BiGood Anti-Age noćna krema s crnim ribizlom

by - ponedjeljak, veljače 20, 2017



Prije nekoliko godina moja mješovita koža postala je sklona dehidraciji i moram priznati kako sam se dugo borila s tim problemom, isprobavajući ulja, serume i kreme ne bih li spriječila i umanjila sušenje i ljuskanje kože. Borba je bila prilično neuspješna i nikako se nisam uspjevala u potpunosti riješiti dehidracije sve dok krajem pretprošle godine nisam skužila da mi dehidraciju pod kontrolom drže prirodnije kreme bez silikona. Od tada se uspješno nosim s dehidracijom, a na mojoj koži više nema suhih područja i iritantnih ljuskica.

Isprobala sam nekoliko sličnih krema koje su mi bile odlične, no ovoj BiGood se vraćam iz nekoliko razloga, a jedan od njih je i povoljna cijena;  tubicu od 50 ml platit ćete samo 30 kn u svim Bipa prodavaonicama. BiGood je Bipin brend, a u ponudi imaju sve, od proizvoda za njegu tijela i kose do sredstava za čišćenje doma. Zapravo, BiGood je Bipi ono što je Alverde dm-u, ali čini mi se, manje poznat i razvikan od Alverdea.

Sama krema nije niti prerijetka niti pregusta, brzo se upija, a kožu ostavlja hidratiziranom i mekom. Radi se o noćnoj kremi i upravo tada sam je i koristila, u večernjoj rutini, nakon ulja. Dehidraciju, koja se kod mene pojavljuje na području oko nosa, usta i na bradi, je držala pod kontrolom, a tijekom hladnijih dana, ako bih primjetila ljuskice, jednostavno bih je nanijela u debljem sloju kao masku, ostavila da se upije, a onda ostatak dodatno umasirala u kožu. Ujutro bih se budila meke i hidratizirane kože, a eventualne ljuskice bi bile sanirane.  Moram naglasiti da mi nije uzrokovala nikakav nered, a to mi je svakako bitno jer sam sklona aknama. Što se mene tiče ovo je odlična krema jer dobro hidratizira, nije premasna i preteška, ne uzrokuje mi nered i uz sve to nije skupa. Proizvođač obećaje da krema sprječava prve znakove starenja, intenzivno vlaži, zaglađuje i učvršćuje kožu. Mogu potvrditi da zaista vlaži i zaglađuje kožu, no iako sam u kasnim dvadesetima još nemam bore niti opuštenu kožu pa te efekte ne mogu niti komentirati. No mislim da treba biti realan i ne očekivati čuda, znakove starenja ništa ne može spriječiti, eventualno odgoditi. Iako proizvođač navodi da je namijenjena posebno za njegu zrelije kože, u njenom sastavu nema ništa što bi zaista uklonilo bore i nema razloga da je ne koristi netko u dvadesetim godinama tko o borama još niti ne razmišlja. Preporučila bih je onima s normalnom i mješovitom kožom, jer mi se čini da bi za suhu bila preslaba, a za masnu prebogata. 
Meni se krema svidjela i kako sam pri kraju s drugom tubicom uskoro planiram kupiti i treću. Mislim da je to najbolji dokaz da je volim koristiti jer ispunjava sve ono što od nje i očekujem. 

Sastojci: aqua, helianthus annuus hybrid oil**, glyceryl stearate, poly-glyceryl-3 dicitrate/stearate, sodium stearoyl lactylate, cetyl alcohol, glycerin, ribes nigrum fruit juice**, ribes nigrum bud extract**, vitis vinifera seed oil, xanthan gum, sodium hyaluronate, sodium levulinate, levulinic acid, parfum*, ubiquinone, potassium hydroxide, sodium phytate, p-anisic acid, sodium anisate, linalool*, limonene*, geraniol*

* s prirodnim mirisima
** iz biološkog uzgoja




Koja je vaša omiljena hidratantna krema? Imate li neku preporuku?

You May Also Like

6 komentari

  1. Nakon isprobanog BiGood seruma koji mi je bio odličan, navukla sam se na njihove proizvode te sam si uzela okoloočnu kremicu i tonik. Tonik mi je koma, isušuje me strašno, što nije ni čudno jer sadrži alkohol visoko u sastavu, a ja budala kupila bez da sam pročitala sastav. Okoloočna mi baš ne odgovara, no nikako da skontam zašto. Dat ću joj još jednu šansu pa ćemo vidjeti :D Vjerujem da bi ova noćna kremica mojoj masnoj koži bila prejaka, ali kako mi je koža sklona dehidraciji, možda je i probam iduće zime :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je taj serum isto bio odličan. A krema bi ti možda i odgovarala, nije baš tako bogata :)

      Izbriši
  2. I ja sam isprobala BiGood serum i baš sam bila zadovoljna, u ljetnom periodu sam ga koristila samostalno. Ne znam zašto u Bipi ne obratim pozornost na BiGood proizvode, svakako ću morati, a i ovu kremu želim isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto bio odličan taj serum. Ne privlači me baš puno toga od njihove ponude, imam još i dnevnu kremu koja je ok i gel za umivanje koji tek moram isprobati.

      Izbriši
  3. Meni se nažalost ovaj serum nije nimalo svidio. Jednostavno mi je bio prelagan i nije mi radio ništa na koži. Vidim da imamo vrlo slično stanje kože pa se možda odlučim isprobati ovu kremu. Inače od dehidracije me spašava Avonova anew noćna maska. A too ljuskanje je tako iritantno. Često mi se desi da mi se nos ljušti i masti istovremeno, da poludiš!
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Serum je definitivno prelagan, čak ni meni samostalno nije bio dovoljan, no svidio mi se jer je od njega koža nekako bila plump, napeta tako da ga definitivno opet planiram kupiti :)
      A za ljuskanje se slažem, baš iritantno :/ Za Avon masku sam čitala pohvale, ali nikako da je uzmem. Budem jednom prilikom.

      Izbriši