the Balm Appetit paleta sjenila

by - srijeda, siječnja 18, 2017


Moram priznati kako sam se poprilično izbezumila od oduševljenja kada sam vidjela najavu za ovu paletu. Što zbog predivnog pakiranja kojim The Balm uvijek oduševljava, što zbog krasnih nijansi unutar palete za koje sam odmah ustvrdila da ipak nisu potpuno po mom ukusu. No ubrzo nakon toga odlučila sam izaći iz zone komfora kad su u pitanju nijanse sjenila i naručiti ovu ljepoticu.

Kad sam prvi puta vidjela paletu mislila sam da su panovi sjenila oblikovani u EAT UR ❤ OUT oblik, no zapravo se radi o šabloni koja magnetno prianja na same panove i daje najkul izgled ikad. Ispod poklopca nalazi se sasvim solidno i funkcionalno ogledalo, a sama paleta je izrađena od čvrstog i kvalitetnog kartona, što je tipično za njihova pakiranja. Pomislila sam kako će paleta biti nezgrapna zbog poklopca i te dodatne šablone, no oboje se može preklopiti iza tijela palete, kao i kod ostalih The Balm paleta i na taj način olakšati rukovanje. Moram se osvrnuti i na nazive nijansi koji su zapravo nazivi jela (artichoke dip, crispy bacon...) preoblikovana tako da tvore imena muškaraca no zapravo se čitaju jednako. Ma tko li im samo smišlja takve stvari? 🙌🙆



Tekstura sjenila je mekana, kod shimmerastih sjenila nešto više nego kod mat, malo se truse kada prođete kistićem po sjenilu, no meni to nije bitan faktor. Pigmentacija varira od solidne do odlične, ovisno o nijansi, no čak i manje pigmentirane nijanse možete nadograditi i raditi s njima; odlično se blendaju i općenito su kvalitetna, kao što je slučaj i s ostalim The Balm paletama. Na mojim kapcima sjenila traju dok ih ne skinem, no moram naglasiti da imam masne kapke i da obavezno nanosim bazu i Maybelline CT Creme de Rose ispod sjenila. Bez toga sjenila na mojim kapcima nakon nekoliko sati ne liče na ništa, bez obzira kojeg su cjenovnog ranga.
Što se tiče kvalitete sjenila zaista nemam zamjerke, radi se o odličnom proizvodu i ako volite The Balm sjenila svakako i ovu paletu dodajte u kolekciju. Naravno, izbor nijansi ovisi o vašim preferencijama, no čak i ako volite neke smećkaste nijanse ova paleta nije loš odabir ako želite isprobati nešto drukčije jer s njom možete kreirati i neutralnije dnevne lookove kao i one večernje.
Ako baš moram cjepidlačiti, jedina zamjerka bi mi bila što ne možete kombinirati baš svaku nijansu iz palete i za određene lookove ćete morati uzeti neke druge nijanse izvan palete pa možda nije najpraktičnije rješenje za putovanja kada želite ponijeti što manje proizvoda. Osim toga, nemam zamjerke jer kada se doma šminkam zaista mi nije problem kombinirati nijanse iz više paleta.



U prvom redu nalaze se tri mat nijanse sasvim solidne pigmentacije. Bruce Schetta je čak iznenađujuće pigmentirana s obzirom da se radi o svijetloj rozikastoj nijansi koja služi za posvjetljivanje. Za razliku od sličnih nijansi u nekim paletama, ova se zaista i vidi kada je nanesete. Ostale dvije nijanse su savršene kao prijelazne nijanse u pregibu kapka. Solidno su pigmentirane i bez problema ih možete nadograditi do željenog intenziteta.


U drugom redu se nalaze uvjerljivo najpigmentiranije nijanse u cijeloj paleti i meni definitivno najdraže, posebno ova krasna bakrena. Ove tri nijanse su mrvicu mekše od prethodne tri mat i volim ih nositi preko cijelog kapka, no Tate R. Tots (prva nijansa) odlično izgleda i kao highlight u unutarnjem kutu oka.



Prva nijansa u trećem redu (Hal Apeño-Poppers) je solidno pigmentirana no vrlo je svijetla i teško ju je uhvatiti kamerom, a ni u samom pakiranju ne izgleda impresivno. Radi se o stvarno krasnoj nijansi koju možete nadograditi s više slojeva, a lijepo izgleda i preko cijelog kapka i kao highlight u unutarnjem kutu oka. Budući da se radi o nekoj šampanj nijansi u slučaju nužde može vam poslužiti i kao highlighter na obrazima, neće izgledati čudno niti brašnjavo, zaista izgleda kao suptilniji highlighter. Sljedeće dvije nijanse su sive, solidno pigmentirane no osobno nisam fan takvih nijansi. Imam smeđe-zelene oči pa mi sa sivim nijansama izgledaju žuto što mi se ne sviđa, tako da će te dvije nijanse biti najmanje korištene u cijeloj paleti, iako se radi o odličnim nijansama koje možete kombinirati skupa. Tamnija siva nije jako tamna i morat ćete je nadograditi za intenzivniji efekt, a sadrži sitni shimmer koji nije došao do izražaja na swatchu.


Ako volite neutralna smećkasta sjenila očito je da ovo nije paleta za vas, no ako se odlučite poigrati i izaći iz komfort zone svakako preporučam ovu ljepoticu.



Ako se odlučite kupiti paletu možete je pronaći u Bipa prodavaonicama i na Pink Pandi po cijeni od 308 kn.


You May Also Like

22 komentari

  1. ajme, pa i ja sam mislila da im je takav oblik sjenila.. evo, da nisi rekla da je to šablona, ne bih imala pojma..
    sjenila su mi lijepa, osim Chris P. Bacon- nije baš po mome ukusu..
    a imena.. pa odlično,e :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, na prvu stvarno izgleda kao da im je takav oblik :D Stvarno su se potrudili biti kreativni :D

      Izbriši
  2. Stvarno je lijepa, nijanse su isto prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su se potrudili oko svega, definitvno najzanimljivija paleta koju imam :)

      Izbriši
  3. Imam, obozavam.. jos jedna kupljena za utjehu sto nemam trimony 😂 ova bakrena bas dize svaki look ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bakrena je <3
      Ja imam Matte Trimony, ako si na nju mislila, ali ova mi je draža, sjenila su mekša.

      Izbriši
  4. Paleta je predivna, posebno nijanse u drugom redu kakve nemam u kolekciji te bi je uzela samo zbog njih. Volim theBalm što se uvijek potrudi oko cijele priče :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno se trude biti zanimljivi i kreativni <3
      Nijanse u drugom redu su predobre, iako ni ostale nisu loše :)
      Ako uzmeš, javi dojmove ;)

      Izbriši
  5. Super mi je ova rečenica: ''ako želite izaći iz comfort zone'', kod mene comfort zone očito ne postoji xD Ovakve nijanse su meni everyday nijanse xD Zapravo postoji!! Nikad ne bih nosila roze nijanse, njih se zgražam, kao i roze boje općenito xD Izuzetak je Nabla sjenilo Madreperla, no onda ima rozi odsjaj, nije ful roza :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ti priznam, i ja sve više nosim ovakve nijanse svaki dan. Ne sjećam se kad sam nosila nešto neutralno smeđe :D
      A ja inače volim rozu, ali ne kad su u pitanju sjenila ;)

      Izbriši
  6. Ajme koja divna paleta! Zaljubila sam se.

    OdgovoriIzbriši
  7. Paleta je predivna posebno mi se sviđa drugi red... bakrena nijansa *__*

    OdgovoriIzbriši
  8. Ove tri središnje nijanse su mi genijalne :D a dizajn je općenito poseban, kao i uvijek kod njih...polako mi postaju jedan od najdražih brendova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su jedan od najdražih brendova, imaju odlične proizvode.
      Srednji red je definitivno najzanimljiviji ;)

      Izbriši
  9. Ženo, ti si mene prosvijetlila :D Od trenutka kad sam uživo vidjela ovu paletu ja sam bila uvjerena da su sjenila u obliku slova :D :D
    Iako mi je lijepa paleta ipak nisu moje boje i mislim da ću nekada u budućnosti radije uložiti u neku njihovu paletu koju ću više koristiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa baš izgleda kao da su u tom obliku, dok se malo bolje ne prouči :D
      Imam tri njihove palete i sa svakom sam zadovoljna, tako da nećeš puno pogriješiti koju god da izabereš, sve ovisi o tome kakve nijanse voliš ;)

      Izbriši
  10. haha evo kod tebe sam otkrila da su sjenila normalnog oblika,, i sama sam do sada mislila da su u obliku slova,, theBalm uvijek neko iznenađenje pripremi.. sjenila u drugom redu su divnaa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da su svi na prvu mislili da su panovi takvog oblika :D

      Izbriši