Favoriti svibnja 2017.

by - četvrtak, lipnja 08, 2017


Zadnjih mjesec dana sam si dala zabranu na kupovanje makeupa, a u isto vrijeme sam gotovo prepolovila makeup kolekciju i ostavila samo proizvode koje volim i koji mi se zaista sviđaju. Hrpa makeupa me već počela gušiti i stalno sam imala osjećaj kako ništa ne trošim, a baš sam nabrijana na to da nečemu dotaknem pan 😄
U prošlomjesečnim favoritima su se pronašli neki stari proizvodi koje sam već spominjala na blogu, ali što ću kad ih toliko volim i neki noviji, koje sam nedavno kupila i brzo zavoljela.


⇒REVLON COLORSTAY TEKUĆI PUDER
Kad su u pitanju drogerijski puderi uvijek mi je mučenje pronaći odgovarajuću nijansu. Imam maslinasto-žuti podton, a takvih redovito nema u ponudi drogerijskih pudera. Nijansa 180 Sand beige ima taj maslinasti podton i gotovo mi savršeno odgovara. Kažem gotovo jer mi je mrvicu presvijetla, no to riješim s kapljicom Alverde potamnjivača. Volim staviti jednu pumpicu na cijelo lice i tad izgleda prirodno, a ostajem matirana gotovo cijeli dan. Volim ga nanositi i kistom i spužvicom i u oba slučaja izgleda odlično, no stvarno mi je bitno pripaziti da ne stavim više od jedne pumpice jer u suprotnom izgleda teško i dodaje mi 15 godina. Preporučujem vam da ga kupujete na Profuminu jer tamo košta nekih 50ak kn.

⇒MAC PREP + PRIME HIGHLIGHTER LIGHT BOOST
Dosad još nisam pronašla korektor koji mi se ne bi uvlačio u borice i s kojim nakon sat vremena ne bih izgledala 10 godina starija pa sam nekako i odustala od njih i često ih niti ne koristim iako imam tamnije podočnjake. Ovaj Macov me totalno oduševio jer, iako se ne radi o korektoru koji će prikriti nepravilnosti već o highlighteru kojim ćete posvijetliti područje ispod očiju (kao i ostale dijelove lica) pa će ono izgledati svježije i odmornije, se uopće ne uvlači u borice. Moje tamnije podočnjake ne prekriva potpuno, ali ipak izgledaju manje zamjetljivo kada ga nanesem.

⇒NABLA RUMENILA - HEY HONEY & KENDRA
Zadnjih mjeseci počela sam nositi samo neka neutralna rumenila, mauve ili smećkasta. Jednostavno više nisam fan rozastih ili tamnijih nijansi; volim naglasiti obraze, ali da ostanu neutralni.
Nabla Hey Honey i Kendra sjenila su mi među favoritima. Mekana su, trajna i lako se blendaju. Pigmentacija je sasvim solidna, na prvu nije pretjerana, ali je lako možete nadograditi. Osobno volim upravo takvu pigmentaciju kod rumenila. Ne volim prepigmentirana rumenila s kojima moram biti oprezna pri nanošenju da ne bih riskirala izgled klauna, već ih po želji volim nadograditi.

⇒GOLDEN ROSE HIGHLIGHTER STICK
Skužila sam da se u posljednje vrijeme ne volim sjajiti kao disko kugla preko dana, već posežem za suptilnijim highlighterima. Golden Rose highlighter stick je fenomenalan! Daje taj suptilni sjaj i možete ga nositi svakodnevno, uz minimalan makeup. Odlično se stapa i s praškastim podlogama, ja ga tapkajući nanosim na vrh jagodica, a zatim prstima tapkajući izblendam. Nije mastan i traje cijeli dan, tako da mislim da će biti odličan i za ljeto.





⇒CATRICE & ESSENCE OLOVKE ZA USNE
Essence i Catrice imaju tako dobre olovke za usne da uopće nemam želje isprobavati nešto skuplje. Catrice Lip Foundation pencil (imam nijansu 040 I take you to the chocolate shop) i Essence Ultra Last lipliner (moja je u nijansi 02 brick dust) su najnoviji dodaci njihovoj ponudi i obje su podjednako dobre, odlične zapravo. Kremaste, pigmentirane, trajne i jeftine, što više poželjeti. Ako još niste, svakako preporučujem da si nabavite koju nijansu.

⇒GOLDEN ROSE LONGSTAY PRECISE BROWLINER - 103
U posljednje vrijeme eksperimentiram s različitim proizvodima za obrve ne bih li pronašla onaj koji mi najbolje odgovara, a da obrve izgledaju što prirodnije. GR olovka podsjeća na ABH Brow wiz, koji nisam isprobala pa ih ne mogu uspoređivati, ali GR browliner mi je fenomenalan. Olovka nije ni premekana ni pretvrda, savršeno pigmentirana, a spoolie na kraju je savršen.

⇒BY TERRY OMBRE BLACKSTAR SJENILO U OLOVCI - BRONZE MOON
Često puta mi se dogodi da se žurim i da nemam vremena previše pažnje posvetiti šminkanju očiju, a kako su mi sjenila najdraži makeup proizvod i uvijek ih volim nositi riješenje sam pronašla u kremastim sjenilima koja na brzinu nanesem i izblendam ne gubeći puno vremena. Kad biram kremasta sjenila ili sjenila u olovci volim da traju cijeli dan i to bez korištenja baze, jer mi je pri brzinskom šminkanju bitna svaka sekunda, no čini mi se da moji masni kapci ne žele surađivati jer još nisam pronašla proizvod koji bi na njima izdržao duže od sat vremena bez baze. S obzirom na cijenu i sve hvalospjeve koje sam čitala očekivala sam da će By Terry sjenilo u olovci  trajati cijeli dan na mojim kapcima, no kao i s ostalim sjenilima, bez baze ne funkcionira. To me malo razočaralo na prvu no daljnjim korištenje sam baš zavoljela ovaj proizvod jer je po svim drugim aspektima odličan. Uz prethodno nanesenu bazu (a trenutno koristim The Balm Put a lid on it) traje cijeli dan, nevjerojatno je kremasta i savršeno klizi po kapcima bez potrebe za povlačenjem istih, pigmentacija je fenomenalna, dovoljno je da samo jednom pređete preko kapka za ful efekt tako da mu zaista ne mogu uzeti za zlo što zahtijeva nanošenje baze.


⇒DEBORAH VELVET FLUID MAT LIPSTICK - 01
Moja opsjednutost mat ruževima i dalje traje, a kada pronađem savršeni nude ruž ne ispuštam ga iz ruku. Deborah ruž često nosim jer je pigmentiran, dosta ugodan na usnama i trajan. Svakako preporučujem da si nabavite koji primjerak.


⇒BALEA VITAL SHEET MASKA
Sheet maske su jako popularne u zadnje vrijeme pa ni sama nisam odoljela trendu. Iako sam isprobala i neke korejske, škrta sam dati 30ak kn za masku koju ću koristiti samo jednom pa sam odlučila isprobati Baleine i nisam požalila. Cijena jedne maske je 7 kn i odlične su. Bolje su mi od onih Garnier koje su duplo skuplje, a meni dosta ljepljive i nemaju neki efekt. Balea Vital maske stvarno nahrane lice, ne ostavljaju ljepljiv trag, a osobno ih na licu znam držati i više od pola sata. Osim ovih Vital u ponudi imaju i Aqua, no Vital su mi mrvicu bolje. Obje planiram usporediti u recenziji, a dotad vam preporučujem da si jednu vrećicu ubacite u košaricu.



L-D: Golden Rose highlighter, By Terry, Essence olovka za usne, Catrice olovka za usne, Golden Rose browliner, Deborah tekući ruž, Nabla Kendra
Popreko: Nabla Hey Honey



Dijelimo li favorite? Što ste vi koristili prošli mjesec?



You May Also Like

6 komentari

  1. Kupih i ja sebi isti Deborah Velvet mat ruž da malo izađem iz komfort zone zvane crveni i tamno ružičasti ruževi. Mislila sam da je to neka boja lososa, triput sam probavala tester, i zaključila da bi mi mogao odgovarati. Ali na mojim usnama boja pređe u neku čudnu mauve smeđu i nikako mi ne stoji. :/

    Balea Vital masku sam kupila par puta i potpisujem da je super. Isto mi je bolja od Aqua verzije. Za Garnierove pak mislim da su živa obmana jer imaju jako loš sastav, hrpu parabena te sastojaka koji naizgleda zaglade kožu tako da naprave film na licu pa je koža mekana i glatka, žene kažu wow kako odlično njeguje i nasafta kožu, no ispod toga se ništa ne događa jer se ne upija. Marina

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je žao da ti ne odgovara nijansa :( Meni je odlična, jedna od najdražih. Ali zna se i meni dogoditi da mi na swatchu nijansa izgleda super, mislim si 'to je to', a kad ono na usnama bude živi užas i uopće mi ne odgovara.

    Jel da da su te Balea bolje od Garnierovih? Mislila sam da je samo meni tako, budući da vidim da dosta kolegica hvali te Garnier. Ja je koristim jednom tjedno, svaki put kad odem u dm si uzmem koji primjerak, a sad isprobavam i onu crnu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Garnier im je super jer zbog određenih sastojaka stvara neki pamper i plump efekt iako ne radi ni jedno ni drugo. Meni se recimo kod ružičaste maske sviđa to što je umirujuća i kao da hladi, no opet nema pretjerano izražen cooling efekt. Ali kad operem s lica taj svilenkasti film, kao da se ništa nije dogodilo. Zelena maska je krcata alkoholom i nju ne bih ni probala.

      Baleinu crnu još nikad nisam ni vidjela. Bacit ću pogled. ;)

      Izbriši
    2. Ja tu rozu nisam probala, samo zelenu i plavu, ona je kasnije došla, a kako mi se prve dvije nisu svidjele odustala sam od njih. Da, kao što kažeš, ostavi taj neki sloj, koji se meni uopće ne sviđa jer je nekako ljepljiv, a kad se ispere kao da ništa nisi ni stavila. :/

      Izbriši
  3. Jooj, ja isto u zadnje vrijeme ludim za tim da dotaknem pan nekim proizvodima. Kolekciju sam također skoro pa prepolovila, toliko se toga nakupilo sto ne koristim i sto mi samo stvara guzvu u ladicama da sam to sve odvojila i dala maloj necakinji od 4 god i mami, a nesto cemu je istekao rok sam bacila. Taj colorstay zelim isprobati vec godinama i nikako, imam 7 tekucih pudera a sminkam se jednom mjesecno. Dijelimo ljubav prema Essence olovkama i prema jeftinim sheet maskama (isprobaj crnu od Balee, meni je odlicna i nije izazvala nered, dapace jos mi je i poboljsala stanje koze sklone aknama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam baš nabrijana na to da dotaknem pan :D pa u zadnje vrijeme radim na tome. Inače nema smisla gomilati hrpu makeupa jer će se s vremenom pokvariti, a neću sve uspjeti potrošiti.
      Probala sam i crnu sheet masku, ali samo jednom pa još nz šta točno da mislim o njoj :)

      Izbriši