Božićno darivanje | Narudžba s Pink Pande ZAVRŠENO!

by - utorak, prosinca 06, 2016



Budući da se bliže blagdani i vrijeme darivanja odlučila sam jednu od vas nagraditi paketićem kozmetike. Odnosno, jednom narudžbom s Pink Pande. Sretna dobitnica će moći izabrati proizvode s Pink Pande u vrijednosti od 200 kn (uključena poštarina od 17 kn). Nije tajna da obožavam PP i zbog toga sam odlučila i jednu od vas obradovati rozim paketićem.

Tri su načina na koja se možete prijaviti za darivanje i jedna osoba se može prijaviti na sva tri. Na koliko načina se prijavite toliko ćete biti upisane na konačnom popisu. Dakle, ako se prijavite putem bloga i FB na popis ćete biti upisane dvaput.

Prijavit se mogu samo ženske osobe, bez obzira na državu iz koje dolaze, dakle, internacionalno. Prijave traju do 23.12. u ponoć.

1. BLOG

- u komentar napisati ime i prezime i grad u kojem se nalazi adresa na koju će paket stići
- jedna osoba, jedan komentar
- ukoliko ste se prijavili i preko FB i preko IG napišite pod kojim imenima me pratite tamo
- kada ostavite komentar ja ga moram odobriti tako da neće biti odmah vidljiv. Ne morate ostaviti dva komentara, ne brinite, sve ću ih vidjeti 😉


2. FACEBOOK

- lajkati stranicu Sweet About Me /klik/
- lajkati objavu /klik/
- jedna osoba, jedan lajk


3. INSTAGRAM

- pratiti Sweet About Me /klik
- repostati sliku /klik/
- tagirati Sweet About Me i hashtag #sweetaboutmezabozicdaruje (sweet about me za bozic daruje)
- jedna osoba, jedna objava



Želim vam svima sreću i sretne blagdane!



You May Also Like

17 komentari

  1. Kako bih volela da i mi u Srbiji imamo Pink Pandu :( Evo več 15 minuta gledam šta bih sve uzela za tih 200kn. Oh well, a girl can dream...
    Pratim te na Instagramu kao PirateLela, na FBu kao Jelena Milosevic (i tamo sam ispunila sve korake) a moji podaci za prijavu na blogu su - Jelena Milošević, Novi Sad :D

    OdgovoriIzbriši
  2. zhoe.boe@gmail.com

    Primamljivo darivanje :D

    Pratim te i preko facebooka i instagrama. Nije preporučljivo ostavljati javno osobne podatke i šaljem ti ih mailom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, nema problema :) nisi trebala ni mail ostavljati, no dobro sad, obrisat ću komentar nakon što prođe darivanje :)

      Izbriši
  3. Ana Mandić, Široko Polje
    Fb: Ana Mandić
    Ig: anaa_maandic

    OdgovoriIzbriši
  4. Katarina Bošnjak ,Sesvete
    Fb Katarina Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  5. Lucija Kramarić, Zagreb
    fb: Lucija Kramarić

    OdgovoriIzbriši
  6. Kristina Soldo,Požega
    Ig misskristinas

    OdgovoriIzbriši
  7. Aneta Služek, Virovitica
    Facebook: Aneta Služek
    Instagram: aneta_91

    :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ideja o biranju sadržaja poklona je odlična, oduševljena sam !
    Vesna Matić, Srbija
    fb Vesna Matic

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaoo , zaboravih grad ...
    Vesna Matić, Loznica, Srbija
    fb Vesna Matic
    Sorry ...☺

    OdgovoriIzbriši
  10. Josipa Hrkać,Žepče
    Fb:Josipa Hrkać

    OdgovoriIzbriši
  11. Nevena Jovanovic, Beograd,

    FB Nevena Jovanovic

    OdgovoriIzbriši
  12. Kristina Barčanac, Virovitica
    FB: Kristina Barčanac
    IG: @kristinabarcanac

    OdgovoriIzbriši
  13. Luciana Brstilo, Split
    Pratim blog na FB kao Luce Tempest

    Instagram nemam nazalost, nadam se da to ne umanjuje šansu :/
    Da ga imam, pratila bi te i tamo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ivanka Sabadin Ferenčak - Petrinja

    OdgovoriIzbriši