Top jesenski lakovi za nokte

by - četvrtak, prosinca 03, 2015




Nikad nisam mijenjala boje makeupa ovisno o godišnjem dobu, uvijek sam nosila ono s čim sam se najugodnije osjećala i što mi je najbolje stajalo. Kod sjenila su to smećkaste, nude nijanse i taman kad se pitate koliko cura može imati smećkastih sjenila, ja kupim još jedno u nizu, a svako je različito i posebno na svoj način, što god netko rekao :)  Zadnje dvije godine najradije sam nosila pastelne, rozaste nijanse lakova, oni tamniji su bili pospremljeni duboko u ladici, štoviše, većinu sam proslijedila dalje jer mi više nisu bili zanimljivi. No ove jeseni se nešto promijenilo pa sam počela eksperimentirati s ljubičastim i bordo sjenilima, a iz ladice sam izvukla tamnije, više ljubičaste, lakove. Čak sam se opskrbila i nekim novim nijansama, potpuno različitima od onoga što sam inače voljela i nosila.


Avonovih lakova imam najviše u svojoj kolekciji, a za ovu jesen sam odabrala četiri. Violetta sparkle je ljubičasta nijansa sa zlatnim šljokicama, a nedavno sam je potrošila jer je to jedan od najstarijih lakova koje imam pa je nekako i bilo vrijeme. Plum seduction je tamna ljubičasta nijansa i iako sam uvijek mislila kako mi ljubičasti lakovi ne stoje, s ovom nijansom to nije slučaj. Vrlo je tamna i izgleda odlično na noktima. Cherry jubilee je nijansa trule višnje i prije par godina, kada je u mojoj kolekciji bilo samo tri laka, radilo se upravo o ovakvim nijansama. Nijanse trule višnje su mi bile najdraže i mislila sam kako mi upravo one najbolje stoje. Nakon dvije godine pauze bilo je i vrijeme da joj se vratim. Mauvelous je prava jesenska nijansa, ljubičasto-smećkasta i svakako ju preporučujem ukoliko imate pristup Avon katalogu.

O Bourjois La Laque lakovima sam nedavno pisala i dalje stoji sve što sam rekla. Zaljubljena sam u ove lakove, posebno nijanse Chair et tendre i Lycheers. Svakako preporučujem da na nekom sniženju ulovite jednu nijansu. Ili više njih :D



Essence hrapavac iz Love & Sound kolekcije u nijansi Glastonberry voljela sam cijelo ljeto i ljubav se produžila i na jesen. Jednostavno se ne mogu nagledati kako mi nokti izgledaju super kada nosim ovaj lak. Definitvno mi je jako drag, mogao bi se čak pronaći i na popisu najdražih lakova godine.

Essence My love diary mi se svidio još kada sam ga vidjela na službenoj stranici, a uživo je još ljepši. Radi se o rozastoj nijansi koja će također dobiti svoju posebnu recenziju.

Ove godine sam otkrila Catrice lakove i mogu reći da je to bila ljubav na prvo mazanje. Obožavam njihovu široku četkicu, brzo sušenje, solidnu trajnost, a izbor nijansi je zaista velik i sigurna sam da svatko može pronaći nijansu za sebe. Karl says tres chic i Think in dusky pink su dvije prave jesenske nijanse, ali već vidim da ću ih voljeti i na proljeće. Planiram poseban post o njima pa neću sada puno otkrivati.

Dior lak u nijansi 354 Pink berries sam si poklonila za rođendan, dakle, imam ga još od proljeća no nisam ga pošteno nosila sve do sada. Radi se o nude rozastoj nijansi s ljubičastim podtonom i odlično izgleda kada ga nosim na vrlo kratkim noktima. S obzirom na cijenu ovih lakova očekivala sam bolju trajnost, no na mojim noktima ništa ne ostaje dulje od tri dana.

I za kraj je ostao Deborah Shine tech lak u nijansi 28. Radi se o ciklama nijansi i nekako je on ostao najviše zanemaren, najmanje sam ga nosila. Nisam sigurna zašto, budući da se radi o veoma lijepoj nijansi no tako je ispalo. Uz Deborah kozmetiku me vežu uspomene. Budući da živim u malom gradu, kada sam išla u srednju nismo imali niti jednu drogeriju, a naručivanje preko interneta mi je bilo nepoznanica. Sad zvuči kao da sam maturirala '95. no u zadnjih 9 godina u našem malom gradu se štošta promijenilo, skoro pa postajemo velegrad :D Jedino gdje sam tada mogla kupovati kozmetiku je bilo u jednoj ljekarnoj koja je držala Deborah i Miss Sporty kozmetiku i u Avonu preko prijateljice. Čak i prije nego je prijateljica krenula s Avonom kupovala sam Deborah i točno se sjećam kada sam kupila njihov prvi lak, čini mi se u prvom ili drugom srednje. Bio je neki užasni zeleni sa zlatnim šljokicama, a tada mi je 35 kn za lak bilo pravo bogatstvo jer sam uvijek kupovala one male za 10ak kn. :D Kupila sam ga za doček Nove godine i ne sjećam se više zašto sam uzela baš tu nijansu, ali mislim da mi je odgovarala uz sjenilo. :) Zanimljivo je kako se puno toga promijeni u 9 godina i sada svaki puta kada vidim Deborah stalak naviru uspomene, no nekako rijetko nešto kupim, a jako sam voljela njihova sjenila. Neke uspomene je možda najbolje ne kvariti :)


Koji su vama bili omiljeni jesenski lakovi? Jeste li isprobale koju od ovih nijansi?



You May Also Like

20 komentari

  1. Sve i jedan lak je krasan, a naravno da mi je najviše za oko zapeo Bourjois...a ni Diorov nije daleko :) i slažem se da nikad dovoljno smeđkastih nijansi te su i meni svaka na svoj način dugačija od prethodne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bourjois lakovi su baš divni, a Dior je ljubav <3 Šteta što duže ne traje.

      Izbriši
  2. Ovaj Beach Violet je tako divan da sam zaljubljena u njega :) Ja trenutno samo mijenjam Essence Amazed by you i Catrice It's a very berry bash :D Nekako su mi postali najdraži u zadnje vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It's a very berry bash mi je na popisu za kupnju. Morat ću ga uzeti što prije jer su mi Catrice lakovi odlični

      Izbriši
  3. Odličan izbor. Avon lakovi mi se nekako najvše sviđaju sa ove gomile :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako volim Avon lakove, uvijek imaju divne nijanse :)

      Izbriši
  4. Lijepe nijanse si izabrala :) Essence Glastonberry je jedna od najljepših nijansi koje imam u svojoj kolekciji i divan mi je za svaku prigodu :) Ne znam kako ti ali meni je jako teško rukovati s Bourjois La Laque lakovima, kao da im je kratka četkica i kaplje s nje te mi je jako teško nalakirati nokte da to izgleda koliko toliko uredno :/ Divan mi je dizajn bočice, kao i nijanse te kvaliteta samog laka, ali mi je mućenje lakiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da i ti voliš Glastonberry, baš je divna nijansa. S četkice kaplje, istina, no ja je uvijek obrišem o grlo bočice i onda nemam problema s time. Sve je stvar navike, malo je neobično jer su trokutasti.

      Izbriši
  5. Ova dva Catrice mi se bas dopadaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. KAO DA SAM IH JA BIRALA! :DDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo isti ukus, znam da i ti imaš jedan od ovih Catrice :)

      Izbriši
  7. Predivne nijanse. Obožavam jesen samo zbog divnih boja u dekorativi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inače en biram nijanse po sezonama, no nekako su me baš privukle ove nijanse ove jeseni :)

      Izbriši
  8. Divni su svi sa slike, ali definitivni favorit su bourjois :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Uff, ovo je kao da sam ih ja birala :D Predivne nijanse ♥
    Tebi Dior lak jos i dobro traje ;) Meni max 2 dana :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očito im je onda kvaliteta slabija, što je bezveze jer su skupi. Ali imaju baš divan izbor nijansi

      Izbriši
  10. Jaooo, divan odabir si napravila, sve moje boje ♥

    OdgovoriIzbriši