Lovin' lately | skincare

by - nedjelja, listopada 23, 2016


Koliko god voljela makeup, preparativa mi je mrvicu draža i puno polažem u njegu kože. Razlog tome je vjerojatno to što imam problematičnu i zahtjevnu kožu i da je ne njegujem na pravi način nikakav makeup ne bi uspio sakriti činjenicu da loše izgleda. Pri kupnji preparative pomno odabirem proizvode za koje mislim da bi mi mogli odgovarati no zbog ograničenog budžeta moram postaviti prioritete i odlučiti u što ću uložiti, a na čemu uštedjeti.
Ova hrpica proizvoda je na skupljoj strani, sve su to proizvodi koje ste već vidjeli po blogovima, no koristeći ih zadnjih mjeseci moja koža izgleda ljepše, odmornije i blistavije pa sam vam odlučila prenijeti svoja iskustva i neka razmišljanja o njima.


FILORGA HYAL-DEFENCE SERUM | 30 ml | 418 kn

Iako imam mješovitu kožu zadnjih par godina patim od dehidracije i zbog toga volim koristiti hidratantne serume kako bih koži pružila dodatnu vlažnost, iako mi serumi samostalno ne uklanjaju problem dehidracije. Što se tiče ovog seruma, primjetila sam da mi, u danima kada je koža dovoljno hidratizirana, odgovara čak i samostalno, te nisam imala potrebe nanositi kremu preko njega. Znala sam ga nanositi prije šminkanja te mi je sanirao ljuskice kože u kritičnim danima i zbog toga je puder puno ljepše izgledao na licu. Svakako moram napomenuti da mi nije uzrokovao nikakve prištiće, a to mi je jako bitna stavka.
Osim dobre hidratacije nakon nekih mjesec dana korištenja primjetila sam da koža izgleda napeto, plumped, iako nemam problema s borama i opuštenom kožom. Radi se o odličnom hidratantnom serumu, no na kraju moram priznati da ga ne planiram opet kupiti. Cijena mu je dosta visoka, a sigurna sam da se može pronaći i jeftiniji serum istih performansi, štoviše, Bi Good serum (o kojem vam tek moram pisati) daje isti taj napeti izgled kože, a košta više nego deset puta jeftinije.



Ulja za njegu lica koristim od svoje dvadesete i iako sam na početku koristila čista biljna ulja, zadnjih par godina  više volim koristiti ovakve mješavine jer imaju bolji učinak na moju kožu.
Koje god ulje koristila, samostalno mi ne rješava problem dehidracije, a ista stvar je i s ovim uljem, uglavnom ga moram podebljati nekom hidratantnom kremom, po mogućnosti bez silikona. No ono što volim kod ovakvih ulja je što koži pružaju poseban efekt, korištenjem ovog ulja moja koža izgleda blistavo i odmorno. Najbolji učinak sam vidjela zadnji tjedan kada sam bila bolesna, dva dana sam provela u krevetu, no po mojoj koži se to nikad ne bi reklo, ulje ju je činilo odmornom, blistavom i svježom. Potrebno mi je samo par kapi za cijelo lice i vrat te će mi ova bočica potrajati dosta dugo. Nije mi izazivalo nikakav nered niti bilo preteško za moju mješovitu kožu.


NUXE NUXELLENCE DETOX | 50 ml  | oko 440 kn

Ovaj proizvod počela sam koristiti ljetos i moram priznati da me iznenadilo da mi je samostalno bio dovoljno hidratantan usprkos tome što je dosta lagan. Na mojoj koži je imao identičan efekt kao Caudalie ulje, činio ju je blistavom i odmornom. Bez puno filozofiranja mogu reći kako se radi o odličnom proizvodu koji će proljepšati kožu, ukloniti sivi ten i učiniti ga blistavim.


NUXE NIRVANESQUE LIGHT  | 50 ml | oko 270 kn

Nuxe Nirvanesque linija sadrži tri kreme za lice, za normalnu, suhu i masnu/mješovitu kožu, a ja sam, logično, koristila light verziju jer mi se svidjela još otkako sam isprobala tester. Koristila sam je kao dio jutarnje njege i lijepo hidratizira kožu, lagana je i brzo se upija. Tijekom korištenja koža je bila blistava i hidratizirana, no moram reći kako nema matirajući efekt koji proizvođač obećaje. Nakon nje bez problema možete nanijeti makeup, štoviše, puder sjeda odlično. Nirvanesque linija je namijenjena za muškarce i žene iznad 30. godine i prvim borama, no zavirimo li u sastav ove kreme, na popisu nema ništa što bi vam zaista pomoglo kod uklanjanja bora tako da se na tu tvrdnju uopće nemojte oslanjati te iz istog razloga ne vidim zašto ovu liniju ne bi koristio i netko u dvadesetim godinama.


ANTIPODES KIWI SEED OIL EYE CREAM | 30 ml

Nemam posebnih problema s okoloočnim područjem no kako sam u kasnim dvadesetima počele su se pojavljivati linije koje ja želim ukloniti, odnosno spriječiti njihov nastanak, koliko god dugo je to moguće. I to je upravo ono što tražim od okoloočnih krema. Antipodes kremica je lagana, brzo se upija i ostavlja hidratiziranu kožu, no mislim da bi ipak bila prelagana nekome sa suhom kožom oko očiju. Što se tiče uklanjanja dehidracijskih linija nije se baš iskazala, iako moram reći da se za vrijeme korištenja nisu pojavile nove linije. Usprkos tome, krema zaista nije loša i odlična mi je za vrijeme jutarnje rutine zbog brzog upijanja, a posebno mi se sviđa to što dolazi u pakiranju od 30 ml, što je duplo više od uobičajene količine za takve kreme.
Ukoliko poželite kupiti ovu kremicu, nećete biti u mogućnosti jer je nisam pronašla niti na jednoj web stranici koja prodaje Antipodes proizvode pa mislim da su je povukli iz prodaje.
Btw, Antipodes se izgovara antipidis, can you believe? 😲



Iako dugo godina nisam koristila tonike za lice prošle godine sam ih ponovno uvela u rutinu i često isprobavam različite proizvode ne bih li pronašla neki koji će me oboriti s nogu. Thayers tonik je vrlo poznat i hvaljen po blogovima i ne mogu poreći da je odličan. Koristim ga u jutarnjoj i večernjoj rutini, a nakon nanošenja koža bude baš meka i osvježena. Svako jutro i večer kožu obilno špricam ovim tonikom i baš mi odgovara. Budući da mislim da je stavljanje tonika na vaticu pa zatim na kožu samo bespotrebno trošenje proizvoda, svoj sam prelila u drugu bočicu, onu s pumpicom. Btw, Ziaja Manuka Tree tonik ima najbolju pumpicu ikad! Raspršuje tako savršenu maglicu da mi više niti jedna pumpica nije dobra. Ni sam tonik nije loš, no ako ništa drugo, kupite ga samo zbog pumpice, a onda je čuvajte za sve ostale tonike :)



Dijelimo li favorite?










You May Also Like

4 komentari

  1. E sad si me zaintrigirala sa ovim tonikom...sla žem s

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonik je odličan, svakako preporučujemo. No fenomenalan mi je i Avonova ružina vodica, pa isprobaj i nju :)

      Izbriši
  2. Morat cu sad posvetiti vise pažnje njezi lica i preparativi.
    Ovakvi postovi su mi dosli kao naruceni, sto bi se reklo.
    Nazalost, nisam probala nista od ovoga, zasad.. ne znaci da nikad necu.. ali zasad ipak ne..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma makeup je super, ali kožu prvo treba propisno njegovati i onda ro sve skupa izgleda odlično. Neke se stvari jednostavno ne mogu sakriti makeupom :)
      A što se tiče proizvoda, imaš još vremena sve isprobati. A i ne mora kozmetika nužno biti skupa, ima i u drogeriji fenomenalnih proizvoda ;)

      Izbriši