Makeup favoriti 2016.

by - nedjelja, siječnja 08, 2017


 Uobičajeno je da se na blogovima početkom godine pišu postovi s favoritima prethodne, a ja sam u prošloj godini stvarno puno trošila na kozmetiku, posebno makeup, većinu kolekcije izgradila sam prošle godine, no u ovaj post sam smjestila samo najdraže od najdražih. Jedna od novogodišnjih odluka je trošiti manje na kozmetiku. 😄 Vidjet ćemo kako će to ići. 😅
Blogerska 2016. je bila vrlo loša. Uopće nisam bila aktivna, objavila sam samo 10 postova u cijeloj godini. Deset! I jako mi je žao zbog toga jer je razlog nepisanja moja loša organizacija, a ne nedostatak vremena. No okrećemo novi list i nadam se da ću u 2017. biti aktivnija. Nakon tolike neaktivnosti imam puno ideja i motivacije. S makeup favoritima otvaram blogersku godinu, a u pripremi su još i preparativni favoriti i favoriti proizvoda za kosu.

Krenuvši od lica, prošlogodišnje otkriće mi je Murad Oil-Control Mattifier, primer uz koje moje lice ostaje matirano 4, 5 sati. Nakon toga se javljaju lagani tragovi masnoće no uopće mi nije problem ukloniti tragove blot papirićima i zatim ponovno nanijeti puder za setiranje. Imam travel size pakiranje, koje mi je dugo potrajalo jer ga ne koristim svaki dan, no sve mi se čini da ću morati kupiti i full size, jer još nisam pronašla nešto jeftinije, a jednako dobro. Ove godine isprobala sam nekoliko novih pudera, sve drogerijskog ranga i od svih mogu izdvojiti samo L'oreal Infallible 24-H Matte. Ful prekriva i mat je, toliko mat da mi lice izgleda nekako čudno, kao maska, no to sam riješila tako da u njega dodam iluminirajuću bazu. Tada izgleda vrlo prirodno no i dalje mat. Što se tiče pudera za setiranje, moram spomenuti dva - Mac Blot i Rimmel Stay Matte. Oko oba je veliki hype i moram priznati da su i mene oduševili. Odlično matiraju, a najbolje je to što izgledaju vrlo prirodno, nema onog brašnjavog efekta na licu kao s nekim puderima, te se s vremenom ne nakupljaju na pojedinim dijelovima lica. Rimmel imam u nijansi Transparent, a Mac u nijansi  Dark Medium, no mislim da bi ta nijansa odgovarala gotovo svima jer ne ostavlja nikakvu boju. 
Nastavivši s proizvodima za lice ne mogu ne spomenuti Nabla rumenila, otkriće godine, posebno nijanse Kendra i Regal Mauve. Odlične pigmentacije, lako se blendaju, a na licu traju dok ih ne skinem. No totalna opsesija mi je bilo Essence rumenilo u nijansi Rose me up! Essence rumenila na meni nemaju dobru trajnost, nakon 6, 7 sati počinju blijediti, no usprkos tome upravo ovu nijansu sam najviše nosila jer je najsavršenija nijansa ikad! Iako u pakiranju izgleda smećkasto, na licu se vidi taj rozasti ton i izgleda tako savršeno, diskretno, a opet je vidljivo da nešto imate, savršeno odgovara uz svaki makeup look. Tražila sam takvu nijansu i kod drugih brendova, no još nisam naišla na dupe. Highlighteri su mi opsesija i mogu se pohvaliti popriličnom kolekcijom, no Laura Geller Gilded Honey i The Balm Mary Lou su apsolutni favoriti iz moje kolekcije. Iako nisu istog tona oba su odlično pigmentirana i trajna na licu. O Mary Lou već svi sve znate, a o Gilded Honey planiram recenziju pa ću vam ga još nahvaliti. Essence Pure Nude highlighter mi na prvu uopće nije bio nešto i da nisam vidjela da ga hvali jedna blogerica vjerojatno ga nikad ne bih ni kupila, a sada sam opsjednuta njime jer je krasan. Nosim ga na licu kad ne želim pretjerani sjaj, tako krasno izgleda da bih se kupala u njemu.




Prije svakog sjenila obavezno moram nanijeti bazu jer imam masne kapke, a najbolja mi se pokazala Makeup Revolution Awesome Liquid eye primer, dobije se uz Awesome Metals kremasta sjenila, no ja sam ga koristila samostalno kao bazu i odlično drži trajnost sjenila, bez blijeđenja i skupljanja u pregibu. Na primer obavezno stavljam Maybelline Color Tattoo u nijansi Creme de Rose. O njemu se već dosta pisalo, odlično ujednači kapke, lako se nanosi i produžuje trajnost sjenila. A ove godine sam opsjenuta Nabla sjenilima. Odlična pigmentacija i krasne nijanse su me totalno osvojili. Imam 8 nijansi, a naručila sam još 4 tako da ću popuniti jednu paletu. No mislim da ću s vremenom nabaviti većinu nijansi. U zadnje vrijeme sam opsjednuta (to je riječ koju u ovom tekstu često koristim :D) narančastim sjenilima, obožavam ih stavljati u pregib kapka i kombinirati sa toplim smećkastim nijansama. Ako volite takve nijanse Paprika i Peach Velvet su must have. Osim Nabla sjenila otkriće su mi i Make Up Factory mat sjenila. Tako su mekane teksture, a odlično pigmentirana da ih želim pokupovati sve! Zasad imam samo nijansu 16 Caramel Toffee jer se trenutno uklapa u te neke nijanse koje volim u zadnje vrijeme, no svakako planiram proširiti kolekciju.

Tri su ruža koja mogu nazvati all time favoritima. Prvi je Make Up Factory Mat Lip Fluid u nijansi Velvet Rosewood. Imaju odličnu, laganu formulu, trajni su i jedino mi je žao što nemaju bolji izbor nijansi. Ja bih jednu lijepu nude nijansu, because nude lip is my thing :D Dva apsolutna nude favorita su NYX SMLC Stocholm i NYX Lip Lingerie Bedtime flirt. Ako ne znam što ću, jedan od ove dvojice ide na usne. Ako volite nude usne oba su vam obavezno potrebna!

I za kraj sam ostavila lakove za nokte. Prošle godine sam najviše kupovala Catrice lakove, imaju krasan izbor nijansi, obožavam njihovu široku četkicu i pigmentaciju, a trajnost je neka 3 dana, što je na mojim noktima prosjek čak i za puno skuplje lakove.

Nadam se da vam 2016. nije bila loša i da će nova 2017. biti bolja te da ćete uspjeti ostvariti sve što ste planirali. Čitamo se i u 2017.! 😉



Koji su vaši prošlogodišnji favoriti? Dijelimo li koji?



You May Also Like

16 komentari

  1. Teško da će mi koja godina biti bolja od 2016. ali ukoliko budu upola tako dobre onda sam na konju :D Želim ti sretnu Novu i puno lijepe šminkice te naravno postova :*
    Favoriti su ti divni, posebno Nabla rumenila koja gledam već neko vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa rođenje kćerkice je definitivno razlog za najbolju godinu ;) Želim i ja tebi sve najbolje, uživaj u bebici i nek raste velika i zdrava <3 :*

      Izbriši
  2. Jako mi je zanimljivo kad se s nekime ne poklapam u gotovo nijednom favoritu, daje hrpu inspiracije za isprobavanje novih proizvoda :D
    Nabla me napada sa svih strana vec neko vrijeme, uspjesno se odupirem ali ne znam koliko cu jos moci :D pogotovo kad vidim ovu krasnu paletu ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe puno je inspiracije po blogovima, samo treba dobiti na lotu :D
      Nablu svakako probaj, meni je opsesija :D Sjenila su divna, a i rumenila, pa kreni od toga ;)

      Izbriši
  3. super favoriti, bas mi se svidjaju, pogotovo nabla rumenila :) joj essence pure nude nikako da nabavim, isto sam vidjela jednu krasnu recenziju za njega ali uvijek zaboravim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nabla rumenila su <3 svakako nabavi koje. A i Essence highlighter što prije nabavi, dok ga nisu izbacili iz prodaje :D

      Izbriši
  4. Uz Catrice HD puder i taj L'Orealov je moje otkrice godine. Ostala sam fascinirana kad mi ni usred ljeta na 40 stupnjeva nije skliznuo s lica, naravno uz pomoc Rimmelovog stay matte.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je super Catrice HD, ali ga nisam stavila među favorite, ipak mi je draži Lorealov :) A Stay Matte je klasik :)

      Izbriši
  5. Zanimljivi favoriti :D Voljela bih probati Nabla sjenila... čujem da ih svi hvale, treba to probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, svi ih hvale, ali zato što su odlična. I imaju krasan izbor nijansi, imam na popisu taman za popuniti još jednu paletu :D

      Izbriši
  6. Nemamo baš zajedničkih favorita...želim Nabla rumenila kupiti što prije!

    OdgovoriIzbriši
  7. Došla sam komentirati slike koje su odlične! Moram pitati, koristiš li kakvo umjetno osvjetljenje i koju kameru? Jer slike su SAVRŠENE! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno ;) ne bih rekla da su savršene, ali trudim se da budu što bolje. Slikam blizu prozora jer mi je svjetlost najbolja, čak i sada kad je oblačno, a bitno je i u koje doba dana. Meni je najbolje između 10 i podneva, a prozor je na istoku. Već tad slike ispadnu ok, ali ja ih još malo posvijetlim i izoštrim u PicMonkeyju. Što se tiče kamere, imam neki stariji model Canon Eos Rebel XS mislim, i nisam baš zadovoljna jer fotke nisu savršeno oštre. No što je tu je, nadam se da će novi fotić doći na red ove godine.

      Izbriši
  8. Ne dijelimo niti jedan favorit, ali samo zato što ja nemam nekih favorita 2016. :D Naime, godina mi nije bila najbolja i zapravo sam poprilično zanemarila i preparativu i dekorativu (dovoljno je reći da sam kupila Foreo i da sam ga svega par puta koristila). U 2017. se stvari polako vraćaju na svoje :D
    Tvoji favoriti su odlični i lijepo probrani. Na svoju listu dodajem Nablu (rumenila i sve ostalo :D) koju škicam već neko vrijeme, Rimmel puder i Make Up Factory sjenila :) Sad samo da posao nađem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti 2017. biti bolja ;)
      Kakav posao, treba na lotu dobit za kupnju sve te kozmetike :D

      Izbriši