Favoriti 2015.

by - srijeda, prosinca 30, 2015



Kad rezimiram blogersku 2015. dolazim do zaključka da sam bila loš bloger. Nisam često pisala, a najveći razlog tomu je bila moja lijenost i loša organizacija vremena. Čak sam se jedno vrijeme bavila i mišlju da odustanem od bloga, no shvatila sam da bi to bio vrlo loš potez, budući da me pisanje o kozmetici jako veseli, a posebno bi mi nedostajalo fotografiranje proizvoda. To je nešto u čemu sam se prošle godine pronašla i jako zavoljela, pa tako u novoj godini možete očekivati još bolje fotke budući da sam napokon nabavila fotić.
Imam puno ideja, ali nikako da ih realiziram na blogu, čak i kada nisam pisala razmišljala sam o blogu i fotografirala proizvode. U godini iza nas također sam naučila neke nove stvari kada je kozmetika u pitanju i isprobala nove, odlične proizvode. Kao favorite protekle godine odabrala sam proizvode koji su me stvarno oduševili i koje definitvno planiram kupiti opet, nakon što ih potrošim. Nema ih puno, jer mi se čini da nisam puno kupovala prošle godine, posebno dekorativu, ali su zaista probrani. U zadnja tri mjeseca sam nadoknadila sav šoping koji nisam obavila tijekom ostatka godine, čak sam iskrižala dosta stavki s wish liste pa su do mene došli neki odlični proizvodi koje još nisam imala prilike isprobati, a ovaj mjesec će me poštar sanjati, budući da očekujem još hrpu paketića. O svemu tome pisat ću ove godine, a potrudit ću se odmah ovaj mjesec napisati i zaostale postove iz prošle godine.



Alpha h balancing cleanser je proizvod koji me potpuno osvojio i zbog kojeg mi uklanjanje šminke nije tlaka. Radi se o kremastom čistaču, no ja ga koristim isključivo za skidanje makeupa. Koristim ga pod tušem što cijeli proces čini znatno ugodnijim, a čišćenje lica više nije dosadan posao. Jedna bočica mi je potrajala cijelu godinu i uskoro ću otvoriti  novu, no koristila sam ga samo kada sam nosila jači makeup, lagani sloj pudera i maskaru sam uklanjala micelarnom. Mislim da ga nisam dovoljno spominjala na blogu budući da ga zaista obožavam, no već sam pisala hvalospjeve u recenziji.

Kad su maske za lice u pitanju moja koža je postala jako izbirljiva. Većina me drogerijskih maski peče na području oko nosa i usta, a to se događa čak i s hidratantnim maskama. Srećom, Trilogy Mineral Radiance maska je bila potpuni zgoditak i vrijedi svake lipe. Sadrži glinu, no ne steže kožu kao ostale slične maske, te možete potpuno micati licem čak i kad se osuši. No najbolje od svega je što koža nakon ispiranja maske bude meka, glatka i vidno blistava, a pore sužene. Kod ostalih maski koje sam isprobala to je samo privremeni efekt, no nakon korištenja ove maske lice bude blistavo i cijeli sljedeći dan i to je razlog zašto me potpuno osvojila. Također sam primjetila da mi izvuče mitesere s nosa, oni nisu duboki niti ih je puno pa ima efekt flastera za mitesere, a čestim korištenjem maske jednom do dva puta tjedno koža postaje blistavija i čišća. I ona ima hvalospjev u vidu recenzije.


Pai Organic Kukui & Jojoba Beeds Skin Brightening Exfoliator je još jedno iznenađenje. Vrlo blagi piling, no kožu ostavlja nevjerojatno mekom i blistavom, osovojio me iako sam fan nešto grubljih pilinga. Iako još nisam sigurna što bih mislila o Copaiba Deep Cleanse AHA maski, piling je bio ljubav na prvo korištenje. O dvojcu ću nešto više pisati u recenziji.

Ziaja dnevna i noćna krema iz linije Manuka Tree su mi pravo otkriće (ovo je bila godina otkrića :D) i stvarno su me iznenadile. Obje su odlične, njeguju kožu, ne stvaraju nered i definitvno ću više o njima pisati u recenziji. Jedina zamjerka je miris, cijela linija ima taj neki intenzivni miris koji mi baš smeta i mislim da bi moglo proći i bez njega.

Sapunoteka krema za lice lješnjak i bergamot je namijenjena masnoj i nečistoj koži i iako je koristim tek dva tjedna već je obožavam. Koristim je u večernjoj njezi, a ujutro se budim s predivno mekom i glatkom kožom. Volim je nanijeti u debljem sloju na područje oko nosa i usta koje je sklono dehidraciji, a sljedeći dan koža bude meka i hidratizirana, bez ružnih ljuskica. Detaljnije ću pisati u recenziji.

Već nekoliko godina koristim ulja u njezi kože, a L'oreal Nutri Gold je najbolje drogerijsko koje sam do sada isprobala. Sadrži mješavinu biljnih ulja, lijepo njeguje kožu, a ona ostaje nahranjena i blistava. Volim ovo ulje i planiram ponoviti kupnju čim potrošim zalihe drugih ulja. Više o ulju možete pročitati u recenziji.

Od proizvoda za lice još moram izdvojiti i LRP Effaclar duo+, koji je pomogao da mi se lice očisti od komedona. Ne potpuno, ali u velikoj mjeri i uskoro opet planiram kupnju. Čini mi se da je on jedini od sličnih prozvoda koji je do sada napravio neki pomak po pitanju komedona. Ove godine planiram jedan post u koji bih skupila sve slične ljekarničke proizvode za uklanjanje akni koje sam koristila, a isprobala sam ih većinu.

Ove godine sam muku mučila s ljuštenjem usana i prvi koji mi je u tome pomogao je bio AlpStories melem za usne. Zaista divan prozvod i definitvno ga kupujem opet čim odem do Zagreba. Iako sam na prvu gotovo bacila Carmex classic balzam, na kraju ga svrstavam među favorite jer me iznenadilo kako je sredio problem s ljuštenjem, a sve to za vrlo malo novca. Ako imate problema s usnama, a ne želite izdvojiti hrpu novca za balzam, isprobajte Carmex. Sadrži poprilično mentola i to je nešto što mi smeta, no naviknete se, a vjerujte, kad vidite kako obnavlja usne zaboravit ćete da sadrži mentol. Uskoro moram do Mullera po novu teglicu. Nuxe balzam je toliko opjevan po blogovima i nije bilo druge nego isprobati ga. Obožavam njegovu gustu teksturu i to kako njeguje usne, zaista odličan proizvod vrijedan pažnje.




Kad su u pitanju gelovi za tuširanje vrlo sam dosadna i ne volim stalno isprobavati nove pa kad se navučem na neki, koristim ga jako dugo. Dvije godine koristila sam samo Avonove gelove, a početkom prošle odlučila sam malo promijeniti. Kad sam isprobala LPM tuširalicu od badema rodila se ljubav, traje cijelu godinu, a nastavit će se i ovu. Nemam vam što posebno reći, tuširalica kao tuširalica, nikad nisam imala problema niti s jednom, no ono što me posebno oduševilo je miris. Predivan je. Ne zadržava se dugo na koži, ali zamiriše cijelu kupaonicu i baš mi je užitak koristiti ga. Sviđa mi se miris i onih od cvijeta naranče, vanilije i pistacije, no badem je apsolutni favorit i samo njega uvijek kupujem.

Sa roll on dezićima je ista stvar kao i s gelovima za tuširanje, kad se navučem na neki, ne puštam. Desetak godina koristila sam Fa, a početkom ove sam odlučila promijeniti i kupila Neutro Roberts. Ljubav na prvo korištenje, ne usmrdim se, ne ostavlja tragove na odjeći, a odlično miriše. Najdraži mi je Powder fresh i ljubav će se nastaviti i u ovoj godini, ma vjerojatno i sljedećih deset :)

Nivea Repair & Care je favorit već nekoliko godina. Zimi mi uvijek spasi ruke, a ove godine sam odlučila da je neću koristiti samo zimi već tijekom cijele godine. Isprobala sam većinu drogerijskih krema za ruke i niti jedna mi nije bila dovoljno dobra, desetak minuta nakon nanošenja kao da nisam niti mazala kremom. Ona kultna Neutrogenina i ova Niveina su najbolje drogerijske kreme i vrlo su slične. Neutrogena je mrvicu gušća i odmah se upija, dok Nivei treba par minuta, Nivea je također i nešto jeftinija, no kod obje učinak je savršen i moje ruke sklone sušenju ih jako, jako vole. Svoje dojmove sam također podijelila u recenziji.

Prošle godine sam prvi put koristila Ulola maslac za tijelo i jakooo me se dojmio, bez grižnje savjesti tvrdim da je to najbolja mazalica ikad. Savršeno njeguje kožu i ako vas muči suha koža, imate moju preporuku za ovaj maslac. Osim onog od cimeta i naranče postoji još nekoliko verzija i planirala sam uzeti onaj od naranče i čokolade, no naranča i cimet je opet pronašao put do mene. Sljedeći put uzimam naranču i čokoladu, obećajem :)



Nisam kupovala puno proizvoda za kosu što sam ispravila krajem godine tako da sada očekujem da mi stigne hrpa divota pa su se među favoritima našla samo tri proizvoda.

La Croa maska i ulje su mi savršeni i po pitanju mirisa i učinka. Maska divno zagladi kosu i iako joj neki predbacuju jer sadrži hrpu silikona, meni to osobno ne smeta. Svoju recenziju već ima.
Iako se ulje može koristiti i na vlažnoj i na suhoj kosi, ja ga koristim kao završni touch frizuri. Zaglađuje neposlušne vlasi, čini kosu sjajnom i mekom, a ne otežava je. Recenzija je također na blogu.

Kerastase Nectar Termique je proizvod koji se mojoj rutini pridružio zadnjih mjeseci godine, no apsolutno sam zaljubljena u njega. Predivno zaglađuje kosu, te ona ostaje meka i glatka, primjetila sam da su vrhovi omekšali, a prije su bili oštri te da se kosa ne petlja toliko kada ga nanesem. Divan, divan proizvod <3 apsolutno zaslužuje sve pohvale koje možete pročitati o njemu. O njemu ću još puno pisati ove godine.




Što se tiče dekorative, nisam puno kupovala, a neugodno mi je reći da ima još dosta proizvoda koje nisam pošteno testirala. Tek sam se od jeseni, nakon dugo vremena, opet počela svakodnevno šminkati  i ponovno uživati u tome. Razlog tome je što je zahladilo pa je bilo puno ugodnije nositi makeup nego ljetos, a s druge strane, koža mi izgleda bolje nego ikad. Stvarno mi je nedostajalo igranje makeupom i opet uživam u tome.

Od svih proizvoda, samo je nekoliko apsolutnih favoriti i koristila sam ih najčešće. Prva su Maybelline CT sjenila koja sam otkrila tek prošle godine i zaljubila se. Nabavila sam i dvije nijanse od novih Creamy mattes i obožavam ih. Od lakoće nanošenja, trajnosti, sve mi je savršeno i nanosim ih uvijek kada nemam previše vremena za šminkanje.

Otkriće mi je također i L'oreal True Match puder, koji tako lijepo prekriva, a nije pretežak i kada ga nanesem moj ten izgleda gotovo savršeno. Nedavno su promijenili i pakiranje i formulu i samo se nadam da je i dalje odličan, ako ne i bolji. Ostaje da isprobam.

Sjenila su mi najdraži makeup proizvod, a prošle godine sam bila zaljubljena u Essence I <3 nude sjenila. O tome dovoljno govori činjenica da imam sve nijanse. Nijanse su smećkaste, nudaste, taman po mom ukusu, a pigmentacija i trajnost sasvim solidni. Definitvno će dobiti i svoju recenziju na blogu. Već bih je napisala no nisam zadovoljna kako su mi ispale slike.

Također jako volim i Catrice Absolute eye color sjenila, te vam dugujem i njihovu recenziju, zato mi nemojte zamjeriti na crno-bijelim fotkama. Imam čak osam nijansi. Pigmentacija ovisi o nijansi, neka su zaista fantastično pigmentirana, neka osrednje. Trajnost im je također solidna. Kao i Essence I <3 nude, odlična svakodnevna sjenila.



I to bi bilo to od mojih favorita. Za kraj vam želim sretnu i uspješnu novu godinu i da ostvarite sve što ste naumili te da bude najbolja do sada.


Koji su vaši prošlogodišnji favoriti? Jeste li isprobali nešto od mojih?

You May Also Like

8 komentari

  1. Veselim se recenziji ove Sapunotekine kremice jer sam se bila dvoumila između nje i Cosmelove za mještovitu i problematičnu kožu, a na kraju ipak uzela Cosmel. Baš me zanima detaljno i ova, vjerojatno ću ju jednog dana i probati :)
    Od tvojih favorita jedino sam La Croa ulje isprobala, ali meni kao i ostali njihovi proizvodi nije nešto posebno osim mirisa koji je neopisiv ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Sapunoteka krema savršena, ne izaziva nered niti čepi pore, odlična je za masnu kožu, no s druge strane divno hidratizira isušena područja, moja mješovita koža ju obožava <3
      Meni su La Croa proizvodi odlični, a miris, slažem se, neopisiv, božanstven :)

      Izbriši
  2. I ja volim CT senke, a True Match sam kupila u decembru, radnica u DMu je rekla da je nova formula idealna za mesovitu kozu - nije me slagala :), puder je divan. Prakticno odmah se upija, barsunast finis, ma cista desetka. Probacu i ovu Niveinu kremu. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago čuti da je i nova verzija odlična, ja sam starom jako zadovoljna. Čim smanjim zalihe pudera, uzet ću i novu verziju pa usporediti. Niveina krema je odlična, jako je volim. :)

      Izbriši
  3. obožavam L'oreal True Match puder <3
    Nastojat ću s ovog popisa isprobati Carmex i LPM od badema :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Carmex je odličan <3 Uz bok Nuxe balzamu, ali puno, puno jeftiniji.

      Izbriši
  4. Odlični favoriti! Ja izbjegavma Ziaja kreme, jednu sam probala davno, ne sjecam se vise koju, i miris je bio grozan pa me sad strah da sve nemaju takav miris :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odgovarao miris Goat's milk linije, iako su cure rekle da im se baš ne sviđa, Sensitive linija nema nikakav poseban miris, dok ova Manuka ima baš intenzivan i iritira me

      Izbriši