New in | Pink Panda narudžba

by - utorak, rujna 13, 2016


Nije tajna da mi je Pink Panda najdraži hrvatski kozmetički web shop. Imaju hrpu meni zanimljivih brendova kao Sleek, The Balm, Freedom, Makeup Revolution, a ponudu često nadopunjuju novim proizvodima i još zanimljivijim brendovima. Za kupovinu nisu potrebne nikakve kartice niti računi, iako od nedavno možete platiti i na taj način, već jednostavno paketić platite dostavljaču.
Toliko volim kupovati na Pink Pandi da naručujem nekoliko puta mjesečno i svaki put osjećam novo uzbuđenje kad mi treba stići paketić. Ako već niste, svakako preporučujem da nešto naručite, često imaju akcije i sniženja, besplatnu poštarinu i hrpu zanimljivih proizvoda.
Budući da mi je jučer stigao malo veći paketić odlučila sam podijeliti s vama što sam to sve naručila i napisati neke prve dojmove proizvoda.



Čim sam vidjela da je Models Own došao na PP napravila sam popis proizvoda koje želim naručiti, a između ostaloga tu se našao i highlighter jer sam istima opsjednuta. Nijansa je Golden Sand i po nazivu sam  mislila da će možda biti pretamna, no zaista nije. Odlično je pigmentiran i lijepo se stapa s kožom, a o trajnosti ću moći govoriti tek kada ga isprobam kako treba. Dolje na swatchu izgleda nekako srebrnkasto, dok je u stvarnosti nekako rozikast, no sad stvarno ne bih htjela govoriti o nijansi budući da se ponekad osjećam kao daltonist i moram ga isprobati i ispregledati pod svim kutevima i različitim svjetlima da uopće detektiram nijansu :D



Volim primere i stalno sam u potrazi za novima pa mi je odmah za oko zapeo novi MUR Pro Base blur primer. Radi se o iluminirajućoj gelastoj bazi koja sadrži sitni shimmer. S druge strane je Models Own primer, također gelaste strukture no njegova namjena je matiranje. Budući da niti jedan primer još nisam probala ne mogu reći puno o njima, za to ćete morati pričekati recenzije. Ono što mogu reći je da uopće nisu teški na koži.



S korektorima muku mučim i još nisam pronašla neki koji mi odgovara. Kako ispod očiju imam nabore kože, koji su tu eto oduvijek i ne izgledaju  ružno no prave problem s korektorima jer se obavezno svaki korektor zavuče tamo, čak i ako ga fiksiram i onda izgledam umorno i starije. Možda bih i odustala od korektora no imam tamnije podočnjake i zato želim korektor kojim ću ih prekriti, a da se on ne uvlači u te nabore. Sad sam se odlučila uhvatiti u koštac s time pa isprobavam različite formule korektora sve u nadi da ću pronaći onaj savršeni.
MUR color correct paletu lovim već dugo, ali je uvijek bila rasprodana pa mi je baš drago da sam je uspjela uhvatiti. Freedom paleticu sam uzela na blef i uopće nemam nikakvih očekivanja, no volim Freedom kao brend pa možda bude nešto i od ovoga. Fredom tekući korektor je također bio impulzivna kupnja, košta 20ak kn pa sam pomislila nek ga voda nosi, nije bed ni ako ne valja. Nabla korektor mi je bio na wish listi i nakon istraživanja i gledanja swatcheva na netu, naravno da sam uzela pretamnu nijansu :/ Uvijek mi je bio problem pronaći odgovarajuću nijansu pudera ili korektora, posebno preko neta. Ne znam kako će to ispasti kad budem naručivala Nars korektor, morat ću dignut kredit da kupim 5 nijansi u nadi da će mi jedna odogovarati :D No što se tiče Nable, ako mi se svidi, kupit ću nijansu 1.0 ili ga miješati s Freedom korektorom.



Bila sam u potrazi za nekim lijepim bronzerom, imam Betty Lou no htjela sam nešto svijetlije pa mi se ova paleta učinila baš zgodna. Sadrži tri bronzera, dva highlightera i tri rumenila ili tako nekako :D Moram još testirati na licu no čini mi se da neka rumenila mogu poslužiti i kao highlighter. Nekome se vjerojatno neće svidjeti što sadrži i highlightere i shimmerasta rumenila, osobno također nisam fan takvih kombinacija, no paleta je predivna i uopće mi nije žao što sam je uzela. Dolje sam swatchala samo nekoliko nijansi čisto da vidite pigmentaciju i koliko su prekrasne.



Kao što gore rekoh, tražila sam lijepi bronzer, uzela onu paletu i ipak mi vrag nije dao mira pa sam uzela i ovaj Vivid Baked bronzer i uopće mi nije žao jer je predivan. Već sam ga nekoliko puta stavljala i skidala s wish liste i eto na kraju sam ipak pokleknula. Nije bolest sve što boli jel?



Čim sam na Sleekovom IG profilu vidjela da su izbacili ove ruževe u olovci znala sam da ću kupiti koji i jedva sam dočekala da dođu na PP. Uzela sam nijansu Notorious Nude koja je stvarno krasna, gotovo je boje mojih usana i ne ističe se previše no usne izgledaju sočno i lijepo. Ono što me jakoo iznenadilo je mentol u ovim olovkama. I nije to nešto što vas lagano hladi minutu nakon nanošenja, ovo je hard core mentoliranje (jep izmislila sam riječ :D) Desetak sekundi nakon nanošenja počne peči i stvarno je neugodno. Na kraju sam sve obrisala s usana nakon 15ak minuta jer je bilo na granici izdržljivog. Imam osjećaj da biste učestalim korištenjem spalili usne :O Možda netko misli da pretjerujem i stvarno, ne volim mentol u proizvodima za usne, no mogu ga podnijeti, ali ovo je nešto na što do sad još nisam naišla. Ako ste osjetljivi na mentol ovo preskočite, a ja svakako ne planiram nabaviti druge nijanse.


I za kraj sam ostavila spužvicu. Nisu me pretjerano oduševile no skužila sam da mi je zgodnije njima izblendati korektor ispod očiju. Do sad sam imala samo Hello Beauty spužvicu no ona mi je nekako pretvrda, a kako svi hvale ove RT spužvice uzela sam jednu za probu.




Naručujete li s Pink Pande? Koji vam je omiljeni Pink Panda brend? Imate li nešto za preporučiti? Uvijek volim čuti preporuke :)









You May Also Like

7 komentari

  1. He he prije 5 min narucila istu paletu bronzera,odnosno svega, jer mi izgleda prelijepo i bas mi drago sto procitah pozitivni komentar.
    Inace,najveca mi prednost Pande to placanje pouzecem,te raznolikost ponude i cijena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim PP zbog istih razloga :)
      A što se tiče palete, krasna je, odlična pigmentacija i tekstura, a što se tiče trajnosti, ako je kao i ostali njihovi proizvodi, onda neće biti problema :)

      Izbriši
  2. Ispale su mi oči, koliko lijepih boja 😍😍😍 Ova paleta s rumenilima, Higlighterima je predivna 😍 Već dugo razmišljam kupiti nešto s PP ali jednostavno imaju previše proizvoda koje bi željela da bi valjda trebala dići kredit haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je stvarno krasna i eto, možeš nju naručiti za početak :D
      A ostalo, napravi popis svega što ti se sviđa pa naručuj po redu, tako ja radim :'D

      Izbriši
  3. Golden Sugar 2 imam i ja i obožavam ju :D I pokažem ju frendicama i sad na kraju ju svi žele :D Uvaljujem ljudima stvari hohohho :P I da imam i RT spužvicu i još uvijek ju nisam isprobala xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel da je krasna? jedva je čekam počet koristit :)
      A spužvicu ni ja još nisam isprbala, nekako mislim da ću sutra :D

      Izbriši
  4. Predivna narudzba, i ja volim pink pandu i bas bih mogla uskoro nesto naruciti, nisam odavno :D

    OdgovoriIzbriši