Winter makeup picks

by - subota, siječnja 21, 2017


U posljednje vrijeme događaju se dvije potpuno netipične stvari za mene. Prva je da mi je makeup postao draži od preparative što je prvi put ikad jer mi je preparativa uvijek bila nekako draža i više sam se brinula o njezi kože nego o šminkanju. No zadnjih mjeseci uživam u šminkanju više nego ikad, a preparativu sam odlučila svesti na provjerene favorite i manje isprobavanja novih stvari.
S obzirom na to da jako uživam u makeupu više sam se prepustila eksperimentiranju i odmaknula se od neutralnih smećkastih nijansi sjenila. To ne znači da ćete me vidjeti s kričavim makeupom, ali sam svakako iskoračila iz svoje zone komfora upotrebom narančastih i ljubičastih nijansi.

Nakon što sam kupila Nabla sjenilo u nijansi Paprika postala sam opsjednuta takvim nijansama. Začudila sam se koliko mi dobro stoje i koliko ih uživam nositi. Osim Paprike obožavam i Peach Velvet i Petru, nanosim ih u pregib kapka kao prijelazne nijanse u kombinaciji s nekim toplim tamnosmeđim sjenilom kojim definiram vanjski kut oka. Koliko sam opsjednuta narančastim nijansama govori u prilog i činjenica da Sleek rumenilo u nijansi Coral koristim kao sjenilo jer mi isto uopće ne stoji kada ga nanesem na obraze. Kao sjenilo odlično se uklapa u pregib kapka i vrlo često ga nosim u kombinaciji s Paprikom.
Iako dosta eksperimentiram, u zadnjih mjesec dana najviše sam nosila kombinaciju Paprike u pregibu kapka, nijanse Funny iz The Balm Nude Dude palete u vanjskom kutu oka i desne definer nijanse iz WnW Comfort zone palete preko cijelog kapka. Ta tri sjenila se tako savršeno uklapaju zajedno da sam već sama sebi dosadna koliko forsiram tu kombinaciju, ali ne mogu si pomoći jer je neopisivo volim. Čim nanesem Papriku u pregib kapka instinktivno posežem za ostalim dvjema nijansama i završim uvijek s istim lookom. 😎😁
Kad završe ispiti pa budem imala više vremena posvetiti se slikanju napravit ću EOTD s tim lookom.

Kad su u pitanju rumenila u zadnje vrijeme sam također izbirljiva i biram samo neke mauvičaste ili smećkaste nijanse, bez pretjeranog shimmera, štoviše, preferiram da su mat. Imam desetak takvih nijansi u kolekciji koje rotiram (uskoro planiram post u kojem ću vam ih pokazati), no Essence Rose me up! uvjerljivo pobjeđuje i mislim da je to prvo rumenilo ikad kojem ću dotaknuti pan jer ga neopisivo obožavam. Nijansa je mat, vrlo prirodna, u pakiranju izgleda smećkasto, ali na licu do izražaja dolazi rozikasti ton, definira obraze i vidljivo je da nešto imate, ali vrlo nenametljivo. Žao mi je samo što Essence rumenila na meni slabo traju, nakon 6 sati počinju blijedjeti iako imam normalne obraze, no to me ne spriječava da ga često koristim. Mislim da ću uzeti još jedno pakiranje, čisto da imam back up ako ga odluče povući iz prodaje.





Nedavno sam prošla kroz kolekciju ruževa i shvatila da mi se više ne sviđaju rozikaste nijanse koje sam prije koristila pa sam iste proslijedila, a većina onoga što mi je ostalo su nude mat ruževi koje volim nositi i s kojima se dobro osjećam. Uvijek sam u potrazi za savršenom nude nijansom, da nije presmeđa, da nije mauve već 'my lips but better' nijansa koja najbolje izgleda na mojim manjim usnama. Najdraži nudići iz moje kolekcije su NYX Lip Lingerie u nijansi Bed time flirt, NYX SMLC Stockholm, Essence Matt, Matt, Matt 02 te nedavno kupljeni, novi Deborah mat ruž u nijansi 01. Sviđa mi se njihova formula, trajnost i to kako izgledaju na mojim usnama pa u zadnje vrijeme najčešće posežem upravo za nijma.

Nisam neki fanatik kad je u pitanju konturiranje, volim samo malo naglastiti obraze iako su već prirodno izraženi, a tijekom zime taj korak ne preskačem jer je hladno i nije mi problem imati više slojeva na licu kada znam da se ništa neće otopiti. Trenutno u tu svrhu koristim NYX Taupe, jer je neko vrijeme stajao u ladici, no osim njega volim i Sleek Light kontur kit, a sviđa mi se i nova Deborah paleta za konturiranje koja je još u fazi isprobavanja. Nedavno sam se odvažila i na kremaste proizvode za konturiranje pa ću vas obavijestiti kako to funkcionira. 😉

Highlighteri su mi opsesija, imam ih stvarno puno tako da sam od sada odlučila svake godine kupiti samo jedan, vidjet ćemo kako će to ići. 😆 Ove zime nije prošlo šminkanje bez da sam nanijela highlighter jer mi savršeno odgovaraju uz mat rumenila. Kao favorite iz svoje kolekcije izdvojila bih Mary Lou (what a shocker), Laura Geller Gilded Honey, Sleek palete highlightera (imam ih tri), a Nabla Angel je najposebniji od svih i toplo vam ga preporučujem. 😉





Koje nijanse su vaš odabir ove zime? Koje proizvode najradije nosite?


You May Also Like

12 komentari

  1. Joj ja se nikako nisam našla sa kremastim konturama, tako da sam odustala od toga...nadam se da ćeš Ti uspjeti naći zajednički jezik s njima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasad mi se čine ok, no moram još isprobati pa donijeti konačne zaključke, vidjet ćemo ;)

      Izbriši
  2. Ove zime kao i u svako drugo godišnje doba biram neke neutralne nijanse. Priznajem, nisam hrabra :D
    Narančastu nikako ne volim tako da jedva čekam EOTD da se pokušam razuvjeriti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš, takva sam i ja bila i do prije par m bih isto rekla da ne volim narančaste nijanse, ali eto, nešto se dogodilo i potpuno se sve preokrenula pa sam sad spremnija za eksperimentiranje :)

      Izbriši
  3. Vrlo slične tvojima :) Toplo, da toplije ne može. Uz mrvicu mraza u highlighteru :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, ja i highlihtere volim toplije, nekako mi se čini da mi bolje stoje :)

      Izbriši
  4. Kod mene nekako prevladavaju roskaste nijanse jer mi lijepo osvježe lice, a kako malo spavam to mi je jako potrebno :D WnW Comfort Zone paletu imam i volim, a najviše, kao i ti, desnu definer nijansu, koja mi je jedna od najljepših nijansi ikad :D Ja tu nijansu zovem kukac nijansa jer me podsjeća na one velike crne bube čiji se oklop presijava :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš stvarno, nijansa podsjeća na te kukce :D Slična nijansa postoji i u Sleek Goodnight sweetheart paleti :)Baš je posebno <3

      Izbriši
  5. koje boje <3 <3 I sama naviše odabirem Nyx Taupe za konturiranje i rijetko kada idem dalje od njega :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nyx Taupe je zakon, posebno zimi kada sam svijetlija, ali jako volim i Sleek kontur kit, pa ako ti dosadi taupe, isprobaj to ;)

      Izbriši
  6. Jako mi se sviđa tvoj izbor! Mislim da ne bi ništa promijenila da mi netko kaže našminkaj se ovime :D Nabla mi se jako sviđa, Angel gledam već duugo vremena. A jednog dana kada budem slagala Z paletu unutra idu obavezno Petra, Fahrenheit i Peach Velvet. ;)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj Nabla sjenila, meni su odlična. A Angel je takooo poseban <3 Nabla stvarno ima divnih proizvoda

      Izbriši