Najbolja drogerijska preparativa

by - srijeda, ožujka 16, 2016



U zadnje vrijeme većinu kozmetike kupujem putem interneta i puno rjeđe hodam po drogerijama nego što sam to radila prije. Jednostavno ima nešto posebno u tome kada naručite s interneta, pa u čekanju da proizvod stigne, a na kraju u samom otvaranju paketića. Ako se još niste odvažili na kupnju preko interneta, što čekate?! U 21. smo stoljeću :P Šalim se, ali svakako preporučam :)
Iako više ne kupujem toliko po dorgerijama, pronašla sam neke odlične proizvode kojima se vraćam ili se planiram vratiti dok potrošim zalihe :) Danas pišem o pet vrlo dragih drogerijskih proizvoda iz segmenta preparative.


Byphasse micelarna
Byphasse je brend koji me nije pretjerano oduševio. Krema za ruke mi je bila preslabašna, mlijeko za uklanjanje makeupa sasvim solidno no u daljnjem korišenju me spriječio nepodnošljiv miris, a tonik od ruže sam proslijedila iz istog razloga čak i prije isprobavanja. Prvi njihov proizvod koji sam isprobala je ujedno i najbolji, a radi se o micelarnoj otopini. Jači makeup uklanjam mojim voljenim Alpha h balancing cleanserom, dok micelarnu koristim u onim danima kada ne nosim puno šminke i taj posao obavlja odlično. To ne znači da neće skinuti i jači makeup već ja jednostavno nemam strpljenja na taj način uklanjati svu silu šminke s očiju. Isprobala sam nekoliko micelarnih raznih brendova i zaključila da nema neke razlike među njima, bitno mi je jedino da dobro uklanja makeup i ne iritira oči i kožu, a upravo te karakteristike Byphasse micelarna ima. Razlog zašto sam se odlučila za micelarnu upravo tog brenda je omjer cijene i količine, naime, za 500 ml proizvoda izdvojit ćete samo 40 kn, a ako uz to još i radi ono što bi trebala, ja zadovoljna. Smijenila je s trona dotad korištenu Garnier micelarnu i planiram je nastaviti koristiti dok god ne naiđe nešto povoljnije, a jednako dobro.

Sastojci: aqua, PEG-6 caprylic/capric glycerides, propylene glycol, disodium cocoamphodiacetate, polyaminopropyl biguanide, panthenol, disodium EDTA, decyl glucoside, parfum, citric acid, bisabolol, sodium hydroxide



Bocassy Paris Serum
Posljednje dvije godine muči me dehidracija kože lica, točnije, područja oko nosa, usta i na bradi, a uz korištenje kiselina taj problem se dodatno pogoršava.  Kao dodatni saveznik u borbi protiv dehidracije uvela sam i hidratantni serum, a Bocassy serum mi se pokazao kao najbolji drogerijski primjerak. Koristila sam ga u jutarnjoj rutini i iako imam mješovitu kožu, nakon njega sam još nanosila i hidratantnu kremu jer volim koži dati dodatnu hidrataciju. Masnoj koži bi definitivno bio dovoljan samostalno, možda i mješovitoj, no ako ste vlasnica suhe kože obavezno bi ga trebale podebljati slojem hidratantne kreme jer samostalno ne bi pružao dovoljnu hidrataciju. 50 ml proizvoda platit ćete oko 180 kn u dm prodavaonicama, no uvijek su tu neka sniženja i kuponi s popustima pa nema smisla da plaćate punu cijenu. Ako vas zanima nešto više o serumu, klik na recenziju.

Sastojci: aqua, olea europaea fruit oil, glycerin, butyrospermum parkii butter, panthenol, pimpinela anisum seed extract, symphytum officinale root extract, retynil palmitate, tocopheryl acetate, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, stearic acid, sodium lauroyl glutamate, phenoxyethanol, caprylyl glycol, chlorphenesin, cetyl alcohol, stearyl alcohol, theobroma cacao seed butter, parfum, carbomer, sodium hidroxide, sodium benzoate, linalool, limonene



Carmex Classic balzam za usne
Do prije dvije godine nisam imala nikakvih problema s usnama i bilo koji drogerijski balzam je obavljao dobar posao. No iz neobjašnjivih razloga najednom je počelo ljuštenje usana kojem nikako nisam uspjela stati na kraj i uobičajeni balzami koje sam koristila nisu davali nikakve rezultate.
Kad sam kupila Carmex i isprobala ga bila sam toliko ljuta da sam ga mjesecima odbijala koristiti. Razlog tome je puno mentola koji ovaj balzam sadrži, a budući da isti ne volim u balzamima za usne, nisam imala želje koristiti ga. No dogodilo se to da sam potrošila sve balzame koje sam imala u zalihi, a koji nisu napravili nikakav pomak u rješavanju problema s ljuštenjem i htjela, ne htjela morala sam koristiti Carmex. I sad vam mogu reći da me oduševio nakon samo dva korištenja. Ne samo da je potpuno riješio problem s ljuštenjem nego je sposoban obnoviti ispucale i oštećene usne doslovno preko noći. Usprkos mentolu, koji sam s vremenom naučila ignorirati. Imam i Nuxe balzam, koji je zaista odličan, no mnoge odbija njegova visoka cijena. E pa Carmex vam je puuno jeftinija zamjena. Za samo 20 kn dobit ćete balzam koji će riješiti sve vaše probleme s usnama. Zvučim kao reklama :D no samo zato što sam, unatoč prvobitnom ogorčenju zbog mentola, oduševljena ovim balzamom i njegovim učinkom.

Sastojci: petrolatum, lanolin, cetyl esters, paraffin, theobroma cacao seed butter, cera alba, camphor, menthol, salicyl acid, vanilin, parfum, hydroxycitronellal, limonene, linalool, geraniol, citronellol


L'oreal Nutri Gold ulje za lice
Ulja su dio moje rutine već godinama, no tek unazad godinu dana počela sam koristiti ovakve mješavine ulja kojima sam zamijenila korištenje čistih, nerafiniranih ulja. Upravo od ovakvih mješavina očekujem više i 'samo hidratacija' mi nije dovoljna. Do sada sam isprobala nekoliko drogerijskih ulja za lice, no jedino me ovo L'orealovo oduševilo. Osim što odlično hidratizira, kožu čini blistavom i ljepšom, a to je uvijek dodatni plus. Hvalospjev je dobio u recenziji [klik], a definitivno ga planiram kupiti opet, čim potrošim zalihu ulja koju imam doma. 
Jedna čitateljica me pitala može li se njime uklanjati šminka, a moje mišljenje je da biste vjerojatno mogli, no to bi bila velika šteta. Za nekih 80ak kn dobit ćete 30 ml ulja, što je previsoka cijena za malu količinu koju biste na taj način potrošili vrlo brzo, dok će vam normalnim korištenjem za njegu kože potrajati 2-3 mjeseca. Za uklanjanje makeupa radije preporučam neko čisto, nerafinirano biljno ulje.

SASTOJCI: CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, OLEA EUROPEA OIL / OLIVE FRUIT OIL, SIMMONDSIA CHINESIS OIL / JOJOBA SEED OIL, CAMELINA SATIVA OIL / CAMELINA SATIVA SEED OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, SUNFLOWER SEED OIL, ROSA CANINA FRUIT OIL, PARFUM, ZEA MAYS OIL / CORN OIL, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL, PASSIFLORA EDULIS OIL / PASSIFLORA EDULIS SEED OIL, ORYZA SATIVA BRAN OIL / RICE BRAN OIL, TOCOPHEROL, LIMONENE, PELARGONIUM GRAVEOLENS FLOWER OIL, CITRUS AURANTIUM DULCIS PEEL OIL / ORANGE PEEL OIL, CITRONELLOL, LINALOOL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL / ROSEMARY LEAF OIL, GERANIOL, ORIGANUM MAJORANA LEAF OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL / LAVANDER OIL, ANTHEMIS NOBILIS FLOWER OIL, LAVANDULA HYBRIDA OIL, CUCUMIS SATIVUS FRUIT EXTRACT / TURMERIC ROOT EXTRACT, EUGENOL, COUMARIN, SCLAREOLIDE, ROSA SPP / ROSE FLOWER OIL, JASMINUM OFFICINALE EXTRACT / JASMINE EXTRACT, ALPHA-ISOMETHYL IONONE 



Corine de Farme refreshing orange blossom mist
Dugo nisam koristila tonike za lice, a s ponovnim korištenjem počela sam unazad godinu dana i to upravo s ovim CDF mistom. Jako mi se sviđa bočica s pumpicom jer je vrlo praktična i funkcionalna, savršeno raspršuje proizvod, bez krupnih kapi koje cure po licu. Odlično osvježava, posebno ako je držite u hladnjaku, a nakon nanošenja koža ostaje lagano hidratizirana i meka. Jedina stvar koja mi se ne sviđa kod ovog proizvoda je snažan parfemski miris, no s vremenom sam se naučila na njega. O tome dovoljno govori i činjenica da sam potrošila već dvije bočice i ne planiram stati na tome. Ovo je jedan od drogerijskih tonika koji mi se jako svidio i planiram mu posvetiti i punu recenziju na blogu. 
200 ml - 35 kn

Sastojci: aqua, glycerin, PEG-40 hidrogenated castor oil, parfum, 1,2-hexanediol, caprylyl glycol, methylisothiazolinone, polyaminopropyl biguanide, citrus aurantium dulcis flower extract, citric acid, sodium hydroxide, potassium sorbate




Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? Koji su vaši omiljeni drogerijski proizvodi?

You May Also Like

16 komentari

  1. Slazem se za Byphasse micelarnu, probala sam sve od svih brendova na trzistu i zaista ne primjecujem nikakvu razliku u odnosu na posao koji rade. Volim i Byphasse tonik od ruza, meni bas odgovara i miris brzo hlapi. Bocassy serum nikako da probam, uvijek kupim nesto deseto i kad vidim recenzije sjetim se da ga moram probati. Sa Lorealovim uljem sam takoder zadovoljna. Carmex nemam zelju probati upravo zbog mentola, ne volim osjecaj hladenja na usnama.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jel da? Nekad mi se čini da se svi ponašaju ko da su te micelarne neka znanost, a meni to sve isto :D
      Meni je miris Byphasse tonika bio jakooo odbojan, stvarno nisam mogla prijeći preko toga :(
      Što se tiče Carmexa, ni ja ne volim mentol na usnama, ali ovaj ima fenomenalan učinak pa sam navikla zanemariti ga. Još su mi Alpstories i Nuxe balzami imali isti učinak, no ovaj je dosta jeftinijji :)

      Izbriši
  2. Jel bi Carmex bio nekako sličan EOS mint balzamu? Jer u toj dozi mentol mogu podnjeti inače.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala EOS pa ti ne mogu reći. Mislim, nije taj mentol toliko strašan, naneseš ga, lagano se osjeti hlađenje i brzo prestane. Tako da nešto pretjerano. Svakako probaj Carmex, ja sam bila skeptična oko tog mentola, no kad sam vidjela djelovanje, brzo sam zaboravila na mentol. A dođe manje od 20 kn i još nekad zna biti na sniženju u Mulleru, tako da se stvarno isplati. A ako ti i bude baš tako neugodan, uvijek ga možeš proslijediti. No mislim da neće ;)

      Izbriši
  3. Bocassy kao brend jako volim i sve što sam probala od njih mi je bio odlično :) Byphasse micelarna je odlična i povoljna, tonik mi je također dobar, ali razumijem da ti je smetao miris jer je u početku malo jači, a ni sma ne bi koristila nešto čiji mi miris ne odgovara :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjećam se da si pisala o njihovom toniku, ali mene je taj miris baš ubio u pojam :( Ne sviđa mi se baš Byphasse.
      A od Bocassy sam nabavila i onaj novi serum, nadam se da će mi i on biti dobar :)

      Izbriši
    2. Meni je Bocassy novi serum još bolji i sviđa mi se što se brže upije :D Nadam se da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  4. Sve osim Corine de Farme, i najzadovoljnija bejah L'orealovim uljem. Byphasse micelarna bila mi je solidna, a volela sam i Carmex. Bocassy, na žalost, više nikada neću primiti u ruke, a još manje naneti na kožu s obzirom na incident koji sam imala sa drugom po redu kupljenom bočicom (prva=oduševljenje, druga=skoro na hitnoj završila s opekotinama, ali o tom potom).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daj.....jesi li pisala na blogu o tome...

      Izbriši
    2. Sjećam se da si na blogu spomenula da ti je jedan serum skoro spalio lice pri drugom korištenju i odmah sam si pomislila na Bocassy, još sam te htjela i pitati, ali na kraju nisam. Čudna reakcija, stvarno. Tko zna zašto ti je drugi put tako zasmetao, baš misterij :/
      Loreal ulje jako volim, da nisam nabavila Trilogy i Caudalie ulja opet bi njega, ovako će malo pričekati :)

      Izbriši
    3. Marijana: nisam, ali budem. Htela sam napraviti eliminacijski deo do kraja i jesam. I sad znam šta je.

      Maina: Da. Možeš misliti koje razočaranje. Drago mi je da ti prija, ja sam ga odavno potrošila, ali imam samo najlepša sećanja :)

      Izbriši
  5. Ovaj tonik sam danas kupila u DM na snizenju (uskoro izlazi iz asortimana, pozuri po zalihe), meni je miris super, volim kad mi fino mirisi...jedva ga cekam isprobati veceras, nadam se da cu biti zadovoljna kao i ti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neeeeeeeeeeee, zašto izlazi iz asortimana?? Mrzim ih, uvijek to naprave, meni se nešto svidi, a oni to izbace ://
      Morat ću otići po zalihe, stvarno.

      Izbriši
  6. Bocassy mi je odličan, Byphasse sam koristila samo skidač sminke os očiju i ostala razočarana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od Bocassy sam nabavila i ovaj novi serum, a imam u planu i kreme jer sam čitala pohvale. :)
      Za Byphasse skidač šminke sam kod nekoliko cura pročitala da im se ne sviđa, pa ću preskočiti. Zapravo, preskočit ću cijeli brend, osim micelarne. I imam još i kremu za testirati.

      Izbriši
  7. stvarno si natipkala pet odlučinih proizvoda :D i sa svime se slažem:) planiram opet uzeti byphasse micelarnu mjesecima, samo nikako potrošiti ovu koju već imam. Što se tiče preparative ja sam svoju svela na minimum..trenutno koristim prirodnu Spoil with oil kozmetiku i paše mi te ako ne bude nikakvih nuspojava (budući da se to zna dogoditi kada prelazimo sa ovih "industrijskih" krema ili seruma na prirodne) nastavit ću samo sa tim brendom :) carmex mi je odličan :) Samo nisam isprobala ovaj tonik i zbilja zvuči zanimljivo, ali zbog parfema ne vjerujem da ću ga isprobati :/

    OdgovoriIzbriši