Lovin' lately | skincare #2

by - ponedjeljak, travnja 17, 2017


Koliko god voljela preparativu zbog zahtjevne i problematične kože ne volim često mijenjati proizvode. Osim ako se ne radi o nečemu što mi ne odgovara svaki proizvod potrošim do kraja i ne volim odjednom imati otvoreno više sličnih proizvoda tako da se u mjesečnim favoritima neće uvijek naći puno nove preparative. Stoga sam odlučila pisati ovakvu vrstu postova u kojima ću vam  predstaviti proizvode koje koristim nekoliko mjeseci i koje sam voljela u tom periodu. Prethodni lovin lately post možete pročitati ovdje -klik- a danas vam pišem o pet proizvoda koje sam voljela posljednjih nekoliko mjeseci.



Inače nisam sklona davati stotinjak kuna za gel za umivanje jer smatram da ima odličnih primjeraka i u dorgerijama, no ovaj Melvita  žele mi se toliko sviđa da mi nije žao niti jedne potrošene lipe. Namjenjen je  masnoj i mješovitoj koži i odlično uklanja sebum i nečistoće pa čak i makeup, a kožu ostavlja mekom i glatkom, niti malo isušenom ili zategnutom. Malo se slabije pjeni jer ne sadrži SLS, no meni su dvije pumpice dovoljne za cijelo lice. Koristim ga u kombinaciji s Magnitoneom i uvijek me iznova oduševi koliko je blag, a učinkovit.


Mad Hippie vitamin C serum | 30 ml | 190 kn

Vitamin C serume sam počela koristiti prije godinu i pol pa nemam puno iskustva s njima, no od nekoliko koje sam isprobala ovaj mi je najbolji. Iako navodno vitamin C ostaje u koži 48 h pa je serume dovoljno nanositi svaka dva dana, najbolji sam učinak vidjela kada sam ga koristila svakodnevno. Lijepo oživi kožu i ona postane blistava i svježa, jednostavno je odličan. Lagan je i vrlo brzo se upija pa nekih pola sata nakon njega nanosim hidratantnu kremu jer samostalno nikako nije dovoljan.



Dosad nikad nisam koristila proizvode s retinolom i ova krema je prvi takav. Budući da imam 29 bore mi nisu problem no željela sam vidjeti kakav će utjecaj retinol imati na akne. Upaljene akne mi se pojavljuju tijekom PMS-a i to najviše na liniji čeljusti, no bijeli potkožni komedoni koji se nalaze na obrazima je ono što me najviše smeta. Nakon redovitog korištenja ove kreme većina komedona se povukla i koža mi izgleda bolje nego ikad, a primjetila sam i da mi se tijekom PMS-a manje pojavljuju upaljeni prištići, tako da je retinol kod mene na testu prošao odlično i definitvno ga nastavljam koristiti. 



Salicilna kiselina također ima odličan učinak na moje komedone, a od ljekarničkih proizvoda s kiselinama najbolji mi je Effaclar duo. Koristim već drugu ili treću tubicu i sviđa mi se kako uklanja postojeće i spriječava pojavu novih komedona. Koristila sam ga u rotaciji s retinol kremom jer već godinama koristim kiseline i već znam što moja koža može podnijeti, no ako ste početnik s kiselinama i retinolom savjetujem vam da koristite ili jedno ili drugo da ne biste spalili kožu. 


Balea serum | 30 ml | 30 kn

Hidratantne serume koristim svako jutro nakon vitamin C seruma čisto da podebljam hidrataciju kože, a zadnjih par mjeseci koristila sam ovaj Balein. Sviđa mi se jer je lagan, brzo se upija, no primjetila sam da mi daje dovoljno hidratacije i samostalno pa čak niti ne moram nanijeti kremu preko. No morate uzeti u obzir da je moja koža mješovita, onima sa suhom kožom definitivno ne bi bio dovoljno hidratantan, ali ako želite u svoju rutinu uvesti neki jeftini serum za dodatnu hidrataciju imate preporuku za ovaj.



Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? Koji su vaši preparativni favoriti u posljednje vrijeme?



You May Also Like

4 komentari

  1. La Roche stvarno spasava stvar :)!! Trosim drugu tubicu. Koza mi je buknula u novembru i pokusavala sam raznim mazalicama/sredstvima da resim tu situaciju, bezuspesno :/.. Onda sam resila da probam ovo cudo, problem izbrisan :). Pojave mi se akne i sad tu i tamo, ali mnogo, mnogo brze zacele. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, stvarno spašava stvar :) Meni je najbolji od svih ljekarničkih sličnih proizvoda kao Avene i Bioderma ;)

      Izbriši
  2. Stvarno si moram uzeti ovu kremicu s retinolom... Želja mi je uvesti retinol u njegu kože baš kao i ti, zbog prištića... Tak da imam zeleno svjetlo sad :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, svakako isprobaj kremu, meni je bila odlična, nadam se da će se i tebi svidjeti. Svakako javi dojmove :)

      Izbriši