Favoriti ožujka 2017.

by - petak, travnja 07, 2017


Ožujak je bio poprilično dosadan po pitanju kozmetike jer osim par novih preparativnih proizvoda koje sam uključila u rutinu uglavnom sam koristila proizvode koje koristim već nekoliko mjeseci, a o kojima ću pisati u jednom zasebnom postu. A što se makeupa tiče, sve se svelo na brzinsko šminkanje pa je i tu situacija bila pomalo dosadnjikava. No ipak se tu našlo nekoliko proizvoda, što novih, što starih o kojima vam jedva čekam reći nekoliko riječi 😉



MAKEUP

Iako sam si rekla da ću pauzirati s kupnjom sjenila jer želim trošiti one koje imam doma, nisam odoljela da si složim jednu Makeup Obssesion paletu. Radi se o običnim mono sjenilima koje možete slagati samo u njihove palete i napraviti si jednu po svome ukusu. Ja sam odabrala rose gold praznu paletu jer sam trenutno opsjednuta metalima i nemam niti jednu takvu u kolekciji. Sama sjenila su mekana i  pigmentirana, a cijena jednog sjenila je nekih 22 kn. Izabrala sam tople nijanse kakve volim u zadnje vrijeme i baš sam uživala u njima, toliko da sam prošli mjesec zanemarila sve ostale palete
.
Još uvijek sam u potrazi za dobrim kistovima za makeup, no kad je u pitanju običan plosnati kist za sjenilo pronašla sam svoj favorit u Essence eyeshadov brush kistu. Prvi primjerak sam kupila još prije dvije i pol godine, a od tada sam kupila još primjeraka te ih sada brojim osam, za svaki dan po jedan i jedan za rezervu. Radi se o plosnatom kistiću s kraćim, a šire postavljenim dlačicama, što mi se puno više sviđa od dužih, a užih primjeraka i s njim savršeno mogu nanijeti sjenilo preko cijelog ili sredine kapka, bilo da se radi o shimmerastim ili mat nijansama, pigmentima, šljokicama. Imam spuštene i ne prevelike kapke i totalno sam se pronašla s ovim kistom. A primjerak kupljen prije dvije godine je gotovo kao nov.

The Balm Sexy Mamu imam još od prošle godine no pošteno sam je počela koristiti tek prošli mjesec. Ne hvale je bez razloga i stvarno mi se sviđa jer je transparentna i neprimjetna na licu. Uz Mac Blot i Rimmel Stay Matte mi je, trenutno,  najdraži puder u kamenu.

Godinama nisam koristila Deborah proizvode no u posljednje vrijeme me ponovno počinju intrigirati. Kontur paleta je odlična, sadrži tri kontur nijanse i jedan highlighter hladnog podtona, a sve su mekane, odlično pigmentirane i lako se blendaju. Ne pretjerujem s konturiranjem no kad imam vremena volim malo definirati obraze, a koristila sam je tako da bih na obraze prvo nanijela hladniju nijansu, te dodala malo toplije svijetle nijanse i zatim sve izbledala. Najtamnija nijansa nije toliko tamna pa ću je moći koristiti preko ljeta, kada dobijem malo boje.

Kao highlighter koristila sam Catrice Liquid Luminizer strobing pen u nijansi 020 Ready for Champagne! Daje krasan suptilan sjaj obrazima, a primjetila sam da najbolje izgleda kada je izblendate pristima na tekućim podlogama. Lako se blenda, a kada se osuši nije nimalo mastan i traje cijeli dan. Odličan novi proizvod od Catricea!

U W7 Lip Twister olovke sam se zaljubila već kod prvog kupljenog primjerka pa sam nabavila još četiri nijanse. Odlično su pigmentirane, trajne i jeftine, samo 15 kn. Jedina mana je što ih možete kupiti samo online, na Pink Pandi, a tamo su stalno rasprodane pa ih morate loviti.

Mac Velvet Teddy sam kupila tek prošli mjesec, ali se ipak pronašao u favoritima jer sam se odmah zaljubila. Nijansa je predivna i jako mi se sviđa kako mi stoji jer sam očekivala nešto drukčije sudeći po swatchevima s neta. Trajnost mu je isto odlična i otkad sam ga nabavila stalno sam ga nosila.



PREPARATIVA

Meni je skidanje šminke tlaka i uvijek tražim proizvod koji će brzo i efikasno ukloniti makeup. Garnier je izašao s novim Micelarnim gelovima i nakon mjesec dana stvarno mogu reći da mi se sviđaju. Radi se o hibridu gela za umivanje i micelarne koji je odličan za sve one lijene kojima se ne da posebno skidati šminka, a zatim prati lice gelom. Ja preferiram dvostruku metodu čišćenja pa sam njime uklanjala šminku, a zatim bih još lice oprala nekim drugim gelom. Odlično mi je uklanjao makeup, bilo da sam nosila lakši ili full face makeup, a uz sve to mi nije isušivao kožu i iako ima nekih mana o kojima ću pisati u recenziji generalno mi se svidio jer radi ono što obećaje.

Maske za lice su kod mene obavezne i uživam ih koristiti jednom do dvaputa tjedno, a kada sam vidjela da je Loreal izbacio svoje maske s glinom bila sam baš uzbuđena. Imam i onu crvenu no ona me nije posebno oduševila, ali zato mi je Glow maska odlična. Definitvno nije najbolja koju sam isprobala, jer je Trilogy Mineral Radiance maska i dalje moj holy grail, no za drogerijski brend su odlične. Lijepo očiste i osvježe lice te ono bude blistavo, a pore sužene.

Nakon što sam potrošila Caudalie Detox ulje, na red je došlo Trilogy Rosehip Antioxidant + ulje koje sam koristila cijeli mjesec i sviđa mi se što omekša i hidratizira kožu te ona bude meka i elastična, no ipak mi se više sviđa već spomenuto Caudalie ulje jer radi sve što i Trilogy no daje i taj zdravi sjaj koži što kod Trilogy ulja nisam primjetila. 

Dugo sam koristila jednokratne Venus britvice, no nije mi se svidjelo što su zaista jednokratne i već nakon druge upotrebe postanu tupe i počnu iritirati kožu stoga sam odlučila investirati u neku  britvicu sa zamjenjivom glavom. Proučavajući po dm-u ponudu britvica za oko mi je zapela Balea limited edition britvica; cijena joj je 40 kn, u paketu dobijete jednu oštricu i zaštitu za oštricu, a rezervne oštrice možete kupiti za 40 kn u paketu od 3 ili 4 komada, nisam sigurna ovako napamet. Već mjesec dana koristim prvu oštricu i još uvijek je dobra kao na početku, no uskoro ću je morati promijeniti. Britvica mi je fenomenalna, glava oštrice je fleksibilna pa se prilagođava linijama tijela, a sama oštrica ne grebe po koži, čak niti nakon dužeg korištenja i imam osjećaj da je teško porezati se njome. Stvarno sam oduševljena i žao mi je što je nisam kupila i prije. Ako tražite dobru britvicu sa zamjenjivom glavom, svakako vam preporučujem ovu.

Gelove za tuširanje ne spominjem na blogu jer mi nisu pretjerano zanimljivi, no za kraj sam ostavila Byphasse (iliti Bajpas kako ja to čitam iz šale :D) gel od vanilije koji mi se baš sviđa. Litra košta 24 kn, a upakiran je u bočicu s pumpicom što je super praktično, miriše blago mliječno-vanilasto i lijepo opere kožu bez isušivanja pa ga svakako škicnite kad se sljedeći put nađete u dm-u.




Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda? Dijelimo li favorite?





You May Also Like

2 komentari

  1. Od skoro koristim ovaj Garnierov gel i zadovoljna sam njime, nemam bas nijednu zamerku :). Inace, sminku skidam micelarnom vodom a zatim ide umivanje gelom, to je moja rutina. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se isto stvarno svidio. Ja ga koristim umjesto micelarne, pa onda još operem lice drugim gelom, tako mi više paše :)

      Izbriši