Favoriti 2016. - proizvodi za kosu

by - četvrtak, siječnja 12, 2017


Prošle godine isprobala sam dosta novih proizvoda za kosu, no nisu me svi posebno oduševili pa se među favoritima našlo samo njih nekoliko. Moja kosa je gusta, ali pojedinačne vlasi su pomalo tanke pa mi nedostaje volumena, a uz to imam i masno vlasište pa je moram prati svaki drugi dan. Uz masno vlasište problem mi je pretjerano opadanje i vrhovi skloni sušenju i pucanju, iako se s tim problemom uspješno nosim dobrom njegom i nekorištenjem pegle i figara. Zbog različitih potreba kose u njezi moram koristiti više proizvoda, no to mi nikad nije niti bio problem, jer volim isprobavati proizvode za kosu.

Pronalazak idealnog šampona mi je bila misija zadnjih nekoliko godina i iako sam isprobala dosta proizvoda različitog cjenovnog ranga nikako nisam nalazila onaj savršeni. Toliko sam se fokusirala na potragu za savršenim šamponom da sam na kraju zaboravila kakav bi to šampon uopće trebao biti. No mislim da sam se tome približila ovim Afrodita šamponom s koprivom i pantenolom. Kako sam već spomenula, muči me pojačano opadanje kose i mislila sam da se nikad neću riješiti tog problema budući da niti šamponi od stotinjak kuna nisu davali rezultate. Već sam se pomirila s time da nema pomoći sve dok nisam isprobala ovaj šampon. Nakon mjesec dana opadanje se smanjilo, štoviše, mislim da se svelo na ono normalno dnevno opadanje od stotinjak vlasi, a budući da je šampon proziran ne masti mi kosu. (btw, prozirni šamponi su namijenjeni masnoj kosi jer su lagani, za razliku od kremastih koji mogu biti preteški za takvu kosu pa se ona brže zamasti.) Osim što je opadanje doveo pod kontrolu čini mi se da mi od ovog šampona kosa brže raste. Vrhove ne njeguje, ali mi ih niti ne isušuje, a to je najbitnije, jer za njegu vrhova ionako koristim druge proizvode. Planiram i detaljnu recenziju, samo da još skupim dojmove. 

Nakon svakog pranja obavezno nanosim masku za kosu. Regeneratore koristim samo u danima kada mi se žuri ili sam preumorna da nanosim masku. Maske koristim tako da ih nanesem na donju trećinu kose, zatim kosu stavim u kapu za tuširanje i sve omotam ručnikom te držim 15-30 minuta, ovisno o tome koliko imam vremena i volje. Maske umjesto regeneratora koristim već godinama i primjetila sam da to mojoj kosi puno više odgovara nego kada sam koristila samo regeneratore. Dvije su maske koje su me oduševile prošle godine. Kerastase Nutritive Masquintense je odlična maska, već dosta nahvaljena po blogovima, no nešto više cijene. Dobro, skupa je, dosta skupa, zato je više niti ne koristim redovito, već samo jednom do dva puta mjesečno. Od nje moja kosa bude glatka i meka, vrhovi nahranjeni, a pod prstima se osjeti kako je kosa punija, čvršća. L'oreal Elseve Luminizer je također odlična maska, ali s puuno prihvatljivijom cijenom.  Kosu također čini mekom i glatkom, a vrhove nahranjenima, no taj efekt punije kose pod prstima osjetim tek redovitom upotrebom, a ne odmah pri prvom korištenju kao što je slučaj s Kerastase maskom. Preporučila bih vam je kao svojevrsnu zamjenu ako niste u mogućnosti ili ne želite dati toliko novca za Kerastase masku, no u dm-u je povlače iz prodaje 😢 Nije mi jasno zašto, zar nije tek prošle godine došla u prodaju? Ili sam ja nešto krivo pokopčala?


Nakon pranja, kosu je potrebno i osušiti, a prošlogodišnja ljubav mi je bio Remington fen. Ima dvije jačine puhanja i tri temperature, a primjetila sam da se kosa puno brže osuši nego nekim no name koji sam prije imala. Ima fora rozu boju, a ono što me posebno oduševilo je kabel koji se uvlači, kao na usisavačima. 😃 Stvarno mi je odličan i redovito ga koristim zadnjih godinu dana koliko ga imam. Zanima li vas recenzija fena? 

Ulja kao završni korak nakon feniranja ili peglanja su obavezna, a prošle godine napokon sam kupila hvaljena Matrix Biolage Exquisite ulja. Imam mirise Monoi i Tamanu, a to je jedino po čemu se razlikuju, učinak im je isti. Jako sporo se troše tako da vam dugo mogu potrajati; neće vam obnoviti kosu niti pomoći kod suhih ili oštećenih vrhova, ali su odličan dodatak kao završni korak nakon stiliziranja, te lijepo zaglade kosu pa ona bude glatka i sjajna, a uz to i odlično mirišu. Meni je jedino žao što se miris u mojoj kosi ne zadržava duže.

I za kraj moram spomenuti Invisibobble gumice, jer otkad njih imam obične više ne koristim. Dosta su mi čvrste, a ne zapetljaju se u kosi i ne čupaju tako da imam osjećaj da se oštećenja svedu na minimum.


Koji su vaši favoriti za kosu? Dijelimo li koji?


You May Also Like

14 komentari

  1. Moja kosa je po opisu kao i tvoje, jedino što moja ne opada, zapravo opada trenutno zbog hormona, ali inače ne. Za Kerastase Nutritive Masquintense sam dugo mislila da nije za moju kosu, a onda sam isprobala putno pakiranje od 30 ml i zaljubila se u nju te sad čekam neku dobru akciju da se počastim :D Matrix ulja su divna ♥. Imala sam Oil Wonders - indijsku almu i savršeno je, sad sam ga potrošila i želim si Biolage Exquisite Monoi jer obožavam taj miris :) Za Invisibobble gumice se potpuno slažem jer otkako sam ih kupila samo njih koristim, možda jesu skuplje, no traju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, znam da imamo sličnu kosu :) Kerastase maska je stvarno divna, a i Matrix ulja <3 Ja sam Monoi koristila ljetos i čuvam ga za sljedeće ljeto jer mi tad baš odgovara :)

      Izbriši
  2. Fen me baš zainterseirao, ja bih baš voljela vidjeti njegovu recenziju <3

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni od Afroditinog kopriva sampona manje opada kosa i manje se masti. Ne koristim ga redovito samo u jesenskom razdoblju. Dakle nisam ni stigla isprobati L'Orealovu masku a vec je povlace, steta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta cura je reklo da im je Afrodita šampon pomogao kod opadanja. Ja ga koristim stalno jer mi kosa opada cijelo vrijeme, a ne samo sezonski. Ali dobro ga je imati za svaki slučaj.
      Da, ode maska, ja sam se baš iznenadila. Još nisam potrošila prvu, ali uzela sam još jednu kad je bila snižena, čisto da imam.

      Izbriši
  4. meni treba neki dobar fen. izbjegavam sušenje fenom,ali kad moram-moram. više volim kad mi se kosa prirodno suši.
    a kakve su to gumice za kosu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se trudim prirodno je sušiti, ali nekad je nemoguće, bude kasno i idem spavati pa je na brzinu osušim fenom. Remingtonovi su odlični pa pogledaj ponudu, negdje se može naći i neko sniženje.
      A gumice, izgledaju kao kabel od telefona :D i trebale bi manje oštećivati kosu od običnih, evo i recenzija gdje piše više detalja :) http://alittlemakeupobsessed.blogspot.hr/2014/12/invisibobble-gumice-za-kosu.html

      Izbriši
  5. Imam tu gumicu, doduse neku no name i obozavam je. Najdraze mi je sto nema vise prelomljene kose kad je pustim nakon sto je bila u repu!
    Fen bez namotavanja kabla :O trebam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam prvo imala neku s ebayja, ali mi je bila premekana, nije dobro držala i znale su pucati, no ova mi je odlična i već nekih 6 mj koristim tek prvu, a vjerujem da će potrajati još dugo.
      To je i mene privuklo kod fena, totalno fora :D

      Izbriši
  6. Ova maska je wow, al je i cijena takva.. Valjda je opravdana. Ja koristim od šampona i regeneratora le petit marseillais, a masku koristim od schaume, i zadovoljna sam dosta, jedino bi mogla neku drugu masku za kosu probati, ova mi je dosadila već. I lajkam fen! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je visoka, ali meni se sviđa maska, a uvijek postoje i neka sniženja ;)

      Izbriši
  7. Hvala nebesima da se netko sjetio napraviti fen s kabelom koji se uvlači!! Želim recenziju da to vidim :D
    Invisibobble gumice i ja volim iako mi nisu oku najugodnije, ali kako kosu vežem samo kad sam doma onda me to i ne dira mnogo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel da? Fenomenalna stvar s tim uvlačenjem :D
      Gumice su baš smiješne, dečko me uvijek pita kakav mi je to kabel haha, ali mi je super što me ne čupaju :)

      Izbriši