Pink Panda narudžba | new in

by - nedjelja, studenoga 13, 2016


Već sam spominjala kako mi je Pink Panda najdraži hrvatski kozmetički web shop i jednostavno se ne mogu kontrolirati kad naručujem jer stalno dodaju nove proizvode i brendove. U prošlom new in postu sam vam pokazala jednu narudžbu no sad kad razmišljam i nije bila toliko zanimljiva. No ovaj put sam naručila hrpu zanimljivih proizvoda pa sam vam odlučila i to pokazati.

Na kraju posta možete vidjeti i swatcheve nekih proizvoda, a za više dojmova morat ćete pričekati recenzije. Slobodno mi možete reći što vas zanima pa da požurim s recenzijama ;)



Milani kozmetiku već neko vrijeme gledam kod američkih youtuberica i stalno sam planirala nešto naručiti  s Beauty Jointa no uvijek sam odgađala. Kad sam vidjela da dolaze na Pink Pandu skoro sam umrla od sreće :D Stalno sam provjeravala kada će stići i odmah naručila pola ponude :D
Uzela sam tekući puder i na prvu mi se svidio. Daje srednje do potpuno prekrivanje i nije težak, no potpune dojmove ću moći prenijeti nakon dužeg isprobavanja.
Zatim tekuće ruževe u nijansama Allure, Loved i Precious, koje još nisam pošteno isprobala, no na prvu mogu reći da su odlično pigmentirani i lagani na usnama. Ruževe u nijansama Matte Beauty, Matte Naked i Naturally Chic također nisam dovoljno koristila da bih mogla prenijeti konačne dojmove, no također su odlično pigmentirani i lagani na usnama.
Uzela sam i jedno mono sjenilo u nijansi Bella Espresso i definitvno neću stati samo na jednoj nijansi jer je odlično pigmentirano, a sam bog zna da sam opsjednuta sjenilima.
Još želim kupiti i rumenila, posebno mat (ona s reljefom ruže) no morat će pričekati, obećala sam da neću kupovati dekorativu do kraja godine :D
Cijena pudera je 98 kn, tekućih ruževa 75, a ruževa i sjenila 52 kn. 

Već imam nekoliko Nabla proizvoda i definitivno neću stati jer su odlični. Posebno me zanimaju sjenila o kojima svi govore, no do sada sam uspješno izbjegavala kupiti #imamdvijepuneladicesjenilanetrebajuminova
Sad sam uzela dva kremasta sjenila u nijansama Caffeine i Underpainting.
Nijansa Underpainting zapravo više služi kao baza za sjenila, kao Mac Soft Ocre, nego kao samostalna nijansa. Baš me zanima hoće li produžiti trajnost sjenila i koliko su izdržljivi na kapcima. S obzirom na cijenu od 100 kn za jedno sjenilo očekujem puno i nadam se da će nadmašiti Maybelline Color Tattoo koji su mi odlični i na mojim masnim kapcima traju više od 12 h, a upola su jeftiniji.
Za highlighterima sam totalno luda i stvarno mi ne treba niti jedan novi, no još otkad sam kod Pale Canvas vidjela swatch Angela nisam ga mogla izbaciti iz glave. Swatch nemam no koliko je krasan možete pogledati kod Mirne - klik. Cijena mu je 105 kn, a ukoliko ga kupite u obliku refilla platit ćete ga 82 kn.



Sleek mi je jedan od najdražih brendova i kada sam vidjela najavu za Goodnight Sweetheart paletu totalno sam poludjela. Svaki dan sam provjeravala kada će stići na Pink Pandu jer mi se nije dalo naručivati sa službene stranice. Na kraju se dogodilo da sam zakasnila i taj dan kad je stigla već je bila rasprodana. Nakon toga strasti su se malo smirile, pregledala sam swatcheve na netu i zaključila da mi ipak ne treba, da to nisu 'moje boje'. No kad sam naručivala otišla sam vidjeti što ima kod Sleeka i bila je dostupna pa se nisam ni snašla, a već je bila u košarici :D I nisam požalila! Nijanse su predivne i iako nisu smećkaste neutralne totalno ću ih moći isfurati i baš se veselim korištenju. Dolje na swatchu možete vidjeti neke od nijansi, odnosno one koje mi se trenutno najviše sviđaju. Cijena palete je 78 kn.
Što se tiče paleta highlightera, imam Solstice i Precious metals paletice, definitvno mi nije trebala i Cleopatra's kiss, no kad sam vidjela da je stigla opet sam malo poludjela, a ostalo je povijest :D Cijena paleta je 99 kn.



I za kraj sam ostavila Golden Rose, volim njihove ruževe, no sada sam naručila debelu olovku za oči koje volim koristiti preko cijelog kapka kada nemam baš vremena za šminkanje, a ipak želim nešto staviti na oči, te Color Expert lak u nijansi 106.
Cijena olovke je 29 kn, a laka 11 kn.

Od W7 nisam još ništa isprobala no skužila sam da kopiraju high end brendove, a meni je za oko zapelo rumenilo u nijansi Candy Floss, pakiranje je po uzoru na Benefitova i moram priznati da je to jedini razlog zašto sam ga kupila. Nijansa je nježno rozasta i mislim da će lijepo osvježiti obraze. Cijena rumenila je oko 36 kn.




Jeste li isprobali koji od proizvoda? O čemu želite čitati prvo? Što ste vi zadnje kupili na Pink Pandi?



You May Also Like

18 komentari

  1. Ruzevi me najvise zanimaju.
    Bas su mi divne nijanse!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, stvarno su krasni, ne znam kojeg bih prvo nosila :D

      Izbriši
  2. Bas me puder zanima. Uvijek sam u potrazi za dobrim puderima. Swatchev Milani mat ruzeva su basss dobri. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Uu divan new in :)
    Ovu sleek paletu highlitera škicam već neko vrijeme, uskoro će mi rođendan pa mislim da je vrijeme da se počastim hahah

    OdgovoriIzbriši
  4. Znam da je Milani stigao na Pink pandu ali nisam imala prilike da nešto naručim.
    .svakome me zanimaju Milani ruževi, tako da tesitiraj ih što prije da pišeš recenziju.
    Jako me se dojmilo Nabla kremasto sjenilo, nisam znala da ga imaju u ponudi...
    Odlična narudžba, imamo sličan ukus

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ću požuriti s isprobavanjem ruževa :)
      Nabla kremasta sjenila ima u krasnim nijansama, nadam se da će biti dobra, puno očekujem :)

      Izbriši
  5. Milani mono sjenila su i meni na WL!! Stvarno su hvaljena i nadam se da ce ispuniti ocekivanja!! Imam Milani Luminoso rumenilo i od toliko pohvala moram priznati da sam ostala malo razocarana kvalitetom. Odlican je new in!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se jako sviđa ovo koje sam uzela, odlično je pigmentirano, no još treba testirati trajnost :)

      Izbriši
  6. Ajme divote! Pa skoro sve me zanima i ne razumijem kako mi je promakao dolazak milanija :D Ja sam posljednje naručila nešto sitno, Jessup kistiće i MUR highlighter :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i to je odličan ulov ;) Koji highlighter? Ja ih imam nekoliko i stvarno su dobri :)

      Izbriši
    2. Vivid baked Golden lights, posljednji je recenziran :)

      Izbriši
    3. Ah da, komentirala sam ti :D Pa kao što sam rekla, najbolji njihov :)

      Izbriši
  7. Ajme nisam znala da je Milani kozmetika stigla na pink pandu... oduvijek sam htjela isprobati njihova rumenila i ruževe. bdw predivne stvarčice si uzela <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, predivan new in :D Milani ruževi su mi mrak i veselim se recenzijama :D

    OdgovoriIzbriši
  9. LOVED izgleda PREEEEEEEEEEEESAVRSENO!!!! :DDD


    Jedva cekam recenziju!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. koliko divne nove šminke <3 <3
    jako me zanima Milani kozmetika, uvijek me oduševljavaju swatchevi njihove kozmetike, a ovdje kod tebe konkretno su me privukli tekući ruževi :D
    Goodnight Sweethear imam, boje su divne, nikako da ju recenziram :D

    OdgovoriIzbriši