, uskoro će i post o njima :)



Football games or jumping in leaf piles?

Ne radim niti jedno, no kad bih baš birala, skakala bih po hrpi lišća. Čini se zanimljivo. Vjerojatno zato to moj micek voli. Miško <3



Skinny jeans or leggings?

Opet odjeća :/ Oboje.

Combat boots or Uggs?

Ugsice su mi u-ža-sne! Ako baš moram birati, combat boots, iako mi ni to nije najsretniji izbor.

Is pumpkin spice worth the hype?

Nisam nikad probala, ali bih baš voljela.


Favorite fall TV show?

Nemam posebno omiljenu seriju koju gledam u jesen. Jedini kriterij pri gledanju serije je da se prestala snimati. :D PLL i TBBT su jedine serije koje gledam, a još nisu završile sa snimanjem i užasno me frustrira kad moram čekati da izađu nove epizode, tako da gledam već snimljene. Volim pogledati sve u komadu, tako mi je zanimljivije. Trenutno gledam Breaking Bad. Da, da, ja sam valjda posljednja na svijetu koja je još nije odgledala :D

What song really gets you into the fall spirit?

Vjerovali ili ne, niti jedna. Rijetko slušam glazbu, a ono što mi se svidi ne ovisi o sezoni.



Nominiram:
Gorgeous on a budget
GleeTree92
Its Miss Ivana
Lipglossanatomy
Beauty chat room by Marijana
Azziella beauty blog
Drama
Made for woman
Love Me Bear
A Lady

Ukoliko se nekoj kolegici ne da raditi TAG, neka slobodno preskoči :)



Koji su vaši jesenski favoriti?

You May Also Like

8 komentari

  1. Još jednom-hvala na tagu! Tek sada prvi put čitam ovaj tag i pitanja mi se baš sviđaju. :) Pošto ću na sva pitanja odgovoriti u svome postu tu ću onda odgovoriti samo na jedno-ja obožavam veste i tijekom jeseni/zime ih nosim gotovo svakodnevno, teško se mogu zamisliti u nećem drugom. :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu. Veselim se tvome postu :)

      Volim i ja pulovere i veste, ali ih trenutno ne nosim :D

      Izbriši
  2. Vidiiiiiii Miškaaa <3 Prekrasan je n_n
    Ti si na BrBad, iman i ja odgledat do kraja zadnje 2 sezone, al san toliko neorganizirana da je to za plakat -_-
    Hvala na tagu draga, moj danas ide :D <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, krasan, debeli mačor :D
      Ja sam odgledala prvu sezonu i sad nikako na drugu, također manjak organizacije :D
      Nema na čemu :*

      Izbriši
  3. baš si lijepo napisala tag, a fotke su vrh :D :D
    voljela bi isprobati ovaj avonov parfem Parisian chic,,, a fotka s lakovim jer raj za oči,,,
    baš lijepo da si se pridružila tagu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, to sam nabrzinu poslikala mobitelom :) Hvala tebi što si me nominirala :)

      Izbriši