New in #7 | drogerije, online shopping

by - subota, siječnja 30, 2016

Zadnji ovakav new in objavila sam prije gotovo točno godinu dana. Nakon tog posta bilo mi je užasno neugodno pokazivati vam svoju bolest, odnosno pretjeranu sklonost šopingu, no u zadnje vrijeme sam kupovala puno preparative pa vam želim pokazati  što će vas očekivati tijekom ove godine, jer da, nakupovala sam toliko toga da će dostajati do kraja godine. Šta da vam kažem, kad idem, idem do kraja, kod mene nema polovičnih šopinga :D

Dakle, ovi proizvodi su kupljeni u posljednja 4 mjeseca, neki su naveliko u upotrebi, neki čak gotovo potrošeni, dok neki još uvijek čekaju red. A da sad ne bih produžila ionako dug post, bacimo se na proizvode :)




Već neko vrijeme me privlače Yves Rocher proizvodi za tijelo, a kako mi njihova trgovina nije dostupna, odlučila sam se za narudžbu preko njihove web stranice. Kupila sam ulje za tuširanje, suho ulje za tijelo, svjetlucavi losion za tijelo, ulje za kosu i ocat od maline za ispiranje kose. Isprobala sam sve osim octa i uskoro možete očekivati recenzije. Uz kupnju sam dobila i parfem, koji sam zaboravila poslikati, no jako mi se sviđa.


Čim sam čula da je Sapunoteka otvorila svoj web shop odmah sam složila jednu narudžbu. Uzela sam losion za tijelo, kremu za ruke, ulje za kosu i kremu za lice koja se našla i u favoritima godine jer je odlična. Svi proizvodi su divni i svakako vam preporučujem nešto od Sapunoteke.


Nije tajna da volim Loko kozmetiku, a ovaj put sam kupila kremu za ruke i maslac za tijelo. Kao i ostali Loko proizvodi i ovi su odlični, maslac je <3
Do sada nisam naručivala ništa od Green Girl, iako želim većinu proizvoda, a za prvu narudžbu odlučila sam se za Touching hands balzam za ruke. Odličan <3



U listopadu, čini mi se, imala sam kupone za popust na neke proizvode u dm, pa sam kupila ovo što vidite na gornje dvije slike. Bilo je tu još nekoliko stvari, ali neke sam potrošila, a neke proslijedila jer mi se nisu svidjele. Od proizvoda na slikama većina je već u upotrebi, a Alverde i Balea kreme za pranje lica i Garnier gel su ponovljene kupnje. 


Nakon gore spomenutih kupona za popust, u dm je bila akcija od 30% na prirodnu kozmetiku pa ni to nisam propustila. Opskrbila sam se hrpom Nikel proizvoda, zatim odličnim Ulola maslacem i S.Fresh proizvodima za uklanjanje makeupa.


Prvi put sam uzela Nuxe proizvode, čisto da vidim o čemu to svi govore :) Balzam je odličan, našao se i u favoritima godine. Krema za ruke je također odlična, Nirvanesque light sam isprobala kao tester i jako mi se svidio tako da sam uzela i full size pakiranje, a Nuxellence detox čeka isprobavanje.


Također sam prvi put naručivala i s iHerba, ovo što vidite na slici su posljedice dvije narudžbe, jednostavno se nisam mogla kontrolirati. Trenutno koristim neke od proizvoda i jako mi se sviđaju, jedva čekam isprobati i ostale, a materijala za nove narudžbe ima već dosta. Čini mi se da je na pomolu opsesija :D


Proizvodi za kosu su mi uvijek bili fetiš tako da se teško kontroliram kad mi nešto zapne za oko (općenito se teško kontroliram :D) Opskrbila sam se za cijelu godinu, no najgore je što mi vrag ne da mira i želim naručiti još proizvoda :D Kerastase mi je nova ljubav, a jako mi se sviđaju i L'oreal Professional proizvodi.


Murad travel size set je odličan početak za upoznavanje s Murad proizvodima. Kupila sam ga na Feelunique za 13 funti, inače je puna cijena 19 funti. Količinski ih je dovoljno da možete dobro isprobati i ako vam se svide kupiti full size. Isprobala sam samo Oil-control Mattifier i definitvno kupujem full size, odlično drži T-zonu pod kontrolom.


Caudalie je u ponudi imao set od tri maske za lice, jedna je full size 75 ml, a dvije od 25 ml, a po cijeni jedne full size maske. Odlična prilika za isprobati više proizvoda. Nažalost, set više nije dostupan. A ovo ulje svi toliko hvale da sam jednostavno morala kupiti. Morala!


I zadnja slika preparative, obećajem. Antipodes okoloočna, Trilogy ulje, Alpha h liquid gold, sve proizvodi hvaljeni po blogovima. Također sam kupila i Magnitone. Koristim ga već dva tjedna i sviđa mi se. 
Na Lookfantasticu, kada potrošite određeni iznos dobijete na poklon Beauty bag. To je nešto slično kao Beauty box, ali dolazi u neuglednoj platnenoj vrečici. Kao i kod Beauty boxa, ne znate što ćete unutra dobiti. Ja sam dva puta dobila Beauty bag na poklon, oba puta su unutra bili isti proizvodi, među njima Eve Lom morning time cleanser, Murad Liquid Collagen Infusion, Lord & Berry olovka za usne i za oči (koje nisam slikala) i tester još nekog seruma koji također nisam poslikala. Najviše me zanima Eve Lom cleanser :)


Dekorativu sam kupovala slabije, a osim ovih proizvoda na slici kupila sam još neke sitnice, no nisam ih slikala, jer ovo su proizvodi koji su me najviše razveselili.
Burberry ljepotice u nijansama Dusky mauve, Midnight brown i Chestnut brown vam jedva čekam pokazati u recenziji. Divna, divna sjenila <3
Catrice rumenila u nijansama Sunrose avenue i Rose couture su izašla prošle jeseni, čini mi se, i stvarno su predivna. 
Bourjois Rouge Edition 04 i Golden Rose 02 su ruževi koje u zadnje vrijeme najviše izmjenjujem. <3 
Također sam nabavila i Wet n wild u nijansama Wine room i Rose-bud i želim ih još!
Chanel ruž u nijansi Seduisante još nisam isprobala jer ga želim slikati netaknutog, a objektiv nikako da stigne #mukebeautyblogera :D


I tako, dođosmo do kraja ovog dugog new in posta. Stvarno sam svašta kupila, ovaj mjesec poštar je samo nosio paketiće :D U veljači ću malo stati s kupnjom kozmetike jer želim preurediti makeup kutak, no kasnije ću opet krenuti po starom, s dekorativom po svemu sudeći :)


Jeste li isprobali neki od proizvoda? Što ste vi kupili u zadnje vrijeme?




You May Also Like

27 komentari

  1. S uživanjem sam pročitala i uživala u fotkama. Baš divan i pošteno veliki new in :D Probala sam puno toga, Nuxellence Detox mi je skoro spržio lice, ali dobro- to sam ja. Osetljivko osetljivković. Osim balzama za usne Nuxe me nije impresionirao. Volela bih pročitati detaljne recenzije Andalou glikolne maske i svega sa iHerb-a, a potom i Burberry senkica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 Slike će biti još bolje čim mi stigne objektiv :)

      Ja polako isprobavam Nuxe proizvode, pa ćemo vidjeti kako će me se dojmiti sve skupa :)
      A na iHerbu ima tako zanimljivih proizvoda da se teško kontroliram :D Recenzija Andalo maske će uskoro, čini mi se, jer mi nekako baš i ne odgovara :(

      Izbriši
  2. Omg, ogromno i odlično :D stvarno želim malo više pročitati o witch hazel..pa pliz pliz kad stigneš izbaci recenziju...također murad.. u biti najbolje bi bilo da napraviš pregled svoje makeup kolekcije da imam što za gledati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe najbolje da sve spomenem :D Thayers čeka na red jer trenutno koristim Ziaja tonik, a i Murad moram uskoro početi koristiti. Toliko je toga, a ne mogu sve odjednom isprobati, iako bih najradije :D

      Izbriši
  3. bome... ovde ima svasta. Nuxe balsam dugo planuram da kupim. super post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, ima svašta. Nuxe balzam je odličan, stvarno je vrijedan svih pohvala :)

      Izbriši
  4. kolikooo lijepih stvarcica :) najvise me zanimaju nikel proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polako koristim Nikel proizvode pa će s vremenom sve biti spomenuto :) Prvo će na red doći okoloočne kreme.

      Izbriši
  5. Divne, divne stvari :) ! Sve mi se svidja, ali najvise me zanimaju tvoji utisci o ovim ruzevima ( naglasak na GR i Bourjois :) ). Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam sve ruževe osim Chanela, a ostali mi se jako, jako sviđaju :) Svakako ću si nabaviti još nijansi

      Izbriši
  6. Oke, toliko divota na jednom mjestu nisam već dugo vidjela te mogu reći da se ovo zove new in :D Iskreno ne znam koju bi recenziju željela prije čitati, tako da ću uživati u svakoj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što rekoh, nema kod mene polovičnih šopinga :D

      Izbriši
  7. Ajmeeeeee ženooooooooo koje kupovine. Želim sve sve baš sve :D Imam YR suho ulje i baš mi je ok. I imam Caudalie ulje i stvarno je zakon i ne znam zašto nisam pisala recenziju. A tako mi je žao da ovaj set s maskama nije dostupan jer su mi na wish listi. Antipodes okoloočna mi je li la jednostavno nešto između. Želim recenzije burberry ljepotica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, znam da i ti imaš neke od ovih proizvoda. Ja se baš veselim isprobati Caudalie ulje i Antipodes okoloočnu :)

      Izbriši
  8. Koji odlican new in, stvarno ne znam za cim bi se prije okrenula.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam strastvena shoppign-holičarka tako da te potpuno razumijem! Ali, trenutno sam na shopping dijeti...vidjet ću koliko mogu izdržati. Predivni preparativni proizvodi i neke od njih želiv već dugo a sada si me ti "prosvijetlila" da ih mogu kupiti u travel size pakiranju, što je puno jeftinije. Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se kužimo :D
      Travel size setovi su zakon, ja sam se navukla! Za manju cijenu se može isprobati više proizvoda, a teško je na blef kupovati nešto što puno košta. Ako ne valja, onda baš šteta para :D

      Izbriši
  10. ajmeee, pa ovo je doživotna zaliha kozmetike XD bilo je divno ovo gledati, ne želim ništa više komentirati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah pa ne baš doživotna, ali jednogodišnja sigurno :D

      Izbriši
  11. ovo je stvarno raj za ljubitelje preparative <3
    sve mi se sviđa sve :D razmišljam da si naručim za početak neku kremu za ruke od Sapunoteke, možda baš ovu od badema :D
    Burberry sjenila <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od Sapunoteke ti toplo preporučam i kremu za ruke i onu za lice i losion za tijelo, sve divni proizvodi <3

      Izbriši
  12. Ovdje valjda ima HRPETINA stvari koju i sama želim :D Pogotovo bih poharala iHerb odmah sad hahaha. Predobro si se opskrbila, uživaj u svemu! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Koji NEW IN *-* Pročitala sam ga minimalno 10 puta :D Predobar je i zavidim ti (naravno, ne u lošem smislu :D) na puno stvari i jedino sto mogu reci je da se veselim recenzijama :*

    OdgovoriIzbriši
  14. OMG! Ovoliko ja preparative u pola godine ne kupim! *.*
    I previše je zanimljivih stvarčica ovdje!

    OdgovoriIzbriši