Favoriti 2016. - skincare

by - petak, siječnja 13, 2017


Preparativna kozmetika je uvijek bila moja strast, nešto veća od makeupa, uvijek sam voljela isprobavati nove proizvode, no prošle godine sam shvatila da to nije dobro za moju kožu. Ne u smislu da joj šteti, jer nikad nisam prečesto mijenjala proizvode, nego u smislu da mi neki proizvodi fenomenalno riješe probleme s kožom, dok neki nemaju nikakav učinak pa se problemi vrate što znači da se moram iznova baviti njima i tako u krug. Moja koža je sklona aknama i dok me upaljene akne napadaju samo za vrijeme PMS-a, zatvoreni bijeli komedoni su stalno prisutni, no u kojoj mjeri ovisi o učinku proizvoda s kiselinama. T-zona mi je masna, a obrazi normalni, no područje oko nosa, usta i na bradi je sklono dehidraciji. Poprilično zahtjevna koža, no upotrebom dobrih proizvoda mogu se uspješno nositi sa svim problemima. Na ovoj hrpici su proizvodi na koje se mogu osloniti i koji će biti korišteni i ove godine, a vjerojatno i sljedećih. I dalje ću isprobavati novu preparativu, ali ne u tolikoj mjeri, više ću se držati provjerenih proizvoda, ali zato ću s makeupom eksperimentirati više nego ikad 😁

Krenuvši od uklanjanja makeupa, prošle godine sam počela koristiti ulja i skužila da mi savršeno odgovaraju. S ovim Loccitane karite uljem sam jako zadovoljna, odlično uklanja makeup, a ne ostavlja mastan trag nakon ispiranja te mi ne prouzročuje nered i planiram ga nastaviti koristiti i dalje.
Nakon uklanjanja šminke slijedi pranje lica gelom, a Ziaja Manuka Tree gel je brzo postao jedan od najdražih drogerijskih. Sviđa mi se što je blag, ne isušuje kožu, nema onog škriputavog osjećaja, a ipak je dobro očisti. Svakako planiram ponoviti kupnju, a recenziju spremam uskoro. 
Tonike obavezno koristim nakon pranja lica gelom ili prije nanošenja ulja, isprobala sam ih razne, ali sam se najbolje našla s Avonovom vodicom od ruže. Kožu čini nekako mekšom i hidratiziranijom, ne toliko da bih preskočila kremu, ali je dobar dodatak. Puno mi je bolja od razvikane Melvita vodice od damaščanske ruže pa čak i od Thayers tonika. Na bočicu savršeno paše pumpica od Ziaja Manuka Tree tonika koja je najbolja ikad pa ga špricam po licu bez nepotrebnog razbacivanja proizvoda na vaticama.
Što se tiče kiselina, oduševila su me samo dva proizvoda od svih isprobanih i njih planiram nastaviti koristiti i dalje. Skin by Ann Webb Goji Azelaic clarifying serum sadrži 2 % salicilne kiseline i odlično mi je očistio lice od komedona. Salicilna kiselina mi je odlična po pitanju prištića i samo s ovim proizvodom planiram nastaviti.
Glikolna kiselina me nije pretjerano oduševila sve dok nisam isprobala Alpha H Liquid Gold. Također sanira komedone, što mi ostali proizvodi s glikolnom nisu radili, a flekove od prijašnjih prištića vrlo brzo izblijedi, brže od ostalih proizvoda. Visoka cijena mi stvara grč pri ponovnom naručivanju, ali ga svakako planiram opet uzeti pa povremeno, po potrebi koristiti.
Uz korištenje kiselina obavezan je SPF, a ako imate masnu kožu onda vjerojatno znate kako je teško pronaći kremu sa SPF-om koja neće biti premasna i preteška. To sam pronašla u Paula's Choice Resist Youth-Extended Daily Hydrating Fluidu sa SPF 50. Iznimno je lagana i ne masti, a to mi je jako bitno tijekom ljeta, kada sam i koristila ovu kremu. Sad sam u potrazi za nečim sa SPF 15 za zimu, a da je jednako lagano. Preporuke dobrodošle.
Početkom prošle godine skužila sam da mi dehidraciju pod kontrolom najbolje drže hidratantne kreme bez silikona i zato me Bi Good Anti Age noćna krema s crnim ribizlom oduševila. Odlično hidratizira, a nije premasna i preteška, ne izaziva mi nered, ne sadrži silikone i uz sve to je jeftina. Ima sve što tražim od obične hidratantne kreme. Što se tiče ovoga anti age u nazivu, ne mora vas brinuti, u sastojcima nema ničega što bi zaista uklanjalo bore i nema razloga da je ne koristi i netko u dvadesetima bez ikakvih naznaka bora.



Koji su vaši skincare favoriti? Dijelimo li koji?


You May Also Like

4 komentari

  1. E sad si me cimnula sa ovom Bi Good kremom, baš mi treba tako nešto sada!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučujem da probaš, možda ti se svidi kao i meni :) Ako te zanima više detalja, recenziju pripremam za sljedeći tjedan ;)

      Izbriši
  2. Uskoro ću potrošiti gel za umivanje tako da bih mogla pogledati ovaj Ziajin jer si me privukla ovim da ne ostavlja škriputavi osjećaj :)
    I Paula's Choice fluid stavljam na listu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne volim taj škriputavi osjećaj, a ovaj mi se baš svidio. Javi kakav ti je ako isprobaš ;)

      Izbriši