Winter beauty essentials

by - četvrtak, veljače 16, 2017


Kombinacija hladnog zraka vani i grijanja unutra našu kožu zimi može učiniti suhom i dehidriranom. Kako i sama patim od dehidracije s kojom se borim tijekom cijele godine, posebno se zimi trudim više hidratizirati kožu kako bih spriječila nastanak neuglednih ljuskica i kože koja zateže. Na ovoj hrpici su proizvodi koji mi u tome odlično pomažu i moram se pohvaliti kako ove zime uopće nemam problem s dehidracijom, a ako se slučajno i pojavi, ovi proizvodi je uspješno saniraju.

Hidratantni serumi su već dugo dio moje rutine i rotiram ih ujutro u kombinaciji sa vitamin C serumima. Bocassy Contour Redefinition Anti-Age serum mi se sviđa više od onog njihovog 'običnog' seruma jer se vrlo brzo upija, kožu stavlja hidratiziranom, a pritom uopće nije mastan niti težak. Voljela sam ga koristiti i prije šminkanja, a posebno sam ga voljela u onim rijetkim danima kada bi se dehidracija ipak pojavila; sanirao bi i zagladio ljuskice koje bi mi inače tekući puder još dodatno naglasio.
Još prije godinu dana shvatila sam da mi prirodnije kreme koje ne sadrže silikone pomažu kod dehidracije i od tada ih obavezno koristim kao dio noćne njege. BiGood Anti-Age noćna krema s crnim ribizom mi je favorit jer nije premasna, brzo se upija, pomaže mi kod dehidracije, a uz sve to je i dosta jeftina. Pri kraju sam druge tubice, a svakako planiram uzeti i treću. 😉
Osim serumima, uljima i kremama, zimi volim njegovati kožu i hidratantnim maskama. Budući da sam muku mučila s pronalaskom hidratantne maske koja me ne bi pekla ili one koja bi imala neki efekt, odlučila sam investirati u GlamGlow Thirstymud Hydrating masku. Koristim je jednom tjedno tako da nanesem tanki sloj maske, ostavim desetak minuta, a zatim ostatak umasiram u lice. Ujutro bi koža bila hidratizirana te sam primjetila da takva ostaje i sljedećih par dana, no nisam sigurna da ću ponoviti kupnju. Iako mi se maska sviđa, od fenomenalnog mirisa po kokosu do učinka, nekako se nadam da ipak postoji nešto jednako dobro, ako ne bolje, ali s puno prihvatljivijom cijenom.




Neugodan problem koji me muči kad su u pitanju usne je ljuštenje, a Carmex balzam sanira sve, od ljuštenja do eventualnih oštećenja uzrokovanih dugim boravkom na hladnoći. Nanosim ga svaku večer prije spavanja a ujutro se budim obnovljenih usana. Iako sadrži mentol, osjećaj peckanja nije prejak i s vremenom sam ga naučila ignorirati. S trona je smijenio i hvaljeni Nuxe balzam i sve ostale koje sam koristila jer je jeftin, a vrlo, vrlo učinkovit.
Budući da je Carmex balzam upakiran u teglicu pa mi nije zgodno ponijeti ga u torbi niti koristiti preko dana morala sam pronaći balzam u sticku, a Alverde balzam od nevena mi se pokazao kao najbolji. Iako mi ne pomaže s problemom ljuštenja odličan mi je za nanošenje tijekom dana, prije šminkanja, za ponijeti u torbi... imam čak tri primjerka razmještena na različitim mjestima u sobi. 😄 Sviđa mi se jer je masniji, ne sjedi na usnama već se upija i ne razleti se svuda oko usana pa ne izgledam kao da sam pojela tri bureka, kao što većina balzama radi. Nedavno sam kupila Biobazin balzam, čisto da isprobam nešto novo i požalila sam, bio mi je užasan. Ostavljao je neki teški, odurni sloj na usnama i samo je sjedio. To mi je samo potvrdilo koliko volim ovaj Alverde i planiram ga koristiti sve dok ga ne povuku iz prodaje. 
Ruke su još jedan dio mog tijela koji zahtijeva redovitu pažnju i njegu. Sklone su sušenju tijekom cijele godine, a posebno zimi kada zbog hladnoće znaju i pucati. Zbog toga ih moram redovito mazati, a s godinama sam se navikla da ih namažem kremom nakon svakog pranja. Većina krema je vrlo slabašna za moje ruke i već 5 minuta nakon nanošenja imam osjećaj kao da ništa nisam nanijela jer me koža zateže. Neutrogena krema je pravi spasitelj za suhe ruke, brzo se upija, iako je gusta i masna, a pruža instant olakšanje te koža ostaje hidratizirana do sljedećeg pranja. Otkad je koristim nemam nikakvih problema s kožom ruku i tvrdim da je to najbolja krema za ruke koju sam do sada probala.
Koža tijela mi nije zahtjevna i ne zahtijeva redovitu njegu, no primjetila sam da ipak ljepše izgleda kada je redovito mažem, posebno zimi. Isprobala sam hrpu drogerijskih mazalica i na kraju se uvijek vraćam Ulola maslacima jer su odlični. Sadrže prirodne sastojke, brzo se upijaju i kožu čine mekom i glatkom, potpuno hidratiziranom. Taj osjećaj glatke, hidratizirane kože je nekako naglašeniji i intenzivniji nego s nekim drugim mazalicama koje sadrže hrpe silikona. Do sada sam koristila samo one od naranče i cimeta, no u zalihama imam i jedan od čokolade i naranče koji se baš veselim isprobati.





Koji proizvodi vas spašavaju zimi? Volite li neki od spomenutih proizvoda?


You May Also Like

4 komentari

  1. davno sam koristilaneutrogena kremu za ruke i sjecam se da mi je bila jako dobra, ali ne znam zasto nisam ponovila kupnju :D zato bigood kremicu stavljam na listu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam je prije koristila, pa onda isprobavala razne druge, ali sam se na kraju ipak vratila Neutrogeni jer mi je najbolja.

      Izbriši
  2. mene zimi slomise moje suhe usne, ma sta god radila one su sve gore i gore, nema sta nisam probala od proizvoda za njegu usana i samo mi blistex koliko toliko pomaze :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj to je užas kad isprobaš svašta, a ništa ne djeluje :( I ja sam se dugo mučila s tim ljuštenjem, ali ajde, Carmex pomaže pa više nemam problema. Jesi možda probala napraviti svoj balzam? Shea ili kakao maslac, kokos, argan ulje, možda pomogne

      Izbriši